Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Nie jedzie na benzynie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Lis 18, 2010 09:28
[R620] Nie jedzie na benzynie
Autor Wiadomość
szags 



Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 111
Skąd: Gdynia



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 18:24   [R620] Nie jedzie na benzynie
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994

mam rovera 620si z gazem. Silnik przestał chodzić na benzynie. Nie mogę go zapalić, a jak podczas jazdy na gazie przerzucę na benzynę to gaśnie. Na gazie normalnie pali i jeździ. Wcześniej parę miesięcy miałem czasem problem z odpaleniem go na benzynie tzn. za pierwszym razem wielokrotnie zapalał i po sekundzie gasł a za drugim było już ok, podczas jazdy również nie było problemów. Często wyjeżdżałem benzynę do sucha praktycznie więc moja pierwsza myśl to pompa paliwa. Nie miałem warunków żeby posłuchać czy chodzi po przekręceniu kluczyka, wieczorem może sprawdzę. Wiem że pompa do skomplikowana i droga operacja więc się łudzę że to jednak coś innego.
Czy możliwe że np. filtr paliwa jest tak zawalony że są takie efekty? Jakie mogą być najbardziej prawdopodobne przyczyny tego??
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lut 25, 2011 00:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 29, 2010 18:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 18:29   

no raczej to pompa u mnie po jednej przygodzie z brakiem beny miałem problemy z pompą :cry:
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Pią Paź 29, 2010 18:30   

Pierwsze to sprawdź pompę, raczej na 90% to przez nią nie pali :wink: .
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
szags 



Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 111
Skąd: Gdynia



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 18:58   

a pompę można zregenerować jakoś czy trzeba kupić nową? Jest szansa żebym to sam wykonał czy trzeba dać auto na warsztat? Jak może ktoś podrzucić link do podobnego tematu to będę wdzięczny bo nie mogę nic znaleźć.
 
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Sob Paź 30, 2010 06:29   

Mój kolega miał podobny problem w fordzie scorpio....wynikł on z tego że nie jeździł w ogóle na benzynie i pompa cały czas była "sucha". Samochód nie jechał w ogóle i gasł albo rozpędzał się do 20 km/h i przy tym strasznie szarpał, oczywiście na gazie wszystko ok.

Przemęczył go kilkanaście kilometrów na tej benzynie i powoli zaczął odżywać...teraz już jeździ na benzynie tak samo jak na gazie a nawet lepiej.
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sob Paź 30, 2010 12:00   

Sprawdz czy pompa "buczy"

Kluczyk w pozycje tuz przed zapłonem i w momencie palenia się check engine z tyłu auta powinieneś słyszeć cichą pracę pompy ale tylko przez czas palenia się w/w kontrolki.
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Sob Paź 30, 2010 12:09   

Sprawdź bezpiecznik i przekaźnik pompy paliwa oraz wyłącznik uderzeniowy. Zalej w bak dziesiątkę benzyny, odkręć przewód paliwowy od listwy wtryskiwaczy i wsadź go w jakąś czystą butelkę czy zbiornik (np. po płynie od spryskiwaczy) o porządnej pojemności i zasil pompę paliwa na "krótko". Jak nasika tam porządnie wachy, to załóż go na listwę i spróbuj odpalić samochód normalnie.
Jak się da - to jest OK. Jak nie - to pewnie pompa albo co najmniej do wyjęcia, przeczyszczenia i sprawdzenia - albo co najmniej wkład pompy - do wymiany.

Sam wkład pompy (silniczek) - można od biedy ratować. To, że przestaje działać, pochodzi albo od zanieczyszczeń, które zalepiają komutator silniczka (pracuje on w zanurzeniu w benzynie) albo od zablokowania - wskutek jego przegrzania - szczotek komutatora, a przegrzanie powstaje od namiętnego jeżdżenia na oparach benzyny.
Warto sprawić sobie po uporaniu się z nią wyłącznik pompy paliwa, gdy silnik pracuje na LPG. Albo automatyczny (na przekaźniku, sterowanym prądem od elektrozaworów gazowni, albo najzwyklejszy, ręczny przełącznik, wpięty w zasilanie przekaźnika pompy, albo w jej przewody, zaraz za jej bezpiecznikiem - ja tak zrobiłem w swoim Poldoroverze i całe lata działało to jak należy i weszło mi już w nawyk, gdy nim jeździłem).
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Zgasł i nie jedzie
szags Rover serii 600, Honda Accord 14 Czw Lis 22, 2007 23:37
szags
Brak nowych postów [r620] Nie jedzie na niskich obrotach
jackas5 Rover serii 600, Honda Accord 17 Pią Mar 30, 2012 12:20
jackas5
Brak nowych postów [R600] Gaśnie szarpie nie jedzie
lucrah Rover serii 600, Honda Accord 7 Pią Wrz 28, 2012 01:05
fenomen1717
Brak nowych postów [R618] Jedzie na LPG, na paliwie gaśnie
WojtekD Rover serii 600, Honda Accord 26 Nie Sty 06, 2008 12:57
piter34
Brak nowych postów [620SDi] Zassało gruszkę, nie wkręca się, nie jedzie...
gosmic87 Rover serii 600, Honda Accord 3 Pon Mar 17, 2014 14:27
gosmic87



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink