Wysłany: Sob Gru 10, 2011 18:44 [R75] Wtryskiwacze - jak wyciagnąć CDT/CDTi
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam wszystkich,otoz ma mam Rovera 75 diesel cdt 2000r,mialem problem kilka tygodni temu taki ze rano na zimno palil bez problemu ,na cieplo bez problemu,ale gdy temperatura silnika na wskazowce na desce spadla pomiedzy cwiartka a niebieskim polem mozesz krecic i krecic,wiec klapa do gory poczekac az wystygnie silnik calkiem i potem zapala bez problemu.zaciagnalem porady mechanika i mowi ze to wtryski padly.wiec kupilem wrtyski i dzis zabralem sie za wymiane ich....jeden wyszedl bez problemu.jest caly pordzewialy.reszta utknela.czy jest jakis srodek by wlac dookola wtrysku zeby latwiej go bylo wyjac?mam specjalistyczny klucz do wyjecia wtryskow.ale i on nie pomaga,wydaje mi sie ze wtryski nie byly nigdy ruszne.auto jest bajka dla mnie tv,nawigacja,skory,pelna elektryka,czarny kolor i automat.ma juz prawie 400tys km.Dziekuje bardzo za pomoc.
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Gru 18, 2011 10:57, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 10, 2011 18:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Co do wtrysków nie mam niestety pojęcia ale Twój pzrebieg prawie 400 tyś. km tylko pozazdrościć. Ja mam 250 tyś i na okrągło coś tam świruje ale się jeździ. Mam nadzieję że ktoś ci pomoże. Pozdrawiam
Kolego miałem podobny problem - musiałem zmienić pokrywę zaworów. Na szczęście od razu zawiozłem auto do znajomego mechanika. Mechanik próbował podważać śrubokrętami, brechami i nic... Jedynym rozwiązaniem było odkręcić górę z pierwszego wtrysku, rozłupać plastik który był na niej, przyspawać ją do młotka odśrodkowego. Potem trzeba było przykręcić tą górę z wtrysku z powrotem do wtryskiwacza i walić młotkiem. Następnie odkręcić górę i przełożyc do następnego...itd.
U mnie 1 Wtrysk poszedł ok drugi troszkę ciężej, z 3 było już dość ciężko, a przy 4 wtrysku młotek odśrodkowy 3 razy się urwał.
HEJ WITAM,WYMIENIONE WTRYSKI,silnik calkiem inaczej chodzi ,zbiera sie lepiej,ale niestety problem pozostal.... nie zapala kiedy ostygnie.wskazowka temperatury silnika musi byc na niebieskim.pozdawiam.
Wysłany: Sob Mar 10, 2012 20:34 [r75] przepuszczająca uszczelka wtryskiwaczy
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
zauważyłem ze wokoło dwóch wtryskiwaczy mam mokro i po zapaleniu silnika z jedengo i drógiego wtryskiwacza w miejscy zaznaczonym na rrysunku idą bąbelki. wiem ze pod wtryskiwaczami są miedziane uszczelki tylko mam pytanie jakie one mają symbol
czy to ze jest mokro to przyczyna nieszczelntych uszczelek zaznaczam ze wtryskiwacze są dokręcone
druga sprawa to takia ze chce je zdemontować i teraz tak:
wiem ze trzeba odkręcić dwie śróby które są naprzeciw siebie (jedna zazaczona na niebiesko)
potem odkrecić przewód paliwowy
oczywicie odpiąc kostkę zasilającą i przewód przelewowy
czy po tych zabiegach wystarczy o ile nie jest on zapieczony wyciąfgnąć ten wtryskiwacz czy jescze trzeba o czymś pamiętac?? posiadam auto z 2000r
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
Pomocy. Jak wyciągnąć podkładkę wtryskiwacza z gniazda? Macie jakiś sposób? Próbowałem gmyrać tam drutami, psikać WD40 i płynem do mycia silników i nie mogę jej wyciągnąć. Może ktoś ma jakiś pomysł?
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum