Otwarty przez: apples Pią Lis 18, 2011 16:41
[R75] Zmiana softu z CDT na CDTi.
Autor
Wiadomość
MaReK
Instytucja wspierająca
Pan Wszechomogący :)
Pomógł: 131 razy Dołączył: 07 Kwi 2005 Posty: 7985 Skąd: Warszawa/Mokotów MG ZT
Wysłany: Nie Mar 12, 2017 21:38
Jednak jak zmienisz limiter, to na TOAFie widać różnicę.
_________________Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW , 512 208 367, marek@roverki.eu
dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 12, 2017 21:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
longer86
Moderator
Pomógł: 138 razy Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 4792 Skąd: Mosina/Poznań Rover 75
Wysłany: Nie Mar 12, 2017 23:27
W ktorym miejscu?
[ Dodano : Nie Mar 12, 2017 23:27 ]
Jedyny pomyśl na wykorzystanie tego przez EDC to odcięcie ropy przy zbyt wysokim ciśnieniu.
_________________75 Red Edition
staniapl
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Cze 2016 Posty: 79 Skąd: Zambrów
Wysłany: Nie Mar 12, 2017 23:54
MaReK napisał/a: Jednak jak zmienisz limiter, to na TOAFie widać różnicę.
longer86 napisał/a: W ktorym miejscu?
[ Dodano : Nie Mar 12, 2017 23:27 ]
Jedyny pomyśl na wykorzystanie tego przez EDC to odcięcie ropy przy zbyt wysokim ciśnieniu.
Limter boost-a jest po to aby nie dać za dużego ciśnienia tak? po przeładowaniu zadanego ciśnienia tak jak w Vag-u wchodzi w tryb awaryjny ?
Bo innego wykorzystania nie widzę ?
Mapa N75? Służy chyba do sterowania zmienną geometrią w turbo u nas nie ma raczej zastosowania ?
MaReK
Instytucja wspierająca
Pan Wszechomogący :)
Pomógł: 131 razy Dołączył: 07 Kwi 2005 Posty: 7985 Skąd: Warszawa/Mokotów MG ZT
Wysłany: Pon Mar 13, 2017 11:31
staniapl napisał/a: Mapa N75? Służy chyba do sterowania zmienną geometrią w turbo u nas nie ma raczej zastosowania ?
Sądzę, że kolega znalazł mapkę od EGR'a ona także występuje 2x.
staniapl napisał/a: po przeładowaniu zadanego ciśnienia tak jak w Vag-u wchodzi w tryb awaryjny ?
Nie zdarzyło mi się jeszcze przeładować Więc nie wiem czy będzie awaryjny. Nie wiem czy to tak samo działa jak w BMW.
_________________Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW , 512 208 367, marek@roverki.eu
dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
longer86
Moderator
Pomógł: 138 razy Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 4792 Skąd: Mosina/Poznań Rover 75
Wysłany: Pon Mar 13, 2017 12:01
Mapy boosta sa do 1.25 i tak samo svbl.
Przy mbc na 1.5 nic się nie działo
_________________75 Red Edition
prebenny
Pomógł: 46 razy Dołączył: 18 Wrz 2014 Posty: 2319 Skąd: Poznań Rover 75
staniapl
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Cze 2016 Posty: 79 Skąd: Zambrów
Wysłany: Pon Mar 13, 2017 14:11
longer86 napisał/a: Mapy boosta sa do 1.25 i tak samo svbl.
Przy mbc na 1.5 nic się nie działo
prebenny napisał/a: Przy mbc na 1.8 bara nic się nie dzieje
Przepraszam bardzo co to za Turbo które jest w stanie dmuchnąć 1,8 bara ?
Jestem właśnie w trakcie zakupu MBC, w zamyśle mam ustawienie go bezpiecznie na max 1,35 bar.
Oczywiście TOAF-em zmierzę doładowanie powyżej 1,25 zgadza się?
Sorry że odbiegam od tematu.
longer86
Moderator
Pomógł: 138 razy Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 4792 Skąd: Mosina/Poznań Rover 75
Wysłany: Pon Mar 13, 2017 14:49
Toaf zmierzy do 1.5 bo map sensor jest do 2,5 bar.
Nasze turbo dmuchnie 1.5 i 1.8 natomiast pozostaje kwestia przepływu i czy tak wysokie ciśnienie nie pogarsza juz osiągów bo jednak się grzeje.
A jak popatrzysz po turbinach to i 2 bary można dmuchać, choćby na td04-11g-4
_________________75 Red Edition
prebenny
Pomógł: 46 razy Dołączył: 18 Wrz 2014 Posty: 2319 Skąd: Poznań Rover 75
MaReK
Instytucja wspierająca
Pan Wszechomogący :)
Pomógł: 131 razy Dołączył: 07 Kwi 2005 Posty: 7985 Skąd: Warszawa/Mokotów MG ZT
Wysłany: Pon Mar 13, 2017 20:44
Żeby Wam "czapek" nie uniosło
_________________Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW , 512 208 367, marek@roverki.eu
dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
longer86
Moderator
Pomógł: 138 razy Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 4792 Skąd: Mosina/Poznań Rover 75
Wysłany: Pon Mar 13, 2017 22:20
Marku, przez ponad rok nie podniosło. W tym także na torze. Wiec jest bezpiecznie.
Kusi mnie być pionierem ze zmiana turbo u nas na forum w cdt. Zanim inne cdt sięgnie mocy 200KaeMow.
_________________75 Red Edition
MaReK
Instytucja wspierająca
Pan Wszechomogący :)
Pomógł: 131 razy Dołączył: 07 Kwi 2005 Posty: 7985 Skąd: Warszawa/Mokotów MG ZT
Wysłany: Pon Mar 13, 2017 22:23
longer86 napisał/a: Zanim inne cdt sięgnie mocy 200KaeMow.
Złośliwiec
longer86 napisał/a: Marku, przez ponad rok nie podniosło. W tym także na torze. Wiec jest bezpiecznie.
U mnie nawet MBC nie było, a silnik poszedł się kochać
_________________Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW , 512 208 367, marek@roverki.eu
dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
prebenny
Pomógł: 46 razy Dołączył: 18 Wrz 2014 Posty: 2319 Skąd: Poznań Rover 75
longer86
Moderator
Pomógł: 138 razy Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 4792 Skąd: Mosina/Poznań Rover 75
Wysłany: Pon Mar 13, 2017 22:36
MaReK napisał/a: mnie nawet MBC nie było, a silnik poszedł się kochać
Ty coś masz pecha, mój jezdzil ponad rok na 4,5 l oleju zamiast na 6,5
W każdym razie mysle ze po zmianie turbo... Z tego silnika to maks 180... 200 po zmiennej geometrii... Patrząc po forach bmw.
Jak tam ktos pyta o podniesienie mocy to jest gaszony slowem swap na 3.0 lub sprzedaj i kup 330d
_________________75 Red Edition
Nie możesz pisać nowych tematówNie możesz odpowiadać w tematachNie możesz zmieniać swoich postówNie możesz usuwać swoich postówNie możesz głosować w ankietachNie możesz załączać plików na tym forumNie możesz ściągać załączników na tym forum
Wersja do druku Wersja do druku Dodaj temat do ulubionych
Podobne Tematy
Temat
Autor
Forum
Odpowiedzi
Ostatni post
[R75] Zmiana Softu na cdti Dolnośląskie
darekkojak1
Rover serii 75, MG ZT
2
Pon Lip 24, 2017 09:32 marcin.misek
[R 75] zmiana softu na CDTi/ pomorskie
Misio18
Rover serii 75, MG ZT
11
Czw Lut 09, 2017 17:08 Szyfu
[R75]Zmiana map cdt na cdti
adas07072a
Rover serii 75, MG ZT
26
Sro Maj 06, 2020 22:34 mrkz
[R75] Wgrywanie softu silnika
criskrzysiu
Rover serii 75, MG ZT
8
Czw Kwi 15, 2010 22:52 Zukowaty
[R75] Gdzie wymiana softu silnika w Wawie?
shadowrider
Rover serii 75, MG ZT
16
Pią Sty 08, 2010 11:54 sknerko