Forum Klubu ROVERki.pl :: [R820 coupe] Zerwany gwint w głowicy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R820 coupe] Zerwany gwint w głowicy
Autor Wiadomość
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

  Wysłany: Sro Lip 13, 2011 00:29   [R820 coupe] Zerwany gwint w głowicy
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994

Mam zerwany gwint w głowicy od kolektora wydechowego i od kąd auto odebrałem od mechanizatora, który ów gwint zerwał to puszczało trochę spalin z trzeciego cylindra bokiem.

Dzisiaj nagle auto zaczęło chodzić na 3 garach i okazało się, że razem ze spalinami pluje też (chyba benzyną). Zatrzymałem się, okazało się, że ta śruba prawie wypadła, więc wcisnąłem ją "palcem" na miejsce, bo gwintu na sobie nie posiada. Wykręciłem świecę, wydmuchałem z cylindra benzynę, święcę zalaną benzyną przeczyściłem, wkręciłem z powrotem, ale na wolnych obrotach auto dalej chodzi na 3, podczas jazdy pracuje na wszystkich, płyn w zbiorniczku jest brązowy. Czy ta śruba jest jednocześnie jakimś uszczelnieniem czy co? Co się mogło stać? Czy mam już ubijać mechanizatora, czy jeszcze poczekać?
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 13, 2011 00:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Sro Lip 13, 2011 08:50   

Szpilka ta nie służy do niczego więcej jak do przykręcania kolektora. Możesz je wszystkie odkręcić i auto powinno chodzić dobrze no poza sondą lambda i nadmiernym hałasem.
Sprawdź czy masz typowe objawy HGF. W roverowskich silnikach to chleb powszedni, tyle że w 2,0 dość łatwo się to naprawia.
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sro Lip 13, 2011 09:21   

Olej czyściutki, ale w zbiorniczku wyrównawczym jest brązowy płyn.

[ Dodano: Sro Lip 13, 2011 10:21 ]
Tomek1212 napisał/a:
W roverowskich silnikach to chleb powszedni, tyle że w 2,0 dość łatwo się to naprawia.

Z tego co mi wiadomo to w serii T nie jest to chleb powszedni. Temperatura w normie, ani razu nie się nie podniosła.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Sro Lip 13, 2011 13:27   

w silnikach serii T, uszczelka pada w troche bardziej cywilizowany sposob, jako ze zaczyna pociekac kanal olejowy na zewnatrz silnika. same silniki tez w wiekszej wiekszosci nadaja sie do 100% uzdrowienia przez wymiane uszczelek glowicy. Seria K jak byla przegrzana po padzie uszczelki juz najczesciej nie byla tak samo dobra po naprawie.

oczywiscie w takim silniku jak uturbiona seria T zawsze cos sie moze zepsuc na amen, bo te auta raczej nie sa oszczedzane ;-)
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Czw Lip 14, 2011 08:02   

Perez napisał/a:

Tomek1212 napisał/a:
W roverowskich silnikach to chleb powszedni, tyle że w 2,0 dość łatwo się to naprawia.

Z tego co mi wiadomo to w serii T nie jest to chleb powszedni. Temperatura w normie, ani razu nie się nie podniosła.


Chodziło mi mniej więcej o to co napisał paff. W porównaniu do 2,7 to można powiedzieć że w 2,0 uszczelki padają nagminnie.
 
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Czw Lip 14, 2011 11:28   

No nie wiem, u mnie jeszcze nie padła od momentu kupna :) Silnik standardowo się poci, poza tym i problemami z zimnym silnikiem nie ma na co narzekać w tej kwestii.
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Czw Lip 14, 2011 11:41   

Wiec tak... Z trzeciego cylindra pluje mi benzyna przez wydech w sporych ilosciach. Olej jest czysty, wiec mozliwe, że plyn się zasyfil syfem z chlodnicy, albo jakims cudem wymieszal z owa benzyna.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R827] Zerwany gwint sondy lambda
blue827 Rover serii 800 6 Sob Maj 24, 2008 19:31
blue827
Brak nowych postów [R820] coupe pedał sprzęgła w podłodze.
Matexx Rover serii 800 26 Czw Maj 19, 2011 21:28
automechanik
Brak nowych postów [R820] coupe urwana szpilka koła tył
Matexx Rover serii 800 15 Sro Mar 23, 2011 21:36
blue827
Brak nowych postów [R820] Coupe szyby boczne i tylne
Matexx Rover serii 800 4 Sro Lip 13, 2011 00:24
Perez
Brak nowych postów [R820] coupe główny wałek skrzyni poleciał...
Matexx Rover serii 800 23 Sob Wrz 03, 2011 19:45
Matexx



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink