Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Gaśnie podczas przyśpieszania
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Gaśnie podczas przyśpieszania
Autor Wiadomość
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 06, 2015 10:50   

Postaw maszynę wirtualną na Win XP (ja korzystam ze wzoru Trandolfa i tyle co musiałem Inpę przeinstalować na starszą).
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 06, 2015 10:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3428
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Pią Mar 06, 2015 12:43   

a na win 7 i xp chodzi - 8 nie mam i nie chce miec
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Pią Mar 06, 2015 23:14   

Panowie dzięki za wskazówkę a takie jeszcze pytanie czy na impie pokarze mi info jeżeli czujnik na listwie by zakłamywał wartości?
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 06, 2015 23:52   

w inpie odczytasz wartość ciśnienia paliwa odczytaną przez czujnik
_________________
75 Red Edition
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3428
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sob Mar 07, 2015 07:51   

poza błędami które sobie skasuj masz w inpa możliwość podglądu pracy "na żywo" czyli live data. Masz tam nie tylko ciśnienie paliwa na listwie, obroty czy prace wtryskiwaczy, ale tez dziesiątki innych parametrów. Na forum jest sporo fotek powklejanych rożnych użytkowników jak mniej więcej te parametry wyglądają - możesz sobie porównać i jeśli będziesz mial gdzieś spora różnicę to możesz złapać właściwy trop czego szukac

[ Dodano: Sob Mar 07, 2015 07:51 ]
tu masz przykład
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=87168&postdays=0&postorder=asc&start=0
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Wto Mar 10, 2015 21:45   

Oo to sporo ta inpa może :) dobra ogarne to po weekendzie bo bedac w górach wiele robic mi sie nie chce ;) jak coś rzuci mi się w oko to wam napisze :) pozdrawiam i miłego weekendu.

[ Dodano: Wto Mar 10, 2015 21:45 ]
sluchajcie panowie postawilem xp na tej maszynie wgralem impe wgralem sterowniki i dupa impa nie widzi kabla sprawdzilem pliki ini wszystko jest oki a i tak baterie i zaplon mam na off
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3428
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sro Mar 11, 2015 06:31   

bateria i zapłon - tym sie nie przejmuj, nikomu to nie działa prawidłowo. Ja mam w zależność jaki kabel podepnę mam albo na on albo na off.
Ustaw kabel na Com1 w systemie i powinno ruszyc
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Sro Mar 11, 2015 18:16   

udało sie to wszystko ruszyć a więc tak w filmie podałem jak wyglądają parametry silnika a na zdjeciu bład gdy silnik gasnie z pedałem w podłodze.


http://youtu.be/s5ZYngp0X8Y

[ Dodano: Sro Mar 11, 2015 18:16 ]
a i jeszcze taki błąd
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 11, 2015 18:43   

1. to błąd świec lub przekaźnika świec.

2. ja bym stawiał na jedną z 3 rzeczy: czujnik wału lub zawór na pompie CR (acz są to tylko moje zgadywanki więc weź na to poprawkę).
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Sro Mar 11, 2015 22:30   

wychodziło by że za małe ciśnienie mam na listwie bo wszyscy pisza ze maja po ponad 1000 bar a u mnie jedynie 740 bar.( ten błąd wyskakuje w momencie gaśniecia podczas przyspieszania)na postoju moge butowac z reszta widzicie na filmie co się tam dzieje)

ten ze świec wykasowałem i nie powraca.( zobacze jak rano go odpale czy pojawi się ponownie)

[ Dodano: Sro Mar 11, 2015 20:06 ]
choc na dole pisze coś o odchyleniu prędkości obrotowej silnika

[ Dodano: Sro Mar 11, 2015 22:30 ]
i w ogóle zastanawia mnie to ciśnienie wstępne 0.14 bar ?
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Mar 12, 2015 00:30   

ja stawiam żę pompka przy aku nie wyrabia i przez to gaśnie bo nie ma odpowiedniego ciśnienia, ten zrzut to w trakcie jazdy tak? a na postoju masz ile bar?
_________________
75 Red Edition
 
 
Pieta 




Pomógł: 72 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 1025
Skąd: Gdańsk

Rover 75

Wysłany: Czw Mar 12, 2015 08:28   

longer86 napisał/a:
ja stawiam żę pompka przy aku nie wyrabia i przez to gaśnie bo nie ma odpowiedniego ciśnienia, ten zrzut to w trakcie jazdy tak? a na postoju masz ile bar?

Mi jak pompka przy akumulatorze poszła to ciśnienie malało na listwie ale auto nie gasło. Dostawało muła i nie wkręcało się na duże obroty.
Pompa CR jak pamiętam najwięcej może wycisnąć 1300 bar Ael takie ciśnienie to przy maksymalnym obciążeniu.

Przy normalnej jeździe cisnienie nie powinno przekroczyć 1000bar
 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Pią Mar 13, 2015 22:21   

tak bład jest podczas przyspieszania ;) na filmie pokazuje 4.25 bar

[ Dodano: Pią Mar 13, 2015 22:21 ]
wyjasnijcie mi te dane:
Jak odpale zimny silnik to cisnienie na szynie na wolnych wynosi 315 bar
act. injection rate 5.37 mm3
injection rate after 5.48 mm3
rate main injection 4.5 mm3

po rozgrzaniu utrzymuje sie na poziomie 286.6 bar
act. injection rate 2.46 mm3
injection rate after 4.38 mm3
rate main injection 3.50mm3
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3428
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sob Mar 14, 2015 07:52   

czyli ciśnienie na jałowym masz prawidłowe, większe jest na zimnym bo pracuje na ssaniu
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Nie Mar 15, 2015 22:26   

a ta rozbierznosc wtrysku na rozgrzanym? bo na zimnym sa mniejwiecej rowne a na rozgrzanym wartosci sa inne wtedy zaczyna wlasnie chodzic nierowno

i jak mam rozumiec to zdanie" 4496 control deviation over engine speed too great"?
czy tu chodzi o przeklamanie czujnika walu korbowego?

[ Dodano: Nie Mar 15, 2015 22:26 ]
panowie pomóżcie mi wytłumaczyć ten błąd :)
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Mar 15, 2015 22:35   

Wpistwałeś to w Google? Pierwszy temat wyskoczył o bmw 530d i problemem okazala się pompa HP. Z tego jak pobieżnie przeczytałem temat
_________________
75 Red Edition
 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Pon Mar 16, 2015 22:51   

Wlasnie wpisywalem i sam kod mowi o cisnieniu common rail ale opis ten od dolu mowi juz o jakiejs wartosci obrotowej silnika(dlatego mnie to dziwi) a u tego od BMW mówi o cisnieniu w opisie od dołu tego błedu.

Ile macie cisnienia u siebie na listwie po rozgrzaniu(na biegu jałowym)?

P.S tak patrze na te wykresy swoje i innych z yt i co mnie zaskoczylo to to ze inni maja ta samą temp silnika i płynu a u mnie temp silnika zawsze jest nizsza od temp chłodziwa(dwa czujniki?)

[ Dodano: Pon Mar 16, 2015 22:51 ]
sluchajcie mam prosbe jak mozecie zrobcie screeny albo filmiki live daty na rozgrzanym silniku u siebie porownalbym sobie parametry dla pewnosci :-)
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3428
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Wto Mar 17, 2015 07:42   

w linku który wkleiłem już to masz o co prosisz.
Na rozgrzanym mam ok 285 barow na listwie
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Wto Mar 17, 2015 10:10   

chyba sie link nie wkleil albo slepy jestem:-D
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 17, 2015 11:57   

dawidd napisał/a:
[ Dodano: Sob Mar 07, 2015 07:51 ]
tu masz przykład
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=87168&postdays=0&postorder=asc&start=0


W tym temacie masz screeny z INPY innych osób.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [i] nie równa praca silnika gaśnie podczas Przyspieszania
xXADIXx Rover serii 75, MG ZT 1 Nie Sty 04, 2015 00:13
sTERYD
Brak nowych postów [R75] Szarpanie podczas przyśpieszania
Gość Rover serii 75, MG ZT 5 Sro Wrz 23, 2009 11:02
Dam-Kam
Brak nowych postów [R75] Stuki podczas przyspieszania
lukasz5992 Rover serii 75, MG ZT 6 Pon Paź 04, 2010 10:01
kris-tofer
Brak nowych postów [R75] Syczenie podczas przyspieszania
slawek_wegner Rover serii 75, MG ZT 5 Pon Kwi 16, 2012 22:59
automechanik
Brak nowych postów [R 75] Silnik się dławi podczas przyśpieszania.
adibeat Rover serii 75, MG ZT 3 Pią Paź 02, 2015 10:04
adibeat



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink