Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Problem odpalania
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Problem odpalania
Autor Wiadomość
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Pią Lis 27, 2015 14:26   

Jak dla mnie to masz coś z elektryką i możliwe że nie grzeją świece. To by wyjaśniało długie kręcenie. Dostają napięcie?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lis 27, 2015 14:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Lis 27, 2015 14:31   

musze to dzis jakos sprawdzic, miernika niet, jakis patent z zarówka na przewody kojarze że był tylko nie wiem jeszcze gdzie te przewody przykładac :D
 
 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Pią Lis 27, 2015 14:34   

Wydaje mi się że -żarówki do akumulatora a +do przewodu przykręconego do świec i patrzysz czy zaświeci. Może masz przekaźnik padnięty i robi jakieś dziwne rzeczy.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Lis 27, 2015 14:38   

Kobi84 napisał/a:
Może masz przekaźnik padnięty i robi jakieś dziwne rzeczy.
też to biorę pod uwagę, ale zaczne od samych swiec i żarówki :)
 
 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Pią Lis 27, 2015 17:36   

Tak tak. Jeśli tam nie będzie napięcia to wiele wyjaśni.

[ Dodano: Pią Lis 27, 2015 17:36 ]
Jako że podłubałem znów przy ogrzewaniu bo nie działało to założę nowy wątek by tu nie zaśmiecać tym tematem.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 27, 2015 18:56   

bociannielot, Masz problemy masowe i to powazne :neutral:

Kobi84, Tak dokladnie to jest ten zawor :neutral: Ale widze ze problem rozwiazany i jednak innaczej dziala to w climatronicu :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Lis 28, 2015 10:29   

Remigiusz napisał/a:
bociannielot, Masz problemy masowe i to powazne :neutral:

skąd wiedziałeś że chce zrzucic kilka kilo? :/
a tak na serio to przekaźnik świec działa - tested wczoraj, problemy z masą? skąd wiesz że to nie nic innego? w 25 miałem troche inne objawy jak masa ześwirowała od aku co idzie, którą masę sprawdzic najpierw ??
 
 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Sob Lis 28, 2015 13:07   

Ja dziś wymieniłem felerną świecę. Odkręciła się bardzo łatwo i wszystko pięknie poszło oprócz dokręcania. W instrukcji było by dokręcić ją siłą 18Nm ale ja zrobiłem to z siłą 16Nm bo nie miałem odwagi tak mocno jej dociągać. Bałem się że coś puści. Może jak silnik będzie całkowicie zimny to znów spróbuję. Teraz pozostaje sprawdzić odpalanie gdy będzie -3 i porównać pracę silnika zaraz po.

bociannielot, Najlepiej wszystkie. Ja też przez to przechodziłem. Odkręciłem wszystkie punkty masowe które zdołałem namierzyć i porządnie wyczyściłem powierzchnie ich styków. Normalnie łącznikiem były tylko śrubki które okazały się bardzo skorodowane. Gwinty w karoserii też więc przegwintowałem je na większe oraz dałem większe nowe śrubki. Do tego porządnie oczyściłem te blaszki i zdarłem lakier w tych miejscach w których dotykają one do karoserii. Dzięki temu mają bezpośredni styk a nie tylko na śrubkach. Zmontowałem a następnie zabezpieczyłem powierzchnie odpowiednim sylikonem by nie pojawiała się tam korozja. Dwa lata tak mam i jest.

tu na trzecim zdjęciu masz moim zdaniem najważniejsze połączenie masy.
http://www.askthemechanic...s/rover-mg.html

Sprawdź też czy klema - mocno się trzyma na przewodzie bo on też potrafi być pod izolacją mocno wymęczony i wiele nitek jest pękniętych.

[ Dodano: Sob Lis 28, 2015 13:07 ]
z tego co pamiętam to w rave są opisane punkty masy. Jest ich sporo. Ja pod maską poprawiałałem chyba z 5.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Lis 28, 2015 13:11   

no wiem że jest ich sporo a najgorsze że to równie dobrze może nie by masa a jakieś gdzies spięcie które coś blokuje :| czarno to szukanie widzę :roll:
 
 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Sob Lis 28, 2015 13:43   

Dlatego zacznij od najłatwiejszego. Zrób masę :) Tak gdybam, ale może gdybyś podjechał do kogoś z T4 to by coś wykazał?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Nie Lis 29, 2015 14:20   

Kobi84 napisał/a:
ale może gdybyś podjechał do kogoś z T4 to by coś wykazał?
mam jednego mechanika co sie z tym laczy w okolicy ale on jest drogi do diagnozowania, nie wiem czemu tak za wsio ma dobre ceny a za diagnoze jakies chore stawki, masa od aku zrobiona nowa, nawet przekaznik swiec podmienilem i to samo, zauwazylem ze odpala tylko jesli podpompuje grucha, bez tego nie zatyra
 
 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Nie Lis 29, 2015 14:30   

Więc wszystko wskazuje na to że problemem jest paliwo. Skoro od gruszki do pompy wszystko jest OK to czyli problem jest w baku lub po drodze. Tankowałeś do pełna lub odkręcałeś korek by sprawdzić czy to podcienienie? Może jest syf w baku i pływak nie radzi sobie z zasysaniem? Ciężko będzie to sprawdzić.

[ Dodano: Nie Lis 29, 2015 14:30 ]
Jest jeszcze kwestia opasek zaciskowych na przewodach od gruszki do pompy. Może nie trzymają i powietrze dostaje się do przewodów.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Nie Lis 29, 2015 15:01   

Kobi84 napisał/a:
Może nie trzymają i powietrze dostaje się do przewodów
patrzyłem i z opaskami jest ok, paliwa jest 1/4 z odpalaniem nie mial problemow nawet jak byla juz rezerwa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Problem odpalania
seba11917 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Wto Paź 27, 2015 19:50
Remigiusz
Brak nowych postów [r420] Mała rada co do odpalania diesla przy -15 stopnia...
veldrin_scoll Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Lut 10, 2012 09:12
wooy11
Brak nowych postów [400] Problem z ABS-em
pawelb5913 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Czw Sty 16, 2014 09:53
Panna_Migotka
Brak nowych postów [R45] Problem z ABS
konwiasty Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Czw Paź 31, 2013 08:02
zdenek
Brak nowych postów [R45] Problem z SRS
bolus85 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Nie Wrz 15, 2013 15:53
bolus85



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink