Forum Klubu ROVERki.pl :: SOLVED [R414 1.4 mono 93r] Gasnie i brak iskry...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
SOLVED [R414 1.4 mono 93r] Gasnie i brak iskry...
Autor Wiadomość
kpw 



Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 5
Skąd: Gdańsk



  Wysłany: Sro Lip 09, 2008 17:40   SOLVED [R414 1.4 mono 93r] Gasnie i brak iskry...

Witam,
do tej pory pomagała zawsze szukajka, jednak nie tym razem.
Mam problemik z moim kanciakiem ... mianowicie:
Silnik zimny pochodzi jakies 10 min i nagle gasnie.
Przykładam końcówkę kabla WN od cewki do masy, a tam brak iskry.
Czekam jakieś 10 min trochę wszystko odtaja pod maską i bez problemu
od strzała odpala. Po czym można już robić 10ki kilometrów bez gaśnięcia.
Tak jest co rano lub po dłuższym postoju ...

Kable NW były niedawno wymieniane, ale profilaktycznie czyściłem.
Nie wiem jak sprawdzić cewkę oraz jaki przebieg ma napięcie które idzie na cewkę?
Można prosić jakiś schemat to tego sztrucla?

Proszę o jakieś drobne sugestie.
Ostatnio zmieniony przez piter34 Pią Wrz 12, 2008 13:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 09, 2008 17:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Lip 09, 2008 22:33   

Ja bym najpierw sprawdził czujnik położenia wału korbowego.
Jeżeli on nie informuje o obracającym się wale, to iskry nie zobaczysz.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Armandoo 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 354
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Lip 09, 2008 22:49   

Jak dla mnie również czujnik położenia wału korbowego.

Prawie bym sobie dał głowę uciąć.

Też miałem identyczne objawy w swoim R 414


Ja swój kupowałem normalnie w stacji obsługi DAEWOO FSO od ręki , mówiąc , że do POLONEZA z silnikiem 1,4 Rovera.
Dostałem czujnik w oryginalnym pudełeczku Rovera.

PS> Nie wiem czy nie mam takiego czujnika gdzieś w garażu.
 
 
kpw 



Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 5
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Czw Lip 10, 2008 11:21   

Mozeci mi jeszcze podpowiedziec gdzie go szukac?
Zobacze czy nie potopily sie kabelki....
 
 
 
Armandoo 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 354
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Lip 10, 2008 12:08   

Jak dobrze pamiętam to z tyłu silnika.

Jest wkręcony w blok silnika. Patrząc na silnik z przodu to po jego tylnej prawej stronie. Jakoś trochę poniżej kolektora.

Czujnik ten ma niebieską końcówkę z tego co pamiętam.


Jak nie będziesz mógł znaleźć to zobacz w RAVE , tam będzie na pewno dokładnie pokazane.




Pozdrawiam
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Czw Lip 10, 2008 12:20   

masz na focie
 
 
 
kpw 



Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 5
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Czw Lip 10, 2008 12:35   

Ok, dzis bede sprawdzal. Wczoraj cewke wymienilem profilaktycznie bo akurat mialem
pod reka. BTW lokalizacja tego ustrojstwa jest nadzwyczaj bezmyslna.
Ten czujnik od poldka pasuje bez zadnych przerobek?
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Lip 10, 2008 12:37   

kpw napisał/a:
BTW lokalizacja tego ustrojstwa jest nadzwyczaj bezmyslna.

Marudzisz :P

kpw napisał/a:
Ten czujnik od poldka pasuje bez zadnych przerobek?

Tak.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
kpw 



Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 5
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Czw Lip 10, 2008 13:20   

piter34 napisał/a:
kpw napisał/a:
BTW lokalizacja tego ustrojstwa jest nadzwyczaj bezmyslna.

Marudzisz :P

Jak bym nie stal pare razy po zwiedzeniu kaluzy to bym nic nie mowil. Pomijam kwestie demontazu :)

[ Dodano: Czw Lip 10, 2008 22:35 ]
OK zlokalizowalem.
Pytanie jak go zdiagnozowac? To jest czujnik indukcyjny?
Jaka powinien miec rezystancje mniej wiecej?
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Sie 15, 2008 00:22   

nie ma co mierzyc tylko podmienic, one czesto padaja i ma to zwiazek z temp,
a opornosc byla pewnie podawana na forum
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
kpw 



Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 5
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Sob Sie 16, 2008 11:54   

Witam,
temat przedawniony, juz od miesiaca smigam bez problemow...
Problem byl akurat w samej zlaczce.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R216 Coupe] Brak iskry, brak prądu? auto nie odpala.
Wojtek88 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
6 Sob Wrz 29, 2012 19:44
Wojtek88
Brak nowych postów [Rover 214Si 1.4 16v] Brak iskry
Frezze Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Wto Cze 07, 2011 20:36
Frezze
Brak nowych postów SOLVED[r 216 coupe97] Gaśnie po odpaleniu dziwne zachowanie
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
25 Czw Gru 17, 2009 13:45
Tosiek007
Brak nowych postów SOLVED[R 414 kanciak] Brak ssania Komputer
model podłaczenie seria K
borsi Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
14 Sro Lis 18, 2009 08:21
borsi
Brak nowych postów SOLVED [214Si 94'] Nie odpala
pawelec Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
5 Pią Paź 12, 2007 12:50
pawelec



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink