Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Zmiana softu z CDT na CDTi.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: apples
Pią Lis 18, 2011 16:41
[R75] Zmiana softu z CDT na CDTi.
Autor Wiadomość
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Mar 12, 2017 21:38   

Jednak jak zmienisz limiter, to na TOAFie widać różnicę.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 12, 2017 21:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Mar 12, 2017 23:27   

W ktorym miejscu?

[ Dodano: Nie Mar 12, 2017 23:27 ]
Jedyny pomyśl na wykorzystanie tego przez EDC to odcięcie ropy przy zbyt wysokim ciśnieniu.
_________________
75 Red Edition
 
 
staniapl 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2016
Posty: 79
Skąd: Zambrów



Wysłany: Nie Mar 12, 2017 23:54   

MaReK napisał/a:
Jednak jak zmienisz limiter, to na TOAFie widać różnicę.

longer86 napisał/a:
W ktorym miejscu?

[ Dodano: Nie Mar 12, 2017 23:27 ]
Jedyny pomyśl na wykorzystanie tego przez EDC to odcięcie ropy przy zbyt wysokim ciśnieniu.


Limter boost-a jest po to aby nie dać za dużego ciśnienia tak? po przeładowaniu zadanego ciśnienia tak jak w Vag-u wchodzi w tryb awaryjny ?

Bo innego wykorzystania nie widzę ?

Mapa N75? Służy chyba do sterowania zmienną geometrią w turbo u nas nie ma raczej zastosowania ?
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Mar 13, 2017 11:31   

staniapl napisał/a:
Mapa N75? Służy chyba do sterowania zmienną geometrią w turbo u nas nie ma raczej zastosowania ?

Sądzę, że kolega znalazł mapkę od EGR'a ona także występuje 2x.

staniapl napisał/a:
po przeładowaniu zadanego ciśnienia tak jak w Vag-u wchodzi w tryb awaryjny ?

Nie zdarzyło mi się jeszcze przeładować ;) Więc nie wiem czy będzie awaryjny. Nie wiem czy to tak samo działa jak w BMW.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 13, 2017 12:01   

Mapy boosta sa do 1.25 i tak samo svbl.

Przy mbc na 1.5 nic się nie działo
_________________
75 Red Edition
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 13, 2017 12:02   

Przy mbc na 1.8 bara nic się nie dzieje ;)
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
staniapl 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2016
Posty: 79
Skąd: Zambrów



Wysłany: Pon Mar 13, 2017 14:11   

longer86 napisał/a:
Mapy boosta sa do 1.25 i tak samo svbl.

Przy mbc na 1.5 nic się nie działo


prebenny napisał/a:
Przy mbc na 1.8 bara nic się nie dzieje ;)


Przepraszam bardzo co to za Turbo które jest w stanie dmuchnąć 1,8 bara ?

Jestem właśnie w trakcie zakupu MBC, w zamyśle mam ustawienie go bezpiecznie na max 1,35 bar.

Oczywiście TOAF-em zmierzę doładowanie powyżej 1,25 zgadza się?

Sorry że odbiegam od tematu.
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 13, 2017 14:49   

Toaf zmierzy do 1.5 bo map sensor jest do 2,5 bar.

Nasze turbo dmuchnie 1.5 i 1.8 natomiast pozostaje kwestia przepływu i czy tak wysokie ciśnienie nie pogarsza juz osiągów bo jednak się grzeje.

A jak popatrzysz po turbinach to i 2 bary można dmuchać, choćby na td04-11g-4
_________________
75 Red Edition
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 13, 2017 20:34   

Nasze turbo i ponad 2 dmuchnie (sprawdzone :P ). Ale tak jak longer86 podejrzewam, że przy tym 1.8 bara już bardziej grzeje niż dmucha.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Mar 13, 2017 20:44   

Żeby Wam "czapek" nie uniosło :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 13, 2017 22:20   

Marku, przez ponad rok nie podniosło. W tym także na torze. Wiec jest bezpiecznie.

Kusi mnie być pionierem ze zmiana turbo u nas na forum w cdt. Zanim inne cdt sięgnie mocy 200KaeMow. :D
_________________
75 Red Edition
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Mar 13, 2017 22:23   

longer86 napisał/a:
Zanim inne cdt sięgnie mocy 200KaeMow.

Złośliwiec :P

longer86 napisał/a:
Marku, przez ponad rok nie podniosło. W tym także na torze. Wiec jest bezpiecznie.

U mnie nawet MBC nie było, a silnik poszedł się kochać :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 13, 2017 22:26   

MaReK to było po uszczelnieniu dolotu ;) Musiałem co chwilę się zatrzymywać i mbc skręcać, bo na początku pod 2.2 bara podchodził boost :P
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 13, 2017 22:36   

MaReK napisał/a:
mnie nawet MBC nie było, a silnik poszedł się kochać


Ty coś masz pecha, mój jezdzil ponad rok na 4,5 l oleju zamiast na 6,5 :p

W każdym razie mysle ze po zmianie turbo... Z tego silnika to maks 180... 200 po zmiennej geometrii... Patrząc po forach bmw.

Jak tam ktos pyta o podniesienie mocy to jest gaszony slowem swap na 3.0 lub sprzedaj i kup 330d
_________________
75 Red Edition
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Zmiana Softu na cdti Dolnośląskie
darekkojak1 Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Lip 24, 2017 09:32
marcin.misek
Brak nowych postów [R 75] zmiana softu na CDTi/ pomorskie
Misio18 Rover serii 75, MG ZT 11 Czw Lut 09, 2017 17:08
Szyfu
Brak nowych postów [R75]Zmiana map cdt na cdti
adas07072a Rover serii 75, MG ZT 26 Sro Maj 06, 2020 22:34
mrkz
Brak nowych postów [R75] Wgrywanie softu silnika
criskrzysiu Rover serii 75, MG ZT 8 Czw Kwi 15, 2010 22:52
Zukowaty
Brak nowych postów [R75] Gdzie wymiana softu silnika w Wawie?
shadowrider Rover serii 75, MG ZT 16 Pią Sty 08, 2010 11:54
sknerko



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink