Jak sprawdzić uziemienie pod kierownica kolo otwierania klapy?
ściągasz listwę z progu, plastik w którym jest uchwyt od otwierania maski i osłonę nad nogami kierowcy, nie pamiętam ale zdaje się, że trzeba też odkręcić stopę tę dużą plastikową po lewej stronie. Odciągasz dywan do gołej blachy, będzie kilka punktów, w których zbiega się sporo czarnych przewodów. odkręcasz śrubę jak jest jakiś nalot to delikatnie papierkiem ściernym, później na to jakiś "kontakt" i skręcasz do kupy w odwrotnej kolejności. U mnie pomogło
A wiec:
Uzienienie sprawdzone i wyczyszczone.Zrobilem to pod kierownica oraz z drugiej strony od pasazera.Nic to nie pomoglo niestety.Lsm podmieniłem z innego auta i dalej bylo to samo.Obecnie jest tak ze ,gdy włączam swiatła mijania,w tym samym momencie włączają się wycieraczki ,i lewe swiatło przygasa lub gasnie całkowicie,gdy dam na postojówki, wycieraczki się wyłączają.Jak dam długie to działa tylko prawa strona.Gdy właczam prawy kierunkowskaz i jade na postojówkach to lekko wycieraczki sie rusza do góry[1-2cm] i zastrzymuja...Gdy włacze awaryjne to wszystkie swiatla zaczynaja przygasac i sie zapalac[dyskoteka]...
Stacyjkę sprawdź jak sugeruje kolega seniora oraz wiązkę nad nadkolem lewym zwłaszcza. Podmień BCU jak masz możliwość.
Tak mam jak podmienic ten BCU bo mam drugiego na części ,ale tamten jest przed liftem a ja mam po lifcie...Jak sprawdzić stacyjkę?
Jutro jeszcze zobaczę tą wiązkę nad nadkolem i podmienie ten BCU mimo że mam z przed lifta...
A tą stacyjkę jak sprawdzić...?
Dzięki za natychmiastową odpowiedz i pomoc...
a powiedz mi, czy jak odłączysz LSM i odpalisz auto to wycieraczki pracują normalnie?
Jeszcze nie próbowałem,rano dam znać.
Ale najważniejszego nie napisałem:
Znalazłem dziś ten bezpiecznik o którym kolega pisał wyżej r17 i jak go wyłącze to wycieraczki dalej działaja!!!??Jak to możliwe??
Jeśli po wyjęciu bezpiecznika od wycieraczek nadal działają to znaczy ze maja zasilanie z innego źródła. A ze mną to związek ze światłami to szukałbym zwarcia w instalacji
Co się sprowadza do wiązki w nadkolu
A to, że czegoś nie opisano w przypadkach które są u Ciebie niczego nie dowodzi
U Ciebie to może być - sprawdź każdy trop.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Czujnik deszczu sprawdzony tzn został odłączony i wycieraczki nadal działają i problem jest dalej...Teraz mam problem z podmianą BCU bo nie mogę zdemontować schowka...
I zadajesz wciąż pytania na które odpowiedź już była, zakładając nowe wątki.
Następnym razem doklejaj się do tematu. Wtedy taki temat wskakuje na pierwsze miejsce na liście i też Ci ktoś odpowie. Wycieraczki, schowek, i gro pytań na które już tu na forum udzielano odpowiedzi kilkanaście razy.
Piszę to tylko ze względu na objętość postów, których tematy wiodące się dublują.
Schowek wyjmiesz. Pod wykładzinką masz 3 śrubki typu torx. Odklej ją od przodu i znajdziesz.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
I zadajesz wciąż pytania na które odpowiedź już była, zakładając nowe wątki.
Następnym razem doklejaj się do tematu. Wtedy taki temat wskakuje na pierwsze miejsce na liście i też Ci ktoś odpowie. Wycieraczki, schowek, i gro pytań na które już tu na forum udzielano odpowiedzi kilkanaście razy.
Piszę to tylko ze względu na objętość postów, których tematy wiodące się dublują.
Schowek wyjmiesz. Pod wykładzinką masz 3 śrubki typu torx. Odklej ją od przodu i znajdziesz.
A wiec dzięki MaRkowi udało mi sie wyjąć schowek.Podmieniłem ten BCU z auta przed liftem do po lifcie.Auto normalnie odpaliło,nie widziałem żadnej różnicy...Oczywiscie objawy wszystkie były takie same czyli BCU był dobry...
Teraz chyba została ta kostka kierownicy i sprawdzenie przewodów przy nadkolu...
A czy może jeszcze być masa/uzienienie reflektorów??Bo widziałem że jest kolo reflektorów z obu stron...Ale żeby to sprawdzić trzeba sciągnąć chyba reflektory czyli tym samym przedni zderzak?
Pozdr
roverr, miałeś odłączyć LSM czyli włącznik świateł i wtedy sprawdzić jak zachowują się wycieraczki
Odłączyłem LSM gdy były włączone światła mijania i po odłączeniu wszystkie światła i wycieraczki przestały działać ,manetką mogłem włączyć wycieraczki...
Co to oznacza?
[ Dodano: Nie Lut 22, 2015 00:03 ]
rafalmis1 napisał/a:
Nie szukaj przy lampach. Masz zwarcie, bo jak odpalasz światła, to włączają się wycieraczki więc nie widzę tu związku z masą.
Dzięki za odpowiedz żeby nie szukać przy lampach,zaoszczędzi to dużo mojego czasu...
Pozdr
Zatem jeśli podmieniłeś LSM'a i nadal występował ten błąd, może to oznaczać, że masz zwarcie w instalacji. Teraz trop prowadzi do wiązki. Nie pamiętam jednak jak ona idzie i czy czasem nie jest puszczona gdzieś za zderzakiem. W każdym razie, na pewno będziesz musiał zdjąć koło lewe, potem wyszarpać nadkole, odczepić wiązkę, wyciągnąć ją i rozciąć izolację. Być może znajdziesz tam jakieś zwarcie na przewodach. Może się przetarły gdzieś, może zgniły, a może się stopiły i zwierają. Fajnie jak masz garaż, bo szukanie tego pod chmurką to spora przygoda
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum