Wysłany: Wto Lip 21, 2009 18:15 [R75] Sterownik centralnego zamka
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
wiec jest klopot dostalem sie do sterownika centralnego zamka i jest zamokniety czy nawet spalony niedziala zamykanie kluczykiem czy morzna to kupic i ile kosztuje jest to marki waleo
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 08, 2010 23:31, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 21, 2009 18:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
ja przy nim jeszcze nie grzebałem ale poszukaj na forum gdzieś jest wątek z fotkami o zwiększaniu zasięgu pilota i tam masz opisane jak sie dobrac do tego
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Lip 22, 2009 06:29
601s napisał/a:
kolego opisz proszę jak się doniego dostałeś, jak go wymontowałeś, krok po kroku,
BCU jest za schowkiem pasażera , trzeba go wyjąć. W schowku pod wykładziną są 3 śrubki i w górnej listwie 4 . Wyciągnąć schowek do przodu , odpiąć przewody oświetlenia , wyczepić z 4 zaczepów CD ( jeśli jest ).
Witam szukałem i nie znalazłem takiego tematu pilot centralnego zamka rozsypał sie w środku i pomyslałem o uniwersalnym sterowniku centralnego zamka z alegro i pytanie czy to zadziała i czy ktos to montował jezeli mozna to opis montażu i link do sterownika z alegro jezeli ktorys polecacie bo jest tego sporo
Moim zdaniem nie ma sensu się bawić w zewnętrzne sterowniki skoro jest fabryczny. Jeżeli jest niesprawny - trzeba go naprawić zamiast bez sensu ingerować w instalację samochodu.
Jaką pastylkę? Masz uszkodzony pilot? Pastylka służy do odpalania auta, a nie otwierania zdalnego.
Musisz mieć elektronikę pilota używanego (z naklejką na scalaku) i trzeba go dopisać do auta. Powinieneś zmieścić się w 200 zł w całej tej operacji.
Jeśli to za drogo, żeby mieć fabryczne rozwiązanie i lepiej montować wynalazki ingerując w tę czułą elektronikę auta - no to już nic nie poradzimy. Najtaniej będzie nie zamykać drzwi albo skorzystać z kluczyka i zamka w klamce.
Pozdro,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie wiem co jest zepsute, kupiłem z niedziałającym pilotem, OK, w praktyce jest immobiliser, ale jakiś pilot centralnego też jest. Wymieniałam u siebie wkładki, bo zepsuła mi się wkładka w drzwiach, w komplecie dostałem 2 kluczyki. Gość od zamków przestroił jeden, że samochód mogę otworzyć i odpalić, ale pilota nie dał rady uruchomić, potrzebny barcode i dlatego nie wiem co jest zepsute pilot czy sterownik
[ Dodano: Sro Lut 17, 2016 16:31 ]
Mam naklejkę na scalaku, gdzie lub jak można dopisać kluczyk?
szukaj kabla do BMW dziłający z INPĄ.
Jeśli nie, wystarczy najprostszy VAG KKL ( ale tutaj trzeb zmostkowac we wtyczce kabla ( nie samochodu) pin 7 i 8.
A po oprogramowanie napisz do mnie na PW, jesli bedziesz mial juz kabel.
Jęśli dorwiesz jakiś kabel, sprawdz czy bedzie działal z BMW Scanner 1.4 w wersji DEMO, jeśli bedzie to tym kablem uda się dopisac pilot.
Albo wysyłasz jak pisałem moduł komfortu oraz tenże pilot. Wtedy dopisanie to kwestia 10 min. oraz 48h drogi przesyłką
Wymieniałeś tylko wkładki? Więc ustawił Ci "kamienie" Twój oryginalny kluczyk?
Czy wymienił Ci wkładki z kluczykami - grotami. Pestka od IMMO umieszczona jest w tylnej części obudowy całego kluczyka. Elektronicznie nie trzeba nic zmieniać. Tylko mechanicznie. Magicy potrafią do Twojego kluczyka dopasować wkładkę.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum