Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 620ti czy BMW e34 v8
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 620ti czy BMW e34 v8
Autor Wiadomość
ttomi88 



Dołączył: 04 Maj 2015
Posty: 6



Wysłany: Pon Maj 04, 2015 14:18   

bociannielot napisał/a:
ttomi88 napisał/a:
Czasem zamiast pisać głupoty lepiej nie pisać wcale. Na standardowej butli 60l zakładając, że wejdzie 55l LPG zrobi się jakieś 350km.
a gdzie tu głupota jest Twoim zdaniem? duży to zasięg? porównywalny z pełnym bakiem PB? czesm zamiast się wywyższac bez celu lepiej nie pisac wcale...

Napisałem też, że na butli 80l a takie często montuje się w V8 zasięg wzrasta do prawie 500km.
Biorąc pod uwagę ogromną oszczędność z jazdy na LPG jest to wynik jak najbardziej akceptowalny i zadowalający. Trzeba też pamiętać, że samochód ma także bak z benzyna co znacznie wydłuży zasięg.
Poza tym nie mieszkamy na pustyni i stacji benzynowych u nas dostatek ;)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 04, 2015 14:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Maj 04, 2015 14:24   

j0zek, jest ale mnie osobiscie najbardziej w aucie z lpg denerwowalo ciagle tankowanie, w v8 problem ten bylby duzo bardziej dokuczliwy niz przy jakims tam zwyklym dwu litrowcu. Jechalem w trase i zaraz po albo nawet w trakci musialem tankowac z powrotem, v8 wciagnie ile chce jak nodze pozwolisz to i tych 350km na gazie bedzie mu malo do przejechania

[ Dodano: Pon Maj 04, 2015 15:24 ]
ttomi88 napisał/a:
Napisałem też, że na butli 80l a takie często montuje się w V8 zasięg wzrasta do prawie 500km.
jest duży minus takiej butli, nie zmiesci sie tak fajnie jak ta toroidalna i zajmuje kawał bagażnika :/
 
 
 
ttomi88 



Dołączył: 04 Maj 2015
Posty: 6



Wysłany: Pon Maj 04, 2015 14:26   

bociannielot napisał/a:
j0zek, jest ale mnie osobiscie najbardziej w aucie z lpg denerwowalo ciagle tankowanie, w v8 problem ten bylby duzo bardziej dokuczliwy niz przy jakims tam zwyklym dwu litrowcu. Jechalem w trase i zaraz po albo nawet w trakci musialem tankowac z powrotem, v8 wciagnie ile chce jak nodze pozwolisz to i tych 350km na gazie bedzie mu malo do przejechania

[ Dodano: Pon Maj 04, 2015 15:24 ]
ttomi88 napisał/a:
Napisałem też, że na butli 80l a takie często montuje się w V8 zasięg wzrasta do prawie 500km.
jest duży minus takiej butli, nie zmiesci sie tak fajnie jak ta toroidalna i zajmuje kawał bagażnika :/

To jest niestety racja. Ale coś kosztem czegoś. Albo oszczędna jazda albo duży bagażnik.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Maj 04, 2015 14:49   

no tak....BMW ponad wszystko ;) a najwięcej gadają Ci, co o Tserii nie mają pojęcia ;) to czemu sami nie macie bawarek?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Maj 04, 2015 15:10   

Markzo napisał/a:
no tak....BMW ponad wszystko ;) a najwięcej gadają Ci, co o Tserii nie mają pojęcia ;) to czemu sami nie macie bawarek?


Autor wątku wyraźnie napisał konkretne 2 auta, które lepsze więc odpisujemy.
I to, że ktoś zdecydowanie poleca E34 od 600/620 w tym przypadku to nie znaczy od razu, że musi mieć BMW.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Maj 04, 2015 15:11   

jeździłeś czymkolwiek, co ma t16 pod maską?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Maj 04, 2015 15:13   

jeździłeś czymkolwiek z napędem na tył i V8 pod maską??
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Maj 04, 2015 15:16   

j0zek napisał/a:
jeździłeś czymkolwiek z napędem na tył i V8 pod maską??

tak, rownież z r6 i r4, tak były to BMW. Różne budy :)

jeszcze weselsze jest traktowanie 620sdi jako równorzędnego z Ti xD wesołoo :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Maj 04, 2015 18:57   

No to temat ruszył z kopyta :o


ogólnie jeśli chodzi o spalanie to tak: Rover może być only pb.. i tak pewnie bede go modzić bo przy markzo sie nie da jeździć seryjnym T16 i tak :P .. BMW - tu raczej przewiduje LPG i w tej sytuacji spalanie mnie trąca bo jeździłem dłuuugi czas 740i i wiem ile to pali :) Jak widać w podpisie miałem też e34 m50 r6 i też wiem ile pali (i jak to nie jedzie, dlatego też albo v8 albo nic). Spalanie można powiedzieć sprawa drugorzędna - bo nie oszukujmy sie - chcesz deptać to płać :P

a teraz po kolei bede czytał posty i klepał :)

vigoslaw - owszem masz po troche racji, że Ti warto kupić choć po to aby mieć fajne unikatowe auto i je ratowac i to jest argument :) ale akurat e34 to fajny materiał na klasyka - zadbana 525i na allegro dzisiaj widziałem za 25tys....

tomii88 - troche nie w temacie jesteś :) bmw ma dobre prowadzenie itd ale nie mówimy tu o zwykłym r600 tylko o Ti.. 2.0T 200pS w serii + szpera LSD która powoduje diametralna zmiane w prowadzeniu względem zwykłego Si/SDi :)


bocian - tak jak juz pisałem - spalanie rzecz drugorzedna - kupując V8 trzeba się liczyć, że to bedzie wpierd@lać.. zreszta jeździłem 740i i jak sie jechało z głową to 12 było realne.. normalnie ~15.. w trasie tempem dziadka specjalnie sprawdzałem ile uda sie zejść... 8.6/100 w 4.4 v8 :))) ale to już spalanie ogarniczane na siłe :P raczej licze sie z 12+++

longer - mi tam blow nie przeszkadza nawet w chromie ;) własnie cały urok tego auta polega na tym, że fura elegancja - jak pozyczona od dziadka a robi.. psss i znika z horyzonu nie jednej audi czy bmw.. kilka razy nawet przegiąłem i nie widziałem policji.. miałem niestety w moim Ti dziurawy środkowy przez co nie miłosiernie brzmiałem jak rajdówka w połączeniu z DV by Markzo auto robiło burdel audio jak dobry turbolot.. co było fajne ? w momencie jak widziałem radiowóz.. sprzęgło i hamulec = przejeżdzał srebrny Ti na ori kołpaczku i balonie koło radiowozu a policjanci usilnie szukali za mną jakiegoś sportowego auta :) za to właśnie kochałem Ti.. ta nie pozorność :)

bocian - akurat zasieg nie robi mi różnicy.. stacji z lpg jest duzo i taka butla w kole zupełnie wystarcza.. tak jak pisałem - jak sie jezdzi z głową i nie nakurw!@ bokami co deszcz/śnieg to spalanie to ~12-15L czyli tyle co Ti przy cięzkiej nodze.. a w trasie wiem, że realne jest nawet 10/100.. niestety trzeba delikatnie .. Ti u mnie jeździł only 98 po tym jak byłem zmuszony wywalić gaz i dojeżdżałem co dzień/drugi dzień do obecnie narzeczonej 22km w strone.. a zarabiam minimalną krajową.. wystarczyło jechać z głowa :) zreszta .. w mieście u mnie mam z 5 stacji (a mieścina na prawdę mała) a na trasie przy spalaniu 10/12/100 to starczy mi aby spokojnie przejechać jakieś ~300km.. to chyba znajde jakas stacje po drodze ? :roll:

Yog - pewnie .. odsprzedaż to rzecz drugorzędna ale wiem jakie miałem problemy ze sprzedażą 620ti po małym dzwonie - dopiero facet wziął go dla ratowania swojego 620ti - pomimo, że mój był w takim stanie że mam ból dupy do dziś, że go sprzedałem - niestety .. nie było mnie stać na remont (głownie przez chore drogie lampy) a było jeszcze kilka innych pierdół o których wie chyba tylko kolega markzo które uprzykrzyły mi życie.. i teraz kupując 820ti (koniecznie coupe.. te długie dzwi bez ramek itd.. <3) bede miał ból dupy ze to nie automat (a jak R to tylko Ti) bo coupe fajny dupowóz a dwa no kiedys w końcu bede musiał go sprzedać.. czy mi sie rodzina powiekszy, czy po prostu uznam, że chce coś młodszego - to sprzedać 800 gdzies indziej niż forum to prawie graniczy z cudem :(


bociek - ja miałem w sumie same auta z LPG i jakoś czestotliwość tankowania vs ilość kasy którą zostawiam na stacji ( u mnie gaz jest po 1,80 a im bliżej gór to nawet taniej (nie wiem.. biedniejsze rejony czy maja jakieś kupony rabatowe ? ))


Marecki - jak myślisz ? Wiem, że ty jesteś zakochany w swoim ZeteSie ale tak a'la obiektywnie... rwd drift fun + bulgot v8 ale niestety spalanie czy fwd z pss szperą i wieczny ogień ? .... a no i oczywiście trucie Ci dupy w pakiecie ;) jak sam pamiętasz :) haha
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Maj 04, 2015 19:26   

tomii620si powiem Ci tak. Co prawda nie jechałem nigdy tylno napędowym samochodem, ani V8-ką, ale jeżeli chodzi o wygląd to jak dla mnie Rover jest zdecydowanie wyżej w rankingu od BMW. W sumie jedyne BMW (z tych starszych 'prawdziwych' BMW) jakie mi się podobają są E39, E38 E46 (generalnie w tym stylu, te starsze jak ta na załączonym przez Ciebie zdjęciu już mi nie podchodzi. Nie wiem czy to przez design (pewnie też), czy przez 'stereotyp', że tymi samochodami jeżdżą młodzi i gniewni i łysi, ale po prostu nie nie i nie :P


Co do częstotliwości tankowania LPG. Ja tu akurat Boćka rozumiem. Jeżdziłem ponad 2 lata samochodami na gaz i jak robiłem 2-3 tyś km miesięcznie to denerwowało mnie, że co 2-3 dzień muszę jechać na stację i co drugi raz się wkurzać, że stoję w kolejce i tracę czas ;) No ale wiadomo to jest mimo wszystko 'do przeżycia' w imię kosztów.


Tak na prawdę musisz ocenić co się Tobie podoba, bo jeżeli koszty utrzymania obydwu stoją na podobnym poziomie, to kup to co Ci się bardziej podoba :)
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Maj 04, 2015 19:31   

tomii620si napisał/a:
bociek - ja miałem w sumie same auta z LPG i jakoś czestotliwość tankowania vs ilość kasy którą zostawiam na stacji ( u mnie gaz jest po 1,80 a im bliżej gór to nawet taniej (nie wiem.. biedniejsze rejony czy maja jakieś kupony rabatowe ? ))
akurat często bywam u Ciebie :P tańsze paliwo jest w Lubinie niż u mnie w górach - nie że się obrażam na biedniejsze regiony, przyznaje Ci racje Pieszyce były najbiedniejszą gminą w PL juz kilka krotnie :) do Polkowic które zawsze są w top 3 nam daleko :)
tomii620si napisał/a:
rwd drift fun + bulgot v8 ale niestety spalanie czy fwd z pss szperą i wieczny ogień ?
to nie do mnie pytanie ale jesli mialbym do wyboru caly czas depa albo jazda z głową bo mnie nie bedzie stac potem do wypłaty na coś... waliłbym to i dociskał pedał do podłogi częsciej :mrgreen: .
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pon Maj 04, 2015 20:02   

http://www.bmw-sport.pl/v...php?f=3&t=84403 temat troche stary i dotyczy e39 ale mozesz poczytac
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Maj 04, 2015 20:41   

hahaha :) nie no, nie chce nikogo obrażać ale po prostu jestem w szoku... bo własnie w lubinie gaz jest za 1.80 (Petrochemia na wjeździe do DLU od strony Polkowic) i to jest dla mnie tanio przy obecnych cenach np. na Orlenie a jade w góry i nagle jest jeszcze taniej.. nic tylko zwiedzać i tankować u was do pełna ;)
jak padnie na 620ti to bedzie sie kiedys trzeba zgadać :)

no ogólnie e34 v8 - ten styl tego auta mi sie podoba i własnie dźwięk.. zrobić dobry wydech !@!$#ący sasiadów (choć nie jestem fanem tego to w V8 jakoś mi sie poglady zmieniaja :P ) i nic tylko bulgotac :P a 620ti wiem, że bede mogł sobie pozwolic częściej na deptanie :P I tak niepozorność .. to było coś pięknego :)



ciufa - e39 to ten sam silnik.. m60/m62.. to, że spalanie w mieście jest wysokie to owszem.. tyle, że ja mieszkam w mieścinie gdzie nie ma świateł.. sa same ronda i prawde mówiąc spalanie w mieście u mnie jest totalnie inne niż chocby w sasiednim lubinie czy głogowie gdzie świateł jest narypanych od h tylko po to aby były.. i to, że kupowanie 3.0 względem 4.0 sie nie opłaca to tez wiem bo to ten sam silnik tylko rozwiercony, pali tyle samo, czesci te same itd.. tylko, że 530i w wersji strup mozna kupic za 5tys - w wersji kozak za 15... 540i za 15 kupujesz wersje strup mimo, że czasami jest biedniejsza od tej 3.0 i różni sie tylko silnikiem który pasuje z każdej innej bmw a swap to P&P na kilka godzin. i do tego 3.0 czesto szly w manualu - 540i manual to raczej rarytas za którego sobie wołają chora kase.. a mieć 5er z takim piecem i automatem mija sie z celem... no chyba, że kupiłbym 740iL.. to wtedy only automat ;)
tak jak pisałem wcześniej.. długi czas jeździłem 740iA i dokładnie wiem z czym sie je 4.0 v8 :) zreszta.. e38 jest dla mnie kwintesencją auta... wszystko wykończone tak jak powinno, bez nie potrzebnych pstrokatości, pod reka.. do tego polift ladnie wygląda i to ostatnie prawdziwe nie plastikowe BMW.. E46 juz niestety pomimo starej szkoły juz jest plastikowe.. a r6 nie chce bo ... bo miałem.. i to jest coś na zasadzie 620si.. zwykła wersja których jest pieryliard.. a dźwięk V8 od najmlodszych lat mi przyspiesza bicie serca.. kumpel ma CLK AMG V8 i najzwyczajniej wypier... tłumik.. i dał kawał rury.. auto sie drze nie miłosiernie jak mu sie depnie ale jak sie slyszy ten dźwięk to jakoś sie wcale nie teskni za tlumikiem :P i buracka troche możliwość poupalania.. nie mówie tu o dresiarskim łu tu tu tu na progach ale jednak po deszczu fajnie bylo smyrnoć sprzęglo i sobie pójść bokiem bez naciągania linek od recznego :P
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Maj 04, 2015 20:59   

Wybrać musisz sam, mi się po prostu e34 nie podoba. Może jako M5 albo Alpina, ale to chora kasa. Jednak proszę, nie opowiadajmy bajek, że V8 to takie same koszta obsługi jak proste R4. Wiem ile kosztuje obsługa V6, nie tylko w R - audi, vw. V8 to nawet oleju wchodzi bodajże 8 czy 8,5l ;) A gdzie całe przeniesienie napędu? dyfer? To stare auta, które dostawały ostry wpierdziel z racji ludzi, którzy je ujeżdżali. Jestem pewien, że w tych samych pieniądzach 620ti będzie w lepszym stanie.

Co do samej jazdy, 620ti prowadzi się bardzo dobrze, sensownie też hamuje. Szpera robi robote, auto nie waży jakoś dużo - dobry kapeć i można latać. Koszty obsługi są śmieszne, nawet ewentualny remont jest dużo tańszy niż w przypadku V8. A osiągi? Podejrzewam, że bardzo zbliżone, jednak kto się interesuje tematem t16 wie jak łatwo i tanio można te osiągi diametralni poprawić ;) niestety rwd i dźwięku nie dorobisz ;) A co do diagnostyki - wystarczy smartfon/tablet + apka MemsDIAG i kabel otg ;)

Ja w ZS się nie kocham, po prostu to fajne auto i racjonalny stosnek: jakość prowadzenia/osiągi/usterkowość/spalanie/koszty utrzymania. Bo w tej kasie nie ma nic, co jeźdizło by szybciej, lepiej a przy okazji wyglądało po ludzku. No i podstawowa kwestia, o której nikt nie wspomniał. Ubezpieczenie :) 620ti łapie się w klasie do 2000ccm, czyli tanio. V8... hehe ;) a szykują się znaczące podwyżki cen ubezpieczeń :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Maj 04, 2015 21:10   

No wiem jak latwo można :) Zreszta dalej śledze Twój i Pyrosa temat i zbieram info :) Wiesz.. teraz sie czaje a potem jak juz pier... to na full haha ;)

Czyli diagnostyke juz opanowaliście :) To mnie bardzo cieszy bo za czasów mojego Ti pamiętam było jeszcze pod górkę :) Bo nie wiem czy pamiętasz chciałem mojego wziąć na badanie to śledziłem temat i dupa blada była :P


OC i tak mam troche bokiem takze git :) I płace po 600 :) no ale fakt.. za sam znaczek BMW jest +10%.. nie mówiąc juz o silniku itd :P
Olej - h w olej... do R6 poszlo 12L płynu chłodniczego... o.O


Ty to czasami do bólu sensownie piszesz... a co do dźwięku.. V8 nadrobie :) Blow offem drącym sie na pól miasta i kawałek wsi :) a rwd ... moje opony przez które niestety sreberko skończyło żywot latało bokami lepiej niż nie jedno BMW :P Szpera robiła temat :) Szkoda mi go bo miał nie całe 180 przebiegu i ogólnie zadbany był.. tylko pamiętasz jakie schizy T16 miala.. Jak nie gaz to turbo.. jak nie turbo to brak boosta i tak w kołko :P

czemu Ty nie mieszkasz bliżej co ? temat byłby prosty i bym mogł modzić sobie na spokojnie z zapleczem technicznym anie tylko gg i myślenie na odległość :P
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
ttomi88 



Dołączył: 04 Maj 2015
Posty: 6



Wysłany: Pon Maj 04, 2015 21:46   

tomii620si co Ty na to by podobny temat założyć na forum BMW ? :D Tak z ciekawości ;)
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Maj 04, 2015 21:51   

Nawet jeśli chciałbym to są 2 przeszkody.
1. Chłopaki totalnie ni w ząb nie beda wiedzieć co to 620Ti... Może coś ogarną co to 620 ale o egzotyce i zmianach Ti wzgledem zwykłych 600 to raczej dupa..
2. Jeszcze zza czasów 518i i 740i założyłem konto na bmw-sport.. przydalo się jak miałem 520i... i niestety.. jak kiedyś byli tam normalni fajni ludzie tak teraz czesto są tam zwykłe buraki z którymi nei chce mi sie polemizować :P Pamiętam jak pytałem o coś w m50... a gość do mnie "masz przecież tyle postów to nie wiesz ?"... tak jakby m60b40 czy m40b18 miało cokowleik wspólnego z m50b20 poza tym, że to wszystko jeździ na benzyne.. nie bede sie po prostu.. szkoda klikać :) Bo jestem tam wielu normalnych ludzi ale zawsze znajdzie sie jeden p!erdolec który tylko człowieka wnerwi :P


zreszta na forach bmw zauważyłem jakąś chorą zasade.. tam nie można powiedzieć, że chcesz założyc coś ze średniej półki bo zaraz leci lawina paplaniny, ze po co, na co.. itd.. bo niestety zazwyczaj Ci którzy sie udzielaja na forum to zarobieni ludzie który maja na wszystko z wyższej półki i oni nie uznają, że posiadanie 530i a 620ti bedzie podobne bo oni przeciez nie zaleją normalnego oleju do silnika za dajmy (przykładowo bo nie pamietam cen) 15zł/L tylko za 30zł/L a filtr oleju nie az 20zł tylko ten za 60zl i nagle koszty utrzymania auta robią się chorze duże pomimo bezsensowności czynów..





No i jest jeszcze 1 argument aby kupić Ti.. do dziś leży nowiutki filtr paliwa w garażu i czeka na zamontowanie hahaha
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
Vigoslaw 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Wto Maj 05, 2015 07:13   

Teraz moje podsumowanie ;)

Zgadzam się z Markzo, bo człowiek mówi racjonalnie i do rzeczy, poza tym zna temat i ma doświadczenie :)

Co do BMW zastanawiam się czemu ludzie tak patrzą na nie jak na klasyki?
Bo mają przekroczony wiek?
nie każdy samochód będzie kultowy, jedynie kilka jego odmian...
Dlatego dziwie się, że uważacie E30 za kultowe... bo co? bo stare, bo ma 1,6 w benzynie, albo 1,8? :razz:
Rozumiem M3, Alpina, cabrio, albo rzadkie wersje silnikowe i wyposażeniowe...
Omawiany model E34 bedzie tylko kultowy w kilku wersjach, jak wyżej do tego łatka wieśniactwa i fan klub, który traktuje swoje samochody jak religie :D
Poza tym, to rzadko seria... w tym wypadku lepiej wypada Ti

tomii620si,

Raczej chcesz BMW, a Rover po prostu siedzi w głowie z racji rozsądku i wspomnień ;)

Jak chcesz się bawić, to bierz BMW, jak chcesz dbać i mieć klasyka to bierz Ti

Dlaczego?

BMW to samochód do zabawy, napęd na tył, bulgotanie, zazdrosne spojrzenia dzieciaków na mieście... :razz:

Jak byś chciał go zostawić to jedynie w v8 w manualu w stanie seria, żeby to miało jakąś wartość... kolekcjonerską

Rover,

Jest ich mało, dają fun, jedyny z 600 warty zachowania dla potomstwa :mrgreen:

Niepozorny, nie wzbudza spojrzeń dzieciaków, elegancki, do tego większy problem z blacharką i niektórymi częściami... czyli idealny klasyk za małą $$$

Wiem, że moje wypowiedzi są kontrowersyjne... jednak BMW to podobno świetne właściwości jezdne, ulubiony napęd na tył (najczęstszy argument fanów), dobre wykonanie i dobór materiałów

Jednak dalej nie dostrzegam w tej marce wyjątkowości, oczywiście ma bogatą historie i kilka kultowych modeli (seria M, CSI, Z-etki), jednak dalej patrzy się na te samochody przez pryzmat świetne bo niemieckie... takie stereotypy z PRL

Dziękuję, pozdrawiam,

V.
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Maj 05, 2015 09:13   

Vigoslaw napisał/a:

Dlatego dziwie się, że uważacie E30 za kultowe... bo co? bo stare, bo ma 1,6 w benzynie, albo 1,8? :razz:


kuzyn ma 3.5L e30 w kombi czarną, jest fajny masakrator :) ale mocno hardkorowy bo nie ma żadnych wspomagaczy przez co jazda z większymi prędkościami jest niebezpieczna ;)

co do bmw to wkładając LPG trochę zwiększa się przyczepność tyłu ;) bo waga butli na tyle :)

zauważyłem to w 200tce jak wsadziłem LPG to auto stało się dużo stabilniejsze i dużo lepszy balans w zakręcie
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Maj 05, 2015 09:15   

Kozik napisał/a:
zauważyłem to w 200tce jak wsadziłem LPG to auto stało się dużo stabilniejsze i dużo lepszy balans w zakręcie
w 200 to ogólnie jest dużo lżejszy tył niż przód, w bmw masz chociaż napędy z tyłu, a tu pusto
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ROVER - PORADY DOTYCZĄCE KUPNA
Zdjęcia nagich kobiet !!! + na co zwracać uwagę, kupując ROVERka ;-)
piter34 Chcę kupić ROVERka 6 Wto Maj 15, 2012 14:18
szoso
Brak nowych postów [620Ti] Szczere opinie i rady na temat 620Ti
tomii620si Chcę kupić ROVERka 41 Czw Kwi 12, 2012 23:05
tomii620si
Brak nowych postów [620ti] Wycena rozbitego 620ti 1996r.
Phillippe Chcę kupić ROVERka 13 Wto Lis 19, 2013 15:43
customgarage
Brak nowych postów Rover 620ti Doradźcie
Rados16 Chcę kupić ROVERka 0 Nie Wrz 18, 2016 09:46
Rados16
Brak nowych postów Rover 620ti Żytno
tomii620si Chcę kupić ROVERka 7 Wto Sty 05, 2016 17:45
tomii620si



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink