Wysłany: Sro Maj 24, 2017 20:25 Upgrade head cylinders k series
Witam panowie odrazu mowie nie bawie sie w swapy na 1.8 t ,vvc 2 litry itp. poprostu nie moge choc wiem ze bylo by to o wiele tansze. Chce z mojego 1.8 k series 120 konnego wycisnac ostatniej krople
[ Dodano: Sro Maj 24, 2017 21:24 ]
Witam panowie odrazu mowie nie bawie sie w swapy na 1.8 t ,vvc 2 litry itp. poprostu nie moge choc wiem ze bylo by to o wiele tansze. Chce z mojego 1.8 k series 120 konnego wycisnac ostatniej krople
[ Dodano: Sro Maj 24, 2017 21:25 ]
takze zaczynam od glowicy ktora kupilem tanio. Planuje zrobic porting,polishing 135 camshafts, vernier pulleys... myslalem tez o vvc valves ale nie jestem pewny tego takze kieruje moje pytanie do specow gra Warto swieczki? Moze inne wieksze? Dzieki za porady I pomysly.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 24, 2017 20:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
mam nówki sztuki walki ( 2 sztuki, ssacy plus wydechowy ) 285 pod mechanikę ( trzeba by się pobawić z tłokami - zrobić głębsze pockety i wywalić hydro popychacze )
identyczne jak QED-a ( takiego jak w linku Q425MK http://qedmotorsport.co.u...rofile-camshaft ) wykonane przez newmana http://www.newman-cams.com/ - oddam za 1000 pln
na tych walkach zakręcisz do 8500 rpm i masz szanse na 200 KM przy poprawnie poskładanym motorze
mialem kiedys robic swapa k-serii do miniaka, ale mi przeszlo...
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Dotrwac dotrwam tylko czeka mnie duzo pracy I wydatki dosc spore .. ale co tam. Glowica sprawdzona zreszta sam ja wyciagalem z 45 ktora bylaaa na chodzie hehe. Jutro prawdopodobnie dostane die grinder I reszte osprzetu do portingu i polerki... powoli bedze dzialal
[ Dodano: Czw Maj 25, 2017 21:53 ]
w sumie to nawet mi sie nie spieszy. Plan jest
[ Dodano: Czw Maj 25, 2017 22:05 ]
Jutro kolo zamachowe idzie na odchudzenie. Skrzynia kupiona, u mnie juz dif szwankuje. Nie wiecie moze czy skrzynia z zr byla ulepszona? Czy ta sama kupa jak z 25 M
Rany nie odchudzaj zamachu! Ten silnik ma niedowagę w dole. Wyslij cały dół na wyważenie do Kusia, chyba że masz niedaleko do Niepołomic to zawieź osobiście. Poczytaj mój temat. W ZR 1.8 jest PG1, G4BSV. Świetna skrzynka jeśli chodzi o wytrzymałość, beznadziejna jeśli chodzi o przełożenia. Dobrze jest przełożyć do niej 1 i 2 bieg z C4BP. Jeśli chcesz ją wzmocnić to wymień łożyska na dyfrze i wałku sprzęgłowym na takie w stalowych koszach.
Na miejscu też coś znajdziesz. Pan Wiesiek robi polerkę w standardzie, jak będziesz oddawał to nie zapomnij wspomnieć żeby zrobili. Wał jest żeliwny nieutwardzany więc składaj w "białych rękawiczkach".
Panowie glowica poczyszczona.. czeka na polerke. Troche mi zajmie by ja dokonczyc ale co tam. Ogolnie to wszystko chce poskladac na nastepny rok. Tymbardziej ze dziecko w drodze to tez czasu bedzie malo. Pytanie .. mam cos takiego do portingu,nawet nie wiem jak to sie nazywa ale jest to krotkie I ciezko wszystko tym zrobic... http://m.ebay.co.uk/itm/272160694055?_mwBanner=1 pytanie brzmi czy moglibyscie podac linka z allegro czym najlepiej to powiekszac??
Frez trzpieniowy. Ja mam takie po 30cm do tej roboty. Do krótkiego można przedłużkę na tokarce zrobić. Da się tym wszystko, pod warunkiem że robisz porting, a nie "porting" w rozumieniu prawie wszystkich "tjunerów", czyli obróbkę nierówności i odlewów. Aby zrobić to prawidłowo, musisz ściąć prowadnice zaworowe, strona wydechowa jest ok jeśli chodzi o kształt, trzeba tylko przystosować kanały do wielkości zaworów. Zabawa jest z stroną ssącą, sztuka polega na tym, żeby przeprofilować kanały dolotowe, w taki sposób, aby mieszanka odwracała się w stronę denka zaworu, jak najdalej od niego. W tym celu należy ściąć prowadnicę i zgrubienie wokół niej.
W tym rzecz ze nie moge dorobic przedluzki.. gdybym mogl nie pytalbym. Ktos chce byc dobrym, zarobic I wyslac mi przedluzke Wraz z frezem odpowiednim do pracy?;)
Od razu piszę że niema sensu robić kanałów na gładko, powoduje to skraplanie się paliwa na ściankach. Znacznie lepsze jest zrobienie głębszych spiralnych rys aby paliwo mogło w nich być "rozbijane" i odparowywać od temperatury głowicy.
ADI to jest bzdura powtarzana, niewiedzieć czemu, przez sporo osób. Są to znikome ilości benzyny, przepływ przez kanały spory, jeśli nie wyparuje w kanałach, to stanie się to na denkach tłoków. Jeśli chcesz "lepszą" mieszankę to wymienia się wtryski jednodyszowe na czterodyszowe. Poza tym dla zmodyfikowanego silnika i tak trzeba z AFR zejść, czyli lekko go zalać, dla fabrycznej sondy i użytku ulicznego 0,83V jest ok.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum