Wysłany: Pon Maj 25, 2009 16:06 Dyskusja na temat działalności firmy Tomateam
Witajcie,
Czy ktos jest w stanie powiedziec co sie dzieje z Tomim i jego sklepem tomateam.pl?
Kolega zamowil uszczelniacze do R600 do skrzyni biegow, podobno tydzien temu zostaly wyslane, do dzis ani widu ani slychu
Ja z kolei w czwartek zamowilem cewke, kasa wplacona, maile wyslane, odezwalem sie nawet na forum, zalezalo mi na czasie by otrzymac cewke na poniedzialek. Dzwonie do Tomiego by sie dowiedziec co i jak z cewka a tu co...tel wylaczony.
Gdybym wiedzial, ze tomateam tak szwankuje to bym dolozyl te 30zl i juz dawno mial cewke zalozona:P
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Mar 16, 2010 13:29, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 25, 2009 16:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
No niestety, przykra sprawa. Też miałem takie przeboje z Tomateam
Rozumiem przebudowę sklepu (będzie działać lepiej ), reorganizację, przejściowe trudności, itd. i konieczność uzbrojenia się w cierpliwość. Ale w takiej sytuacji chyba uczciwiej powiedzieć "nie przyjmę od pana tego zamówienia, bo nie wiem kiedy będę mógł wysłać" niż przyjąć i zostawić klienta bez towaru i bez informacji. Tomateam działa (jeśli działa) sprawnie, i nagłe zaskoczenie klienta wyłączonym przez parę dni telefonem i kompletnym brakiem kontaktu nie jest przyjemne.
Absolutnie nie wątpię w uczciwość Tomiego, ale zazwyczaj zamawiając części nie chcemy oczekiwać nieokreśloną ilość dni...
wild_weasel podzielam Twoje zadanie! Tez nie mam nic przeciwko kupowaniu od Tomiego, na forum rowniez pokazuje sie z dobrej strony piszac cenne uwagi. Jednak mysle, ze na stronie glownej powininna byc chociaz informacja, ze np do dn ktoregos tam zawiesza dzialalnosc.
Mnie naprawde zalezy na czasie bo furak stoi juz w miejscu (nie liczac holowan) chyba ponad 4 tyg bedzie:(
Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 387 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Pon Maj 25, 2009 21:24
No to mnie Panowie zasmucili, bo też właśnie zamówiłem migacze które ucierpiały po spotkaniu z kołami ciężarówki.
Jak ktos sie dowie, ze znowu sa 'dluzsze chwilowe problemy' to dajcie znac prosze w wątku.
Chciałam serdecznie przeprosić wszystkich w moim i Tomiego imieniu. Firma, od której przejeliśmy magazyn zrobiła to z dwu tygodniowym opóźnieniem. Co sprawiło iż wszystkie plany wzięły w łeb. Mam nadzieje, że od 1 czerwca wszystko ruszy pełna parą. Zamówienia są realizowane z opóźnieniem ale wszystkie zostaną zrealizowane.
Jeszcze raz bardzo serdecznie przepraszamy za utrudnienia.
Sorry za to,ale zauwazylem ze na tym forum jest przynajmniej kontakt z TomaTeam,prosze o jakiegos maila na temat zamowienia nr.621-05-12.Sprawa jest naprawde pilna.Cierpliwosc jest cnota .Pozdrawiam zespol TomaTEAM.
no to sie ciesze, mam nadzieje, ze dotrze jaknajszybciej.
To korzystajac z okazji zapytam o zamowienie kolegi (nie jest uzytkownikiem forum). Zamowienie nr 431-05-15 uszczelniacze skrzyni biegow, Rover 600, Szczecin.
Kolegi wysylka trwa juz od zeszlego poniedzialku, auto stoi rozbebeszone w warsztacie i nie wiadomo czy jak kolega zajedzie z uszczelniaczami czy nie policza mu "parkingowego" za to ze miejsce zajmuje!
Jezeli mozna prosze o kontakt z p.Adamem, ktory naprawde potrzebuje tych uszczelniaczy a nigdzie ich praktycznie nie mozna dostac.
Dziekuje i pozdrawiam.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Zwrot kasy wchodzi chyba w gre bo mi bryka potrzebna na wczoraj.
No i na cale szczescie doszlo. Chcialem juz kupic czesci na miejscu a te bym sobie na choinke powiesil. Zamowienie lezalo bez realizacji bity tydzien a przesylka szla tylko 2 dni. Jak sie chce to mozna?
To może ja też się tu przypomnę? Zamówienie 341-05-14
Zrealizowany przelew 14.05.2009
Dziś mamy 29.05.2009.
Przesyłki nadal nie ma.
Kebi [Usunięty]
Wysłany: Pią Maj 29, 2009 12:24
Gdyby mógł to odczytać właściciel sklepu i w sposób skuteczny zareagować
Zamówiłem uszczelniacze do Rovera 620Sdi 15 maja numer zamówienia: 431-05-15 samochód od 2 tygodni stoi w warsztacie bo na stronie było napisane że przesyłka będzie zrealizowana natychmiastowo bo towar dostępny na magazynie. Dziś mamy 29 maja żadnej przesyłki nie ma!!! a w warsztacie mi już zaczeli od 3 dni narzucać opłatę parkingową - 15zl za dobę. Jak w ogóle można tak traktować klienta... człowiek nie dość że zaufał i wpłacił pieniądze od razu na konto... to żadnego odezwu... w poniedziałek napisałem meila co z przesyłka... nie dostałem do tej pory żadnej odpowiedzi... codziennie próbuje się dodzwonić i nic....
Takie traktowanie klientów jest nieodpowiedzialne i świadczy o braku szacunku do nich dzięki którym istnieje Państwa sklep.
Proszę o skuteczne zareagować w stosunku do mojego zamówienia!!!!
Chciałam serdecznie przeprosić wszystkich w moim i Tomiego imieniu. Firma, od której przejeliśmy magazyn zrobiła to z dwu tygodniowym opóźnieniem. Co sprawiło iż wszystkie plany wzięły w łeb. Mam nadzieje, że od 1 czerwca wszystko ruszy pełna parą. Zamówienia są realizowane z opóźnieniem ale wszystkie zostaną zrealizowane.
SeevS,Kebi, Lechos napewno tak bedzie jak napisala Gonia. MieliScie troche pecha, ze trafiliscie na okolicznosci, ktore nie byly zwiazane z takim czy innym zachowaniem sie
Tomiego i tylko i wylacznie od niego zaleznym, ale zapewniam Was to godna polecenia Firma, tak przez duze f.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
zetes, zgadzam się z Tobą, że Tomi odwala kęs dużej roboty i chwała mu za wszystkie części, które ma u siebie na stanie albo które może szybko załatwić. Nie może być jednak tak, że reorganizując firmę przyjmuje zamówienia, dostaje przelewy i nawet nie stara się powiadomić swoich klientów, że są jakieś problemy. To nie pierwszy temat przecież o Jego firmie. Wiedząc że są problemy, najrozsądniejszym chyba byłoby chwilowo zawiesić działalność albo przynajmniej ograniczyć do minimum sprzedaż części. Ludzie już piszą o opłatach parkingowych, jakie muszą płacić z powodu braku części. Tak być nie może przecież. Mamy na forum i na stronie odpowiednie tematy i w nich można się wypowiedzieć o firmach, sklepach itd. Rozumiem, że Tomi jest zagoniony, że Gonia ratuje sytuację ale nie można chować głowy w piasek i udawać, że nic się nie dzieje. Tomi ma świetną firmę, poratował niejednego z nas(mnie również) i szkoda by było aby stracił zaufanie klientów.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
zetes, tu chodzi o to że gdybym wiedział że to wszystko się tak opóźni kupił bym tu gdzieś w Poznaniu droższy ten towar. Wystarczyło np. napisać na stronie głównej że jest modernizacja a tak nikt nie wie że transakcje będą tak długo trwały. Wiem bo zamawiałem już u Tomiego wcześniej i wszystko było idealnie a teraz... ehhh...
SeevS,Kebi, Lechos napewno tak bedzie jak napisala Gonia. MieliScie troche pecha, ze trafiliscie na okolicznosci
o czym chlopie piszesz. Wiedzialem, ze Tomi ma przejsciowe problemy zwiazane z reorganizacja firmy i dlatego sie spytalem (upewnilem) czy wysylki sa na biezaco czy z opoznieniem, bo zalezy mi na czasie. Odpowiedz brzmiala, ze jesli czesci sa na magazynie ( a byly ) to wysylka jest praktycznie natychmiastowa. Czlowiek rozwala silnik liczac na rychla przesylke a tu dopiero po tygodniu i zapytaniu sie o zwrot kasy przesylka jest realizowana. Uwierz, gdyby nie to zapewnienie o braku problemow z wysylka zamowil bym te czesci drozej ale na miejscu i dawno byl bym po robocie silnika. Dlaczego ja mam ponosic konsekwencje czyis klopotow. I mysle, ze Tomi nie potrzebuja adwokatow niezorientowanych w temacie.
Pozdro.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum