poza błędami które sobie skasuj masz w inpa możliwość podglądu pracy "na żywo" czyli live data. Masz tam nie tylko ciśnienie paliwa na listwie, obroty czy prace wtryskiwaczy, ale tez dziesiątki innych parametrów. Na forum jest sporo fotek powklejanych rożnych użytkowników jak mniej więcej te parametry wyglądają - możesz sobie porównać i jeśli będziesz mial gdzieś spora różnicę to możesz złapać właściwy trop czego szukac
Oo to sporo ta inpa może dobra ogarne to po weekendzie bo bedac w górach wiele robic mi sie nie chce jak coś rzuci mi się w oko to wam napisze pozdrawiam i miłego weekendu.
[ Dodano: Wto Mar 10, 2015 21:45 ]
sluchajcie panowie postawilem xp na tej maszynie wgralem impe wgralem sterowniki i dupa impa nie widzi kabla sprawdzilem pliki ini wszystko jest oki a i tak baterie i zaplon mam na off
bateria i zapłon - tym sie nie przejmuj, nikomu to nie działa prawidłowo. Ja mam w zależność jaki kabel podepnę mam albo na on albo na off.
Ustaw kabel na Com1 w systemie i powinno ruszyc
wychodziło by że za małe ciśnienie mam na listwie bo wszyscy pisza ze maja po ponad 1000 bar a u mnie jedynie 740 bar.( ten błąd wyskakuje w momencie gaśniecia podczas przyspieszania)na postoju moge butowac z reszta widzicie na filmie co się tam dzieje)
ten ze świec wykasowałem i nie powraca.( zobacze jak rano go odpale czy pojawi się ponownie)
[ Dodano: Sro Mar 11, 2015 20:06 ]
choc na dole pisze coś o odchyleniu prędkości obrotowej silnika
[ Dodano: Sro Mar 11, 2015 22:30 ]
i w ogóle zastanawia mnie to ciśnienie wstępne 0.14 bar ?
ja stawiam żę pompka przy aku nie wyrabia i przez to gaśnie bo nie ma odpowiedniego ciśnienia, ten zrzut to w trakcie jazdy tak? a na postoju masz ile bar?
ja stawiam żę pompka przy aku nie wyrabia i przez to gaśnie bo nie ma odpowiedniego ciśnienia, ten zrzut to w trakcie jazdy tak? a na postoju masz ile bar?
Mi jak pompka przy akumulatorze poszła to ciśnienie malało na listwie ale auto nie gasło. Dostawało muła i nie wkręcało się na duże obroty.
Pompa CR jak pamiętam najwięcej może wycisnąć 1300 bar Ael takie ciśnienie to przy maksymalnym obciążeniu.
Przy normalnej jeździe cisnienie nie powinno przekroczyć 1000bar
tak bład jest podczas przyspieszania na filmie pokazuje 4.25 bar
[ Dodano: Pią Mar 13, 2015 22:21 ]
wyjasnijcie mi te dane:
Jak odpale zimny silnik to cisnienie na szynie na wolnych wynosi 315 bar
act. injection rate 5.37 mm3
injection rate after 5.48 mm3
rate main injection 4.5 mm3
po rozgrzaniu utrzymuje sie na poziomie 286.6 bar
act. injection rate 2.46 mm3
injection rate after 4.38 mm3
rate main injection 3.50mm3
Wlasnie wpisywalem i sam kod mowi o cisnieniu common rail ale opis ten od dolu mowi juz o jakiejs wartosci obrotowej silnika(dlatego mnie to dziwi) a u tego od BMW mówi o cisnieniu w opisie od dołu tego błedu.
Ile macie cisnienia u siebie na listwie po rozgrzaniu(na biegu jałowym)?
P.S tak patrze na te wykresy swoje i innych z yt i co mnie zaskoczylo to to ze inni maja ta samą temp silnika i płynu a u mnie temp silnika zawsze jest nizsza od temp chłodziwa(dwa czujniki?)
[ Dodano: Pon Mar 16, 2015 22:51 ]
sluchajcie mam prosbe jak mozecie zrobcie screeny albo filmiki live daty na rozgrzanym silniku u siebie porownalbym sobie parametry dla pewnosci
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum