Czasem zamiast pisać głupoty lepiej nie pisać wcale. Na standardowej butli 60l zakładając, że wejdzie 55l LPG zrobi się jakieś 350km.
a gdzie tu głupota jest Twoim zdaniem? duży to zasięg? porównywalny z pełnym bakiem PB? czesm zamiast się wywyższac bez celu lepiej nie pisac wcale...
Napisałem też, że na butli 80l a takie często montuje się w V8 zasięg wzrasta do prawie 500km.
Biorąc pod uwagę ogromną oszczędność z jazdy na LPG jest to wynik jak najbardziej akceptowalny i zadowalający. Trzeba też pamiętać, że samochód ma także bak z benzyna co znacznie wydłuży zasięg.
Poza tym nie mieszkamy na pustyni i stacji benzynowych u nas dostatek
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 04, 2015 14:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Maj 04, 2015 14:24
j0zek, jest ale mnie osobiscie najbardziej w aucie z lpg denerwowalo ciagle tankowanie, w v8 problem ten bylby duzo bardziej dokuczliwy niz przy jakims tam zwyklym dwu litrowcu. Jechalem w trase i zaraz po albo nawet w trakci musialem tankowac z powrotem, v8 wciagnie ile chce jak nodze pozwolisz to i tych 350km na gazie bedzie mu malo do przejechania
[ Dodano: Pon Maj 04, 2015 15:24 ]
ttomi88 napisał/a:
Napisałem też, że na butli 80l a takie często montuje się w V8 zasięg wzrasta do prawie 500km.
jest duży minus takiej butli, nie zmiesci sie tak fajnie jak ta toroidalna i zajmuje kawał bagażnika
j0zek, jest ale mnie osobiscie najbardziej w aucie z lpg denerwowalo ciagle tankowanie, w v8 problem ten bylby duzo bardziej dokuczliwy niz przy jakims tam zwyklym dwu litrowcu. Jechalem w trase i zaraz po albo nawet w trakci musialem tankowac z powrotem, v8 wciagnie ile chce jak nodze pozwolisz to i tych 350km na gazie bedzie mu malo do przejechania
[ Dodano: Pon Maj 04, 2015 15:24 ]
ttomi88 napisał/a:
Napisałem też, że na butli 80l a takie często montuje się w V8 zasięg wzrasta do prawie 500km.
jest duży minus takiej butli, nie zmiesci sie tak fajnie jak ta toroidalna i zajmuje kawał bagażnika
To jest niestety racja. Ale coś kosztem czegoś. Albo oszczędna jazda albo duży bagażnik.
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Maj 04, 2015 15:10
Markzo napisał/a:
no tak....BMW ponad wszystko a najwięcej gadają Ci, co o Tserii nie mają pojęcia to czemu sami nie macie bawarek?
Autor wątku wyraźnie napisał konkretne 2 auta, które lepsze więc odpisujemy.
I to, że ktoś zdecydowanie poleca E34 od 600/620 w tym przypadku to nie znaczy od razu, że musi mieć BMW.
ogólnie jeśli chodzi o spalanie to tak: Rover może być only pb.. i tak pewnie bede go modzić bo przy markzo sie nie da jeździć seryjnym T16 i tak .. BMW - tu raczej przewiduje LPG i w tej sytuacji spalanie mnie trąca bo jeździłem dłuuugi czas 740i i wiem ile to pali Jak widać w podpisie miałem też e34 m50 r6 i też wiem ile pali (i jak to nie jedzie, dlatego też albo v8 albo nic). Spalanie można powiedzieć sprawa drugorzędna - bo nie oszukujmy sie - chcesz deptać to płać
a teraz po kolei bede czytał posty i klepał
vigoslaw - owszem masz po troche racji, że Ti warto kupić choć po to aby mieć fajne unikatowe auto i je ratowac i to jest argument ale akurat e34 to fajny materiał na klasyka - zadbana 525i na allegro dzisiaj widziałem za 25tys....
tomii88 - troche nie w temacie jesteś bmw ma dobre prowadzenie itd ale nie mówimy tu o zwykłym r600 tylko o Ti.. 2.0T 200pS w serii + szpera LSD która powoduje diametralna zmiane w prowadzeniu względem zwykłego Si/SDi
bocian - tak jak juz pisałem - spalanie rzecz drugorzedna - kupując V8 trzeba się liczyć, że to bedzie wpierd@lać.. zreszta jeździłem 740i i jak sie jechało z głową to 12 było realne.. normalnie ~15.. w trasie tempem dziadka specjalnie sprawdzałem ile uda sie zejść... 8.6/100 w 4.4 v8 ale to już spalanie ogarniczane na siłe raczej licze sie z 12+++
longer - mi tam blow nie przeszkadza nawet w chromie własnie cały urok tego auta polega na tym, że fura elegancja - jak pozyczona od dziadka a robi.. psss i znika z horyzonu nie jednej audi czy bmw.. kilka razy nawet przegiąłem i nie widziałem policji.. miałem niestety w moim Ti dziurawy środkowy przez co nie miłosiernie brzmiałem jak rajdówka w połączeniu z DV by Markzo auto robiło burdel audio jak dobry turbolot.. co było fajne ? w momencie jak widziałem radiowóz.. sprzęgło i hamulec = przejeżdzał srebrny Ti na ori kołpaczku i balonie koło radiowozu a policjanci usilnie szukali za mną jakiegoś sportowego auta za to właśnie kochałem Ti.. ta nie pozorność
bocian - akurat zasieg nie robi mi różnicy.. stacji z lpg jest duzo i taka butla w kole zupełnie wystarcza.. tak jak pisałem - jak sie jezdzi z głową i nie nakurw!@ bokami co deszcz/śnieg to spalanie to ~12-15L czyli tyle co Ti przy cięzkiej nodze.. a w trasie wiem, że realne jest nawet 10/100.. niestety trzeba delikatnie .. Ti u mnie jeździł only 98 po tym jak byłem zmuszony wywalić gaz i dojeżdżałem co dzień/drugi dzień do obecnie narzeczonej 22km w strone.. a zarabiam minimalną krajową.. wystarczyło jechać z głowa zreszta .. w mieście u mnie mam z 5 stacji (a mieścina na prawdę mała) a na trasie przy spalaniu 10/12/100 to starczy mi aby spokojnie przejechać jakieś ~300km.. to chyba znajde jakas stacje po drodze ?
Yog - pewnie .. odsprzedaż to rzecz drugorzędna ale wiem jakie miałem problemy ze sprzedażą 620ti po małym dzwonie - dopiero facet wziął go dla ratowania swojego 620ti - pomimo, że mój był w takim stanie że mam ból dupy do dziś, że go sprzedałem - niestety .. nie było mnie stać na remont (głownie przez chore drogie lampy) a było jeszcze kilka innych pierdół o których wie chyba tylko kolega markzo które uprzykrzyły mi życie.. i teraz kupując 820ti (koniecznie coupe.. te długie dzwi bez ramek itd.. <3) bede miał ból dupy ze to nie automat (a jak R to tylko Ti) bo coupe fajny dupowóz a dwa no kiedys w końcu bede musiał go sprzedać.. czy mi sie rodzina powiekszy, czy po prostu uznam, że chce coś młodszego - to sprzedać 800 gdzies indziej niż forum to prawie graniczy z cudem
bociek - ja miałem w sumie same auta z LPG i jakoś czestotliwość tankowania vs ilość kasy którą zostawiam na stacji ( u mnie gaz jest po 1,80 a im bliżej gór to nawet taniej (nie wiem.. biedniejsze rejony czy maja jakieś kupony rabatowe ? ))
Marecki - jak myślisz ? Wiem, że ty jesteś zakochany w swoim ZeteSie ale tak a'la obiektywnie... rwd drift fun + bulgot v8 ale niestety spalanie czy fwd z pss szperą i wieczny ogień ? .... a no i oczywiście trucie Ci dupy w pakiecie jak sam pamiętasz haha
tomii620si powiem Ci tak. Co prawda nie jechałem nigdy tylno napędowym samochodem, ani V8-ką, ale jeżeli chodzi o wygląd to jak dla mnie Rover jest zdecydowanie wyżej w rankingu od BMW. W sumie jedyne BMW (z tych starszych 'prawdziwych' BMW) jakie mi się podobają są E39, E38 E46 (generalnie w tym stylu, te starsze jak ta na załączonym przez Ciebie zdjęciu już mi nie podchodzi. Nie wiem czy to przez design (pewnie też), czy przez 'stereotyp', że tymi samochodami jeżdżą młodzi i gniewni i łysi, ale po prostu nie nie i nie
Co do częstotliwości tankowania LPG. Ja tu akurat Boćka rozumiem. Jeżdziłem ponad 2 lata samochodami na gaz i jak robiłem 2-3 tyś km miesięcznie to denerwowało mnie, że co 2-3 dzień muszę jechać na stację i co drugi raz się wkurzać, że stoję w kolejce i tracę czas No ale wiadomo to jest mimo wszystko 'do przeżycia' w imię kosztów.
Tak na prawdę musisz ocenić co się Tobie podoba, bo jeżeli koszty utrzymania obydwu stoją na podobnym poziomie, to kup to co Ci się bardziej podoba
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Maj 04, 2015 19:31
tomii620si napisał/a:
bociek - ja miałem w sumie same auta z LPG i jakoś czestotliwość tankowania vs ilość kasy którą zostawiam na stacji ( u mnie gaz jest po 1,80 a im bliżej gór to nawet taniej (nie wiem.. biedniejsze rejony czy maja jakieś kupony rabatowe ? ))
akurat często bywam u Ciebie tańsze paliwo jest w Lubinie niż u mnie w górach - nie że się obrażam na biedniejsze regiony, przyznaje Ci racje Pieszyce były najbiedniejszą gminą w PL juz kilka krotnie do Polkowic które zawsze są w top 3 nam daleko
tomii620si napisał/a:
rwd drift fun + bulgot v8 ale niestety spalanie czy fwd z pss szperą i wieczny ogień ?
to nie do mnie pytanie ale jesli mialbym do wyboru caly czas depa albo jazda z głową bo mnie nie bedzie stac potem do wypłaty na coś... waliłbym to i dociskał pedał do podłogi częsciej .
hahaha nie no, nie chce nikogo obrażać ale po prostu jestem w szoku... bo własnie w lubinie gaz jest za 1.80 (Petrochemia na wjeździe do DLU od strony Polkowic) i to jest dla mnie tanio przy obecnych cenach np. na Orlenie a jade w góry i nagle jest jeszcze taniej.. nic tylko zwiedzać i tankować u was do pełna
jak padnie na 620ti to bedzie sie kiedys trzeba zgadać
no ogólnie e34 v8 - ten styl tego auta mi sie podoba i własnie dźwięk.. zrobić dobry wydech !@!$#ący sasiadów (choć nie jestem fanem tego to w V8 jakoś mi sie poglady zmieniaja ) i nic tylko bulgotac a 620ti wiem, że bede mogł sobie pozwolic częściej na deptanie I tak niepozorność .. to było coś pięknego
ciufa - e39 to ten sam silnik.. m60/m62.. to, że spalanie w mieście jest wysokie to owszem.. tyle, że ja mieszkam w mieścinie gdzie nie ma świateł.. sa same ronda i prawde mówiąc spalanie w mieście u mnie jest totalnie inne niż chocby w sasiednim lubinie czy głogowie gdzie świateł jest narypanych od h tylko po to aby były.. i to, że kupowanie 3.0 względem 4.0 sie nie opłaca to tez wiem bo to ten sam silnik tylko rozwiercony, pali tyle samo, czesci te same itd.. tylko, że 530i w wersji strup mozna kupic za 5tys - w wersji kozak za 15... 540i za 15 kupujesz wersje strup mimo, że czasami jest biedniejsza od tej 3.0 i różni sie tylko silnikiem który pasuje z każdej innej bmw a swap to P&P na kilka godzin. i do tego 3.0 czesto szly w manualu - 540i manual to raczej rarytas za którego sobie wołają chora kase.. a mieć 5er z takim piecem i automatem mija sie z celem... no chyba, że kupiłbym 740iL.. to wtedy only automat
tak jak pisałem wcześniej.. długi czas jeździłem 740iA i dokładnie wiem z czym sie je 4.0 v8 zreszta.. e38 jest dla mnie kwintesencją auta... wszystko wykończone tak jak powinno, bez nie potrzebnych pstrokatości, pod reka.. do tego polift ladnie wygląda i to ostatnie prawdziwe nie plastikowe BMW.. E46 juz niestety pomimo starej szkoły juz jest plastikowe.. a r6 nie chce bo ... bo miałem.. i to jest coś na zasadzie 620si.. zwykła wersja których jest pieryliard.. a dźwięk V8 od najmlodszych lat mi przyspiesza bicie serca.. kumpel ma CLK AMG V8 i najzwyczajniej wypier... tłumik.. i dał kawał rury.. auto sie drze nie miłosiernie jak mu sie depnie ale jak sie slyszy ten dźwięk to jakoś sie wcale nie teskni za tlumikiem i buracka troche możliwość poupalania.. nie mówie tu o dresiarskim łu tu tu tu na progach ale jednak po deszczu fajnie bylo smyrnoć sprzęglo i sobie pójść bokiem bez naciągania linek od recznego
Wybrać musisz sam, mi się po prostu e34 nie podoba. Może jako M5 albo Alpina, ale to chora kasa. Jednak proszę, nie opowiadajmy bajek, że V8 to takie same koszta obsługi jak proste R4. Wiem ile kosztuje obsługa V6, nie tylko w R - audi, vw. V8 to nawet oleju wchodzi bodajże 8 czy 8,5l A gdzie całe przeniesienie napędu? dyfer? To stare auta, które dostawały ostry wpierdziel z racji ludzi, którzy je ujeżdżali. Jestem pewien, że w tych samych pieniądzach 620ti będzie w lepszym stanie.
Co do samej jazdy, 620ti prowadzi się bardzo dobrze, sensownie też hamuje. Szpera robi robote, auto nie waży jakoś dużo - dobry kapeć i można latać. Koszty obsługi są śmieszne, nawet ewentualny remont jest dużo tańszy niż w przypadku V8. A osiągi? Podejrzewam, że bardzo zbliżone, jednak kto się interesuje tematem t16 wie jak łatwo i tanio można te osiągi diametralni poprawić niestety rwd i dźwięku nie dorobisz A co do diagnostyki - wystarczy smartfon/tablet + apka MemsDIAG i kabel otg
Ja w ZS się nie kocham, po prostu to fajne auto i racjonalny stosnek: jakość prowadzenia/osiągi/usterkowość/spalanie/koszty utrzymania. Bo w tej kasie nie ma nic, co jeźdizło by szybciej, lepiej a przy okazji wyglądało po ludzku. No i podstawowa kwestia, o której nikt nie wspomniał. Ubezpieczenie 620ti łapie się w klasie do 2000ccm, czyli tanio. V8... hehe a szykują się znaczące podwyżki cen ubezpieczeń
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
No wiem jak latwo można Zreszta dalej śledze Twój i Pyrosa temat i zbieram info Wiesz.. teraz sie czaje a potem jak juz pier... to na full haha
Czyli diagnostyke juz opanowaliście To mnie bardzo cieszy bo za czasów mojego Ti pamiętam było jeszcze pod górkę Bo nie wiem czy pamiętasz chciałem mojego wziąć na badanie to śledziłem temat i dupa blada była
OC i tak mam troche bokiem takze git I płace po 600 no ale fakt.. za sam znaczek BMW jest +10%.. nie mówiąc juz o silniku itd
Olej - h w olej... do R6 poszlo 12L płynu chłodniczego... o.O
Ty to czasami do bólu sensownie piszesz... a co do dźwięku.. V8 nadrobie Blow offem drącym sie na pól miasta i kawałek wsi a rwd ... moje opony przez które niestety sreberko skończyło żywot latało bokami lepiej niż nie jedno BMW Szpera robiła temat Szkoda mi go bo miał nie całe 180 przebiegu i ogólnie zadbany był.. tylko pamiętasz jakie schizy T16 miala.. Jak nie gaz to turbo.. jak nie turbo to brak boosta i tak w kołko
czemu Ty nie mieszkasz bliżej co ? temat byłby prosty i bym mogł modzić sobie na spokojnie z zapleczem technicznym anie tylko gg i myślenie na odległość
Nawet jeśli chciałbym to są 2 przeszkody.
1. Chłopaki totalnie ni w ząb nie beda wiedzieć co to 620Ti... Może coś ogarną co to 620 ale o egzotyce i zmianach Ti wzgledem zwykłych 600 to raczej dupa..
2. Jeszcze zza czasów 518i i 740i założyłem konto na bmw-sport.. przydalo się jak miałem 520i... i niestety.. jak kiedyś byli tam normalni fajni ludzie tak teraz czesto są tam zwykłe buraki z którymi nei chce mi sie polemizować Pamiętam jak pytałem o coś w m50... a gość do mnie "masz przecież tyle postów to nie wiesz ?"... tak jakby m60b40 czy m40b18 miało cokowleik wspólnego z m50b20 poza tym, że to wszystko jeździ na benzyne.. nie bede sie po prostu.. szkoda klikać Bo jestem tam wielu normalnych ludzi ale zawsze znajdzie sie jeden p!erdolec który tylko człowieka wnerwi
zreszta na forach bmw zauważyłem jakąś chorą zasade.. tam nie można powiedzieć, że chcesz założyc coś ze średniej półki bo zaraz leci lawina paplaniny, ze po co, na co.. itd.. bo niestety zazwyczaj Ci którzy sie udzielaja na forum to zarobieni ludzie który maja na wszystko z wyższej półki i oni nie uznają, że posiadanie 530i a 620ti bedzie podobne bo oni przeciez nie zaleją normalnego oleju do silnika za dajmy (przykładowo bo nie pamietam cen) 15zł/L tylko za 30zł/L a filtr oleju nie az 20zł tylko ten za 60zl i nagle koszty utrzymania auta robią się chorze duże pomimo bezsensowności czynów..
No i jest jeszcze 1 argument aby kupić Ti.. do dziś leży nowiutki filtr paliwa w garażu i czeka na zamontowanie hahaha
Zgadzam się z Markzo, bo człowiek mówi racjonalnie i do rzeczy, poza tym zna temat i ma doświadczenie
Co do BMW zastanawiam się czemu ludzie tak patrzą na nie jak na klasyki?
Bo mają przekroczony wiek?
nie każdy samochód będzie kultowy, jedynie kilka jego odmian...
Dlatego dziwie się, że uważacie E30 za kultowe... bo co? bo stare, bo ma 1,6 w benzynie, albo 1,8?
Rozumiem M3, Alpina, cabrio, albo rzadkie wersje silnikowe i wyposażeniowe...
Omawiany model E34 bedzie tylko kultowy w kilku wersjach, jak wyżej do tego łatka wieśniactwa i fan klub, który traktuje swoje samochody jak religie
Poza tym, to rzadko seria... w tym wypadku lepiej wypada Ti
tomii620si,
Raczej chcesz BMW, a Rover po prostu siedzi w głowie z racji rozsądku i wspomnień
Jak chcesz się bawić, to bierz BMW, jak chcesz dbać i mieć klasyka to bierz Ti
Dlaczego?
BMW to samochód do zabawy, napęd na tył, bulgotanie, zazdrosne spojrzenia dzieciaków na mieście...
Jak byś chciał go zostawić to jedynie w v8 w manualu w stanie seria, żeby to miało jakąś wartość... kolekcjonerską
Rover,
Jest ich mało, dają fun, jedyny z 600 warty zachowania dla potomstwa
Niepozorny, nie wzbudza spojrzeń dzieciaków, elegancki, do tego większy problem z blacharką i niektórymi częściami... czyli idealny klasyk za małą $$$
Wiem, że moje wypowiedzi są kontrowersyjne... jednak BMW to podobno świetne właściwości jezdne, ulubiony napęd na tył (najczęstszy argument fanów), dobre wykonanie i dobór materiałów
Jednak dalej nie dostrzegam w tej marce wyjątkowości, oczywiście ma bogatą historie i kilka kultowych modeli (seria M, CSI, Z-etki), jednak dalej patrzy się na te samochody przez pryzmat świetne bo niemieckie... takie stereotypy z PRL
Dziękuję, pozdrawiam,
V.
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
Dlatego dziwie się, że uważacie E30 za kultowe... bo co? bo stare, bo ma 1,6 w benzynie, albo 1,8?
kuzyn ma 3.5L e30 w kombi czarną, jest fajny masakrator ale mocno hardkorowy bo nie ma żadnych wspomagaczy przez co jazda z większymi prędkościami jest niebezpieczna
co do bmw to wkładając LPG trochę zwiększa się przyczepność tyłu bo waga butli na tyle
zauważyłem to w 200tce jak wsadziłem LPG to auto stało się dużo stabilniejsze i dużo lepszy balans w zakręcie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum