Pytanie jeszce jedno- a jak spuscic stary olej?Bo dolewajac nie wiem jaki tam był , wiec nie chce pomieszać zeby głupiego robota nie była.
Odkręca sie ten boczny dekiel od strony koła może?, bo korku do spustu to ja tam nie widze
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 23, 2014 10:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Hej chlopaki. Doszla do mnie ta uszczelka od pompki z merca... niestety rozni sie... nasze sa zupelnie inne. ta od merca jest scieta po bokach Czytalem gdzies ze nadaja sie oringi od opla kadetta. Wiecie jaka to powinna byc?
Dopadła mnie awaria pompki sprzęgła i mam w związku z tym dwa pytania.
1. Czy tą szybkozłączkę rozłącza się jakimś specjalnym kluczem ? Bo na filmiku gość ma klucz, coś tam przekręca później wciska i rozłączone.
Złączka pomiędzy wyprzęgnikiem a pompką sprzęgła.
2.Przeczytałem że po zamontowaniu wszystkiego potrafi kapać z pompki z miejsca wkręcenia przewodu.
Czy można lekko nakręcić taśmy teflonowej na gwint?
Czy ten filmik pokazuje wszystkie czynności ?
Może macie jakieś sugestie?
ad1 tak jak jest napisane na filmie trzeba wcisnąć biały plastik
ad2 zależy. Jak będziesz zakładał oryginał, to najlepiej po prostu nie rozłączać. Trzeba być na prawdę niecierpliwym, żeby tego w całości nie wyjąć/włożyć. Jak będziesz zakładał ta z filmu, to jak zacznie cieknąć na łączeniu z przewodem, to wystarczy dokręcić, chyba że tak jak u mnie tam będzie się zbierać kropla, a ciec będzie gdzie indziej.
[ Dodano: Pią Sty 31, 2014 19:10 ]
mimo66 napisał/a:
Czy ten filmik pokazuje wszystkie czynności ?
z grubsza tak. Nie musisz sie go kurczowo trzymać, ja nie pompowałem pompy na siłę przed złączeniem, za to skłoniłem ją do zassania płynu aż pociekł przez szybkozłączkę, bo później pewnie by dłużej zeszło odpowietrzanie.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Jak to jest właściwie z z tym odpowietrzaniem sprzęgła.
Odpowietrzałem do tej pory tak że zbiorniczek zalany, odpowietrznik zakręcony z nałożoną rurką i rurka w słoiczek z płynem.
Kilka razy pedał góra dół, pedał w dolnym położeniu, popuszczenie odpowietrznika, dokręcenie, dolanie płynu, pedał do góry itd.
Gdzieś wyczytałem, a nawet widziałem metodę od odpowietrznika dużą strzykawką w kierunku zbiorniczka z niedokręconą zakrętką.
Gdzieś na forum wyczytałem że ten drugi sposób(od odpowietrznika do pompki) nie jest zalecany.
Zastanawiam się dlaczego?
Odpowietrzałem zawsze pedałem sprzęgła, ale jest to mimo wszystko pracochłonne.
Odpowietrzanie od strony odpowietrznika za pomocą strzykawki czy pompki od spryskiwacza jest szybsze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum