Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994
Mam zerwany gwint w głowicy od kolektora wydechowego i od kąd auto odebrałem od mechanizatora, który ów gwint zerwał to puszczało trochę spalin z trzeciego cylindra bokiem.
Dzisiaj nagle auto zaczęło chodzić na 3 garach i okazało się, że razem ze spalinami pluje też (chyba benzyną). Zatrzymałem się, okazało się, że ta śruba prawie wypadła, więc wcisnąłem ją "palcem" na miejsce, bo gwintu na sobie nie posiada. Wykręciłem świecę, wydmuchałem z cylindra benzynę, święcę zalaną benzyną przeczyściłem, wkręciłem z powrotem, ale na wolnych obrotach auto dalej chodzi na 3, podczas jazdy pracuje na wszystkich, płyn w zbiorniczku jest brązowy. Czy ta śruba jest jednocześnie jakimś uszczelnieniem czy co? Co się mogło stać? Czy mam już ubijać mechanizatora, czy jeszcze poczekać?
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 13, 2011 00:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Szpilka ta nie służy do niczego więcej jak do przykręcania kolektora. Możesz je wszystkie odkręcić i auto powinno chodzić dobrze no poza sondą lambda i nadmiernym hałasem.
Sprawdź czy masz typowe objawy HGF. W roverowskich silnikach to chleb powszedni, tyle że w 2,0 dość łatwo się to naprawia.
Olej czyściutki, ale w zbiorniczku wyrównawczym jest brązowy płyn.
[ Dodano: Sro Lip 13, 2011 10:21 ]
Tomek1212 napisał/a:
W roverowskich silnikach to chleb powszedni, tyle że w 2,0 dość łatwo się to naprawia.
Z tego co mi wiadomo to w serii T nie jest to chleb powszedni. Temperatura w normie, ani razu nie się nie podniosła.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
w silnikach serii T, uszczelka pada w troche bardziej cywilizowany sposob, jako ze zaczyna pociekac kanal olejowy na zewnatrz silnika. same silniki tez w wiekszej wiekszosci nadaja sie do 100% uzdrowienia przez wymiane uszczelek glowicy. Seria K jak byla przegrzana po padzie uszczelki juz najczesciej nie byla tak samo dobra po naprawie.
oczywiscie w takim silniku jak uturbiona seria T zawsze cos sie moze zepsuc na amen, bo te auta raczej nie sa oszczedzane
No nie wiem, u mnie jeszcze nie padła od momentu kupna Silnik standardowo się poci, poza tym i problemami z zimnym silnikiem nie ma na co narzekać w tej kwestii.
Wiec tak... Z trzeciego cylindra pluje mi benzyna przez wydech w sporych ilosciach. Olej jest czysty, wiec mozliwe, że plyn się zasyfil syfem z chlodnicy, albo jakims cudem wymieszal z owa benzyna.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum