Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam mam problem gdy wyjmę kluczyk ze stacyjki zapalają mi się światła stopu, gdy włożę i przekręcę na pozycje I to gasną gdzie szukać problemu? od jakiegoś czasu ciasno wchodzi mi kluczyk do stacyjki ale nie wiem czy to jest z tym związane.
Proszę o porady
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 20, 2013 19:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Koledzy moze ma ktoś jakiś pomys żeby obejść sie bez wizytu w warsztacie, pogrzebałem pod nogami kierowcy wszystko ok wyjąłem przłącznik świateł tyż wydaje sie być ok jedno mnie tylko zastanawia bo zdarzyło mi sie go polać płynem hydraulicznym jak wymieniałem pompke ale jak do tej pory było ok mogło coś sie przepalić od płynu?? wysłuszyłem i nic nie dało po kilku minutach STOP znowu sie zapalił jak mu sie umyśli to zgaśnie i potem znowu sie zapala nie wiem co jest;/
Koledzy moze ma ktoś jakiś pomys żeby obejść sie bez wizytu w warsztacie, pogrzebałem pod nogami kierowcy wszystko ok wyjąłem przłącznik świateł tyż wydaje sie być ok jedno mnie tylko zastanawia bo zdarzyło mi sie go polać płynem hydraulicznym jak wymieniałem pompke ale jak do tej pory było ok mogło coś sie przepalić od płynu?? wysłuszyłem i nic nie dało po kilku minutach STOP znowu sie zapalił jak mu sie umyśli to zgaśnie i potem znowu sie zapala nie wiem co jest;/
Na 99,5% moduł LSM przerabiałem dokładnie to samo jakieś trzy tygodnie temu .kupiłem używkę z allegro (dokładnie taki sam tzn ,z obsługa wszystkich świateł ,halogeny itd,)wymiana banalnie prosta ,koszt 40 pln +wysyłka 18 ,stan wizualny modułu ,idealny wygląda jakby wyciągnięty z nowego auta i po problemie
Na 99,5% moduł LSM przerabiałem dokładnie to samo jakieś trzy tygodnie temu .kupiłem używkę z allegro (dokładnie taki sam tzn ,z obsługa wszystkich świateł ,halogeny itd,)wymiana banalnie prosta ,koszt 40 pln +wysyłka 18 ,stan wizualny modułu ,idealny wygląda jakby wyciągnięty z nowego auta i po problemie
Nie masz czasami Err na wyświetlaczu przebiegu dziennego? Przy wymianie modułu LSM trzeba zakodować w nim prawidłowy VIN i przebieg.
HarryVip, na Err pomaga wymiana frontpanelu. Ze starego uszkodzonego LSM'u w miejsce w sprawnym LSM'ie choć dostrzegłem teraz dziwną rzecz. W tym temacie www.roverki.pl/zrob-to-sa...roverze-75.html autor miał korpus ze swojego R a frontpanel z obcego LSM'u. A odwrotny zabieg czyli frontpanel z R z obcym korpusem LSM'u też działa, albo to tylko zbiegi okoliczności.
HarryVip, na Err pomaga wymiana frontpanelu. Ze starego uszkodzonego LSM'u w miejsce w sprawnym LSM'ie choć dostrzegłem teraz dziwną rzecz. W tym temacie www.roverki.pl/zrob-to-sa...roverze-75.html autor miał korpus ze swojego R a frontpanel z obcego LSM'u. A odwrotny zabieg czyli frontpanel z R z obcym korpusem LSM'u też działa, albo to tylko zbiegi okoliczności.
Troszkę mi nie pasuje ta teoria.
Tak wygląda "front panel":
Nie ma tam żadnych układów pamięci. Tylko przełączniki, potencjometr, diody LED i kilka elementów dyskretnych (rezystory / diody) SMD. Nie widzę żadnego związku pomiędzy wymianą panelu przedniego a prawidłowym zapisaniem VINu i przebiegu. Robi się to troszkę inaczej.
HarryVip, czyli tak jak napisałem to po prostu zbieg okoliczności, gdy wymiana korpusu LSM na obcy i założenie front panelu od naszego R działa bez wyświetlania Err. Czyli albo nowy LSM zadziała bez Err albo kodowanie przebiegu i VIN'u .
Dzięki za odzew Panowie, też mi sie tak wydaje:) kupie LSM i jak przetestuje to powiem co i jak, pozdrawiam
Z problemem podobnym do Twojego borykam się już jakieś dwa lata i powoli zaczynam się do niego przyzwyczajać. Stop od czasu do czasu działa jak chce. Światła się zapalają bez naciskania hamulca raz na dłużej, raz na krócej. Czasami podczas jazdy, czasami na postoju. Czasami wystarczy wyłączyć na chwilę zapłon, czasami uruchomić silnik, żeby zaczęły działać normalnie. Wymieniałem czujnik przy pedale hamulca, wymieniłem moduł LSM. Problem niestety nie ustąpił. Nie ma żadnej reguły typu temperatura, wilgotność, pora roku. Do dziś nie znalazłem przyczyny... Może Tobie się uda.
Wysłany: Sob Gru 28, 2013 17:56 [R75]Święcą siwatłą STOPu po wyjęciu kluczyka
MatiNitro napisał/a:
HarryVip, na Err pomaga wymiana frontpanelu. Ze starego uszkodzonego LSM'u w miejsce w sprawnym LSM'ie choć dostrzegłem teraz dziwną rzecz. W tym temacie www.roverki.pl/zrob-to-sa...roverze-75.html autor miał korpus ze swojego R a frontpanel z obcego LSM'u. A odwrotny zabieg czyli frontpanel z R z obcym korpusem LSM'u też działa, albo to tylko zbiegi okoliczności.
Nie,nic nie musiałem kodować ,ani cudować ,zwykła przekładka...zero błędów
Witam dostałem wczoraj rano przesyłkę z LSM, identyczny numery jak na moim starym, przełożyłem i jak do dzisiaj jest spokój, przyznam że nerwowym okiem co jakiś czas zerkam na auto na podwórku czy aby sie nie zaświecił stop ale na szczęście jest ok:)
Wysłany: Sob Sty 04, 2014 12:58 [R75]Święcą siwatłą STOPu po wyjęciu kluczyka
MatiNitro napisał/a:
stanley89__, a Err wyskoczył Ci na wyświetlaczu?
Przestańcie już z tym Err-em ,wszyscy!...nic nie wyskoczyło i nie wyskoczy ! jeżeli założył identyczny LSM z takim jaki miał
Acha , i nic nie trzeba kodować ! ,żadnego przebiegu itp...zwykła przekładka ,jeden warunek... identyczny model LSM
Ps: przecież pisałem ,że miałem to samo ok miesiąca temu i wszystko OK
Wysłany: Sob Sty 04, 2014 14:33 Re: [R75]Święcą siwatłą STOPu po wyjęciu kluczyka
alpacino napisał/a:
Przestańcie już z tym Err-em ,wszyscy!...nic nie wyskoczyło i nie wyskoczy ! jeżeli założył identyczny LSM z takim jaki miał
Acha , i nic nie trzeba kodować ! ,żadnego przebiegu itp...zwykła przekładka ,jeden warunek... identyczny model LSM
Ps: przecież pisałem ,że miałem to samo ok miesiąca temu i wszystko OK
Totalne bzdury piszesz kolego i nawet nie masz o tym pojęcia. Opamiętaj się i nie wypowiadaj jak autorytet, bo nim nie jesteś. Polecam lekturę forum w tym temacie Panie Znawco.
Wysłany: Sob Sty 04, 2014 22:31 Re: [R75]Święcą siwatłą STOPu po wyjęciu kluczyka
HarryVip napisał/a:
alpacino napisał/a:
Przestańcie już z tym Err-em ,wszyscy!...nic nie wyskoczyło i nie wyskoczy ! jeżeli założył identyczny LSM z takim jaki miał
Acha , i nic nie trzeba kodować ! ,żadnego przebiegu itp...zwykła przekładka ,jeden warunek... identyczny model LSM
Ps: przecież pisałem ,że miałem to samo ok miesiąca temu i wszystko OK
Totalne bzdury piszesz kolego i nawet nie masz o tym pojęcia. Opamiętaj się i nie wypowiadaj jak autorytet, bo nim nie jesteś. Polecam lekturę forum w tym temacie Panie Znawco.
TOTALNE bzdury to Ty wypisujesz i być może znam się w tym temacie lepiej od Ciebie i sądząc po Twojej wypowiedzi to Ty tym bardziej nie jesteś znawcą potrafisz tylko innych krytykować? ja ten temat przerabiałem na własnej skórze i BEZ ! pomocy niektórych nibyfachowców z forum ,więc nie zgrywaj mądrali!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum