Wysłany: Wto Gru 06, 2016 08:07 [R75] Buczy silnik
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 1999
Witam.
Odebrałem auto od mechanika po wymianie termostatu i podczas jazdy przy dodawaniu gazu bądź puszczaniu w okolicach 2tys obr. słychać takie dziwne buczenie, momentami w tym czasie występują drgania w kabinie po stronie pasażera. Na postoju czasem słychać stukanie w kabinie ale na zewnątrz ciężko zlokalizować tak samo nie bardzo to słychać po otwarciu maski.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 06, 2016 08:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 208 Skąd: Jastrzębie Z
Wysłany: Wto Gru 06, 2016 08:31
Na ten temat można już napisać książkę zbierając wszystkie posty tu zamieszczone. Niestety wielu z nas tak ma. Przyczyn może być wiele.
1. Koło pasowe
2. Elektroniczny moduł ukryty za airbagiem pasażera wpada w wibracje
3. Komputer silnika umieszczony w grodzi wpada w wibracje
4. Poduszka silnika (najczęściej gruszka olejowa)
5. Dwumasa
6. Podsufitka (dociśnij gdy słychać buczenie)
7. Tajemnicze coś, co dopada większość z nas...
Podejrzewam, że można do tej listy jeszcze dopisać kilka pozycji, ale moja skleroza...
_________________ teraz 75 cdt, wcześniej 216 SE i 214 Si może kiedyś jagular...
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 208 Skąd: Jastrzębie Z
Wysłany: Wto Gru 06, 2016 08:59
Rezonans niesie się po całej budzie, więc trudno wyczuć skąd to idzie. Sam airbag nie drży, tylko moduł przykręcony do rury schowany za airbagiem. Dostęp jest od spodu, za schowkiem. Należy podłożyć np gumę między moduł, a rurę. Na forum jest dużo napisane, poszukaj. Życzę ci żeby coś pomogło. Sprawdz jeszcze jak wygląda guma od koła pasowego.
_________________ teraz 75 cdt, wcześniej 216 SE i 214 Si może kiedyś jagular...
Wczoraj zmieniałem u siebie pompę wody bo poszło łożysko i ciekla, do tego spadl mi pasek, rolka miala ku jak 5 zł na dnie wiadra. Luz wyczulem dopiero jak pasek spadł
A rano jeszcze zapaliła mi się sama kontrolka trakcji podczas jazdy(nie mogłem jej wyłączyć przyciskiem). Po wyłączeniu zapłonu i uruchomieniu znikła nie wiem czy to może mieć cos wspólnego.
[ Dodano: Wto Gru 06, 2016 17:52 ]
Jednak słychać ze ewidentnie to tłumik bądź jego osłona drga i buczy podczas jazdy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum