Wysłany: Pon Paź 24, 2016 15:13 [R75] problem ze sprzęgłem
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów! Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże a mianowicie.. sprzęgło przy moim Roverku chodzilo dosc opornie i postanowiłem, że uzupelnie płyn w tym zbiorniczku pod kokpitem, o ile sie nie myle zbiorniczek wysprzeglika to sie nazywa, właśnie nie jestem fachowcem i mogę pomyloc nazwy..ale o co chodzi, odpowietrzylem od razu sprzeglo, okazalo sie ze w przewodzie jest duzo powietrza, ktore zlikwidowalem i moznaby rzec, że jest ekstra. Niestety nie do konca gdyz po wymianie płynu i odpowietrzeniu sprzęgła, pedał od sprzęgła nie zawsze odbija do końca, głównie przy zmiany z 1na2 badz z wstecznego na 1. W trasie wszystko jest ekstra tylko gdy "wachluje" biegami po mieście robi sie problem wyżej wymieniony. Liczę na pomoc o odzew w powyższej sprawie, dzieki serdeczne, pozdrawiam goraco Marcin
Ostatnio zmieniony przez mahone1211 Pon Paź 24, 2016 16:05, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 24, 2016 15:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wyczuwam zgryzliwoscc, jezeli ktos nie moze znaleźć to proste ze pisze i prosi o pomoc. Chyba od tego jest forum by sobie pomagac na biezaco jezeli nie mozna znalezc, tyle w temacie.. ja tez nie moge znalezc odpowiedzi na moj problem dlatego pisze by uzyskac odpowiedź.. chyba nikt nic złego nie robi? Dziekuje..
Jest przyklejony wątek workshop manual, wszystko tam jest a jak nie ma, to pod wątkiem z workshopa będą podobne tematy, trzeba nie chcieć szukać żeby nie znaleźć albo patrzeć tak żeby nie widzieć.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Wyczuwam zgryzliwoscc, jezeli ktos nie moze znaleźć to proste ze pisze i prosi o pomoc.
Bardzo dobrze wyczuwasz. Na tym forum, dział R75 przeszedł już przez wszystkie możliwe usterki jakie mogą wystąpić w tych wozidłach. Tematów unikalnych jest - garstka - reszta była już wałkowana z pewnością po kilka razy. Jeśli ktoś twierdzi, że nie może znaleźć tematu traktującego o sprzęgle, sposobie odpowietrzania czy rodzaju stosowanego płynu, jest delikatnie rzecz ujmując ofermą internetową albo w czystej postaci leniem.
Kiedyś na forum był taki moderator, który ten temat bez zbędnej dysputy wypieprzyłby do kosza.... a dzisiaj... same lewaki obejmują tę funkcję i jest jak jest
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Chyba wszyscy jesteśmy dorośli i nikt tu nie ma ma myśli obrażania kogokolwiek ponieważ forum jest od tego by sobie pomóc niezależnie od tego co kto uważa za słuszne. kto mial co powiedzieć w danej kwestii to się wypowiedział. Ja do nikogo żalu nie mam, liczę na pomoc bo poziom. Bo dla mnie moderator-zwykly Kowalski nie powinien robić różnicy... nic więcej do dodania nie mam.. chce tylko byście pomogli mi z wyżej wymienionym problemem. Z góry dziękuję
Wystarczy przeczytać, temat sprzęgła jak inni wspomnieli jest wyczerpany do cna,
Napisałeś, że uzupełniłeś i odpowietrzyłeś sprzęgło, a teraz pytasz jaki płyn?
Ta informacja również jest na forum i o ile mnie pamięć nie myli jest tez na nakrętce zbiorniczka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum