Forum Klubu ROVERki.pl :: [ R 414 95r ] Nie odpala , kręci , umarł !
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 18:16
[ R 414 95r ] Nie odpala , kręci , umarł !

Możliwe przyczyny i porady sugestie.
Autor Wiadomość
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 10, 2009 10:10   [ R 414 95r ] Nie odpala , kręci , umarł !

Witam,
Jest problem i to nie miały .
Z racji że wyjechałem około 3 tygodni temu mój R nie był odpalany przez 2 tyg . lecz gdy już chciałem go odpalić on powiedział mi gromkie "spier..."
mówię mu nie gniewaj się przecież Cie dobrze traktuje . Zrobię Ci to ssanie którego nie masz spokojnie (silnik posiada od nowszych R)
On na to "nie i chu..."
a więc dobrze....
akumulator już padł od kręcenia
podładowałem i biorę gnojka na hol kilometr ciągnięcia i nic. stoimy a on odpala jak niby nigdy nic....choć obroty wariują jak szalone.
Całe auto skacze jak wariat kangury jak ..głowa mała... :beczy:
No to co jest przyczyną rzekłem .
Czujnik położenia walu OK kable cewka ok komp ok podmieniane wszystko itd...pompa Ok (tryska jak szalona)
Zawiozłem go do naszego kolegi ze Stobna k/Kalisza i on dalej walczy i również nie może znaleźć przyczyny.
Zdecydowaliśmy się na wymianę całej wiązki (poprzedni właściciel ja zmasakrował )
Auto zimne nie zapali za chiny ludowe .
brak mi już sił .
Panowie konkretnie !
Szczerze Was błagam.
POMOCY !
Pozdrawiam,
zrozpaczony K.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez borsi Czw Lis 12, 2009 21:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lis 10, 2009 10:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maco 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 75
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Wto Lis 10, 2009 11:10   

masz w nim olej?
_________________
Polska wasza, bieda nasza
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Lis 10, 2009 11:18   

palec rodzielacza?

czujnik temp?
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Sro Lis 11, 2009 10:08   

maco napisał/a:
masz w nim olej?


głupie pytanie :)

palec również do podmiany ale to nie to . czemu niby miał by odpalić dopiero po jechaniu 1 km zatrzymaniu się i odpaleniu ze stacyjki ? idiotyzm.
Czujnik temp po zmostkowaniu nic się nie dzieje.

Następnego dnia jak auto znowu stało przez cała noc znowu nie odpalił.

[ Dodano: Sro Lis 11, 2009 10:08 ]
Prosze pomocy naprawde !
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3635
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Lis 11, 2009 23:14   

jakub333 napisał/a:
Czujnik temp po zmostkowaniu nic się nie dzieje.


co to znaczy ??


w takiej sytuacji nie krecisz silnika pol godziny bez sensu, tylko sprawdzasz czego mu brakuje, wystarczy 10 sekund potrzymac na rozruszniku, jak nie odpali po tym czasie, to i po 10 min nie zapali

obrotomierz podnosi sie tzn wskazuje obroty przy kreceniu rozrusznikiem i holowaniu ??
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 12, 2009 08:28   

No tak tylko wiesz jak on sie "rozgrzał" trochę na tym holowaniu to potem zapalił i tak zawsze .
Mówił że sprawdzał czujniki ten nasz kolega.

Wskazówka obrotów nie podnosi się hdy rozrusznikiem go tracam , a gdy jest na holu obroty idą do góry.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Czw Lis 12, 2009 14:17   

Proszę uzupełnić dane roverka w temacie.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3635
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Lis 12, 2009 22:29   

ja bym jednak podmienil czujnik PWK, nasz tez przy sprawdzaniu niby byl dobry, a glupial od temp
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 12, 2009 22:40   

był podmieniony na działający bez rezultatu.
Z dnia na dzień przestaje auto chodzić ...:(
:beczy:
Czym ja mam jeździć...prawdziwym rowerem. :(
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Pią Lis 13, 2009 09:09   

jakub333 napisał/a:
Z dnia na dzień przestaje auto chodzić


ja zabrałbym się za metodyczne sprawdzanie - pisałeś, że pompka podaje paliwo - zostaje sprawdzić czy z wtrysków też leci - to pierwsze, dalej układ zapłonowy - świeca w garść i sprawdzenie czy iskra jest na wszystkich kablach i jaka, następny krok - czujnik temp, wału i krokowy - sprawdzenie ew czyszczenie silniczka i złączy, sprawdzenie sondy - czy daje impulsy, sprawdzenie bezp szczególnie pod maską i ich połączeń (czy nie zaśniedziałe) i obu mas - jeśli tu będzie wszystko ok pozostaje tylko mechanika - no chyba że padł komp ale o takim przypadku nie słyszałem - powodzenia w pracy
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Pią Lis 13, 2009 17:31   

darek_wp napisał/a:
jakub333 napisał/a:
Z dnia na dzień przestaje auto chodzić


ja zabrałbym się za metodyczne sprawdzanie - pisałeś, że pompka podaje paliwo - zostaje sprawdzić czy z wtrysków też leci - to pierwsze, dalej układ zapłonowy - świeca w garść i sprawdzenie czy iskra jest na wszystkich kablach i jaka, następny krok - czujnik temp, wału i krokowy - sprawdzenie ew czyszczenie silniczka i złączy, sprawdzenie sondy - czy daje impulsy, sprawdzenie bezp szczególnie pod maską i ich połączeń (czy nie zaśniedziałe) i obu mas - jeśli tu będzie wszystko ok pozostaje tylko mechanika - no chyba że padł komp ale o takim przypadku nie słyszałem - powodzenia w pracy



Wszystkie te części zostały podmienione z dobrego R .
Czujnik temp. nawet jak by był zły to by obroty na moment podskoczyły a one nic.
Komp też podmieniony nic !
Chyba wymienimy całą wiązkę kabli .
Sonda nie działa na zimno !! !! Ile razy można na tym forum to powtarzać ?
Jak silnik się rozgrzeje po 1 km targaniu auta...tak nie chce odpalić za cholere a potem ze stacyjki odpala ale obroty trzeba trzymać na pedale gazu.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Pią Lis 13, 2009 19:06   

Sprawdź czystość zespołu przepustnicy, wyczyść silniczek krokowy, sprawdź szczelinę na zamkniętej przepustnicy i wyczyść kanalik obejściowy przepustnicy.
No i cały osprzęt silnika do sprawdzenia - wszystkie czujniki, automatyka, przewody, itd..
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3635
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Lis 13, 2009 20:05   

silniczek krokowy mozna latwo wyeliminowac, silnik powinien odpalic bez problemu z wcisnietym do polowy pedalem gazu, jesli mimo to nie zapala, to napewno nie jest to wina krokowego
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pią Lis 13, 2009 23:05   

jakub333, a moze cewka zaplonowa dostala wilgoci i szlag ja trafil?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 17, 2009 13:10   

wszystkie takie podzespoły zostały wymienone z innego chodzącego rovera ! :( cewka czujniki etc.

[ Dodano: Wto Lis 17, 2009 13:10 ]
ha kolega " TARADAJA " odkrył mój problem
skrzynka bezpieczników zamokła zawilgotniała.

Czyli odpala normalnie
Ssanie również już jest w czym rzecz --- cały układ tam był popalony itd.

Pozostał jeszcze jeden problem.
Kangurki czujnik położenia wału jest ok . możliwe ze na kole zamachowym jest zadra .
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 400] Nie odpala i nie kręci...
slafwek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Sie 11, 2013 19:04
slafwek
Brak nowych postów [R420]Odpala jak zetor, kręci, ale nie zapala
haxigi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 51 Wto Kwi 08, 2014 18:21
haxigi
Brak nowych postów [R400,99] umarł prędkościomierz
bolec0000 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sob Lip 04, 2015 13:30
amselon
Brak nowych postów [R400 1,6 '99 LPG] Mój Rover umarł
O co kaman?
des Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pią Maj 22, 2009 20:10
greg_szczytno
Brak nowych postów [R420] Si Silnik umarł, warto naprawiać?
kamil4993 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 42 Pią Cze 24, 2011 23:13
kamil4993



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink