Would be a good idea to update the TOAF website's news section.We can see there is a lot going on but its spread all over the internet and looking a little chaotic.
Just a suggestion I know your busy!
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 23, 2016 12:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
prebenny,longer86 you will be far more welcome here and the "Traders" are equals without "Moderators" to back them up should they decide to comment.
Whatever you write will be seen by everyone as well.
http://forums.mg-rover.or...rimmer-bros-90/
[ Dodano: Czw Mar 31, 2016 11:49 ]
Is it Christmas tomorrow?
[ Dodano: Czw Mar 31, 2016 11:50 ]
Is it Christmas tomorrow?
Mam pytanie co do zasady działania samego programu. Czy program po odczycie danych z samochodu przedstawia ustawienia samochodu czy ustawienia domyślne programu ?Przeglądając kolejne moduły nagle zniknął mi dźwiękowy komunikat o włączeniu wstecznego - zamiast gongu mam teraz ciszę. Naprawdę nic nie mieszałem ! Najważniejsze, że DLR włączone i otwieranie tylko drzwi kierowcy za 1 razem naciśnięcia pilota.
Super dzieło PANOWIE !
Zdjęcia z błędów dodam jak je obrobię.
Marek, jeśli masz ochotę przetestować program na polifcie w automacie to daj znak sygnał. Podjadę kiedy zechcesz.
Ostatnio zmieniony przez AfricaTwin Sob Kwi 02, 2016 01:03, w całości zmieniany 4 razy
Najlepszy Prima Aprilis jaki miałem w życiu... a przynajmniej lepszego nie pamiętam.
AfricaTwin, też mam u siebie 1,8km/h na wszystkich czujnikach przy stojącym samochodzie. Zakładam, że "tak ma być".
Błąd w module wskaźników może wynikać z jakichś wcześniej dokonywanych modyfikacji w eepromie i powstałem w zwiazku z tym niezgodności sumy kontrolnej. Więc jeśli wszystko działa to bym się tym nie przejmował.
Też mam błąd przy wejściu w SMAC lub SHD, ale to pewnie dlatego, że tych elementów u siebie nie mam
Co mnie zdziwiło - nie mogę połączyć się z modułem SRS, aplikacja nie może go znaleźć. O.o
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
Ostatnio zmieniony przez wellman Sob Kwi 02, 2016 10:55, w całości zmieniany 1 raz
I wouldn't leave the general launch too long or it will give the T4 lot time to spread stories and frighten people,they are already saying"don't come to us when it goes wrong".
I wouldn't comment further on the website where the moderators edit your posts,lock your threads,and then ban you. Go on MGR and like minded people will follow.
We can get some "How-to-video's" going.
EDIT:
AND I TOLD YOU SO!
Cytat:
And thread now closed.
April fools day is passed.
The mod/management team are looking at this and will advise accordingly.
Mam pytanie co do zasady działania samego programu. Czy program po odczycie danych z samochodu przedstawia ustawienia samochodu czy ustawienia domyślne programu ?
Nie powinien. On tylko robi identyfikację, czyta błędy i ew. pobiera kody ZCS.
AfricaTwin napisał/a:
Przeglądając kolejne moduły nagle zniknął mi dźwiękowy komunikat o włączeniu wstecznego - zamiast gongu mam teraz ciszę.
Tak wszystko sprawdziłeś po każdym module? Może jeszcze czegoś nie masz
Sprawdź czy działa Ci powiadomienie o pozostawionych światłach. Jeśli przysłuchasz się bardzo to powinieneś usłyszeć takie "pyrk pyrk pyrk". Masz wersję zegarów z LCD czy bez? Spróbuj wejść w kodowanie zegarów i zmień sobie buzzer high/low.
Błędy programowe, byłoby fajnie jakbyś dopisał szczegóły, w jakich okolicznościach wystąpiły, co kliknąłeś. Nie wszystko da się sprawdzić testując na 4 - 5 samochodach. Dlatego ta wersja obnaży niedoskonałości programu i się je poprawi. Nawet do tego jest strona specjalna, z której możecie skorzystać: http://bugtoaf.roverki.eu/
Co do moduły SRS należy pamiętać, że czasami w naszych R komunikacja z poduchami nie uda się. Wynika to z samego modułu. Może tak być, że nawet na "stole" nie zagada. Ważna jest też informacja, że póki co łączymy się tylko ze sterownikami poduszek w wersjach przedliftowych.
Fredup, relax
The machine has already started and nobody to stop her
In the next version TOAF will function to restore the original values based on files from T4.
Pozdrawiam i zachęcam do testowania.
Niebawem ruszy strona z działem DOWNLOAD i tam będzie już do pobrania obecna wersja lub poprawiona o zgłoszenia tych co mają już dostęp do niej.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Tak się zastanawiam..., moze TOAF zasłużył na założenie kompletnie nowego wątku poświęconego tylko i wyłącznie jemu? Tak żeby go oddzielić od tego: [r75] Bmw scanner a parametry pracy silnika.
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Toaf z moim silnikiem 1.8 sie nie komunikuje "EngineModuleNotFound" wyświetla się na dolnym pasku.
Łączy z - LCM, BCU, EWS, IKE, SRS, ABS/ACS. Pozostałych modułów pewnie nie posiada mój
Roverek
Pozdrowienie dla twórców Toafa
_________________ Wcześniej Rover 416Si 1996r. (przez 7 lat)
Teraz Rover 75 1.8 2000r. (od sierpień 2015)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum