pochwale sie pochwale.a ogladales zdjecia z jego operacji???i tam u niego na fotach paliwko pokazuje natomiast temp. jest caly czas ponizej poziomu.dzis poszperam troche po necie i moze sie natkne na cos w tym temacie.
przeszperalem troche neta i wychodzi na to ze:
1.co do wskazowek obrotomierza i predkosciomierza mozna uzyc takiej metody ze wyjmujemy te wystajace bolce co blokuja wskazowki by nie opadly dalej.i zaznaczamy pozycje w jakiej zatrzyma sie wskazowka po wyjeciu ograniczenia.i zakladajac ponownie wskazowki, ustawiamy je w zaznaczonej pozycji, zakladamy ogranicznik i przesuwamy wskazowke przenoszczas ja ponad ograniczeniem w pozycje 0.
2.w przypadku gdy zdjelismy wskazowki bez powyzszej procedury, nalezy na rozgrzanym silniku ustawic wskazowke obortomierza na wartosci z przed demontazu, czyli w przypadku roverkow jakies 850 obrotow.natomiast wskazowke predkosciomierza musimy ustawic wzgledem wskazowki obrotomierza, t.j. okreslone obroty = predkosc.np. ja u siebie przy 3tys mam cos kolo 100 - 110km/h. i w ten sposob metoda prob i bledow trzeba to zrobic.mozna jeszcze poprosic kumpla by jechal z dana predkoscia i probowac ustawic predkosciomierz.
3.co do wskazowki temp.nalezy rozgrzac slinik i ustawic wskazowke w pozycji srodkowej.albo zaznaczyc na rozgrzanym silniku pozycje wychylenia wskazowki i potem zalozyc ja w tej samej pozycji.
4.co do wskazowki od paliwka nie pozostaje nic innego jak zapamietac lub zaznaczyc stan i potem ponownie zamontowac w tej samej pozycji.
tyle znalazlem na necie na innych forach samochodowych.czekam jeszcze na odpowiedz od goscia z tego linku co mi dales.ale pewnie nie pozostanie mi nic innego jak metoda prob i bledow.ehh.na glupote nie ma rady
nie ma problemu.po to tu jestesmy by sobie pomagac i uzupelniac nasza wiedze na temat naszych R.
[ Dodano: Pią Mar 20, 2009 14:51 ]
no to jestem.uff!!!troche mi z tym zeszlo ale sa efekty.a wiec tak.odpalilem autko i zaczalem rozbierac zegary.gdy dobralem sie do nich silniczek rozgrzal sie i moglem smialo ustawic wskazowke obrotomierza na jakies 850rpm.gorzej bylo natomiast z predkosciomierzem.wiele wody w rzekach uplynelo zanim sie udalo.ale od poczatku.probowalem ustawic wskazowke na wylaczonym zaplonie ale po kilkudziesieciu probach nic to nie dawalo.to zdenerwowany wyjalem wskazowke przy odpalonym silniku i wmocowalem ja tak troche ponizej zera.przelozylem ja nad ograniczeniem i jazda.ku mojemu zdziwieniu drgnela!!!i juz bananik na twarzy ze jest reakcja.i w ten sposob metoda prob i bledow ustawilem obie wskazowki.ale!!!moim zdaniem trzeba skorygowac to z innym autem lub tez poprosic miski o suszenie.hehe.mowie tak poniewaz zapamietujac wczesniejsze wartosci predkosci w stosunku do obrotow silnika moze nam to nie wyjsc.a to dlatego ze obie wskazowki byly zdejmowane i nie uda nam sie ustawic ich w tej samej pozycji!!!takze mimo ustawieniu wskazowki obrotomierza i nastepnie wskazowki predkosciomierza zalecalbym skorygowanie osiagow z innym autkiem.takie moje skromne zdanie w tym temacie.
A to ciekawe jak wymieniałem żarówki na nowe przy tych pokrętłach to jakoś mnie to nie zainteresowało, ale jakoś w najbliższym czasie będę wymieniał okleinę drewnopodobną na plastik-drewno oryginalny to zobaczę jak będzie do drapania to zdrapię i pokażę foto.
Oooo... Fajnie by było. Właśnie kupiłem żarówki i czekam aż przyjdą oraz na lepszą pogodę i też będę wymieniał Dobrze by było wiedzieć mniej więcej co jest z tymi pokrętłami
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
Witam tak jak obiecałem dzisiaj zabrałem się za malowanie wskazówek zegarów w swoim R400, gdyż wreszcie dostałem zamówiona farbkę fluorescencyjną zamówioną w MoMan producenta tarcz INDIGLO.
Tak wyglądały wskazówki przed malowaniem
Oto farbka
Malowanie
Przy okazji nakleiłem chrom folię pod 2 diody świecące od góry na wskazówki, co daje więcej światła gdyż jest odbijane, folia oczywiście będzie wykorzystana do oklejania klamek
Testy, testy i po testach. Panowie możecie mi wierzyć albo nie żadne zdjęcie nie odda tego efektu jakim jest zobaczenie to na żywo, i nie żebym się na sile bronił że wyszło łałłłłł. Jak dla mnie efekt jest na maxa, jak się śmiga wieczorem gdzie jest ciemno to zegary dają jak nic. Co do farbki to rzeczywiście świeci ale tylko przy świetle UV, taką mam zamontowaną w lampce w dachu i jak otwieram drzwi to widać jak na dłoni że nawet taka mała żarówka i z tak daleka rzuca promień na wskazówki i lekko się żarzą. Jednak ja nie mam zamontowanych UV nad wskazówkami i raczej nie będę tego zmieniał, bo jak dla mnie jest to za mocny efekt, wtedy zbliżył bym się do podświetlenia VW a czego nie chce.
Co efektów ubocznych to wskazówka od paliwa mi spada po wyłączeniu silnika do zera jak zapalam to się podnosi. Nie wiem dlaczego taki efekt czy od tego że ja malowałem to musiałem ją dotknąć ( ale bardzo lekko uważałem) czy od tego że farbka dała ciężkości wskazówce??? Nie wiadomo, ale na razie działa.
W tą niedzielę wieczorem mamy spocik we Wrocławiu to chłopaki z klubu to zobaczą na żywo to się na pewno wypowiedzą jak to wygląda na żywo.
to ja raczej nie bede malowal u siebie wskazoweczek.musze tylko pozmieniac zarowki bo narazie wszystko mam na standardzie i do tego 1 u gory sie spalila.ale mimo to efekt w nocy jest powalajacy!!!dzieki za niezly pomysl i czekam jeszcze do relacji co do podswietlenia konsoli sterujacej.hehe.jaka nazwe sobie wymyslilem.chodzi o podswietlenie pokretel nawiewu jakby kto pytal.pozdro
Muszę chyba was zmartwić, bo podglądnąłem na forum Hondy Civic operację wyciągania pokręteł od nawiewów i wynika z tego że ten cienki plastik przez który pada światło jest w całości zrobiony z tworzywa i nie ma możliwości zdrapania farby tak jak w przypadku zegarów. Trzeba będzie pomyśle nad innym sposobem tego ulepszenia.
W ogóle to mam jeszcze pytanie czy u was świecą te białe pkt na samych pokrętłach, bo widziałem zdjęcie z innego R400 i tam jest to podświetlone a u mnie nie, a przecież mam nowiutkie żaróweczki i cała reszta pali.
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Czw Mar 26, 2009 15:05
camaro17 napisał/a:
W ogóle to mam jeszcze pytanie czy u was świecą te białe pkt na samych pokrętłach, bo widziałem zdjęcie z innego R400 i tam jest to podświetlone a u mnie nie, a przecież mam nowiutkie żaróweczki i cała reszta pali.
To niestety nie jest podświetlane, widocznie ktoś sobie zrobił mały upgrade tych pokręteł. Powiem że przydałoby się takie coś ale nie wiem jak zdjąć te pokrętła. Już kiedyś próbowałem i mi nie wyszło.
przeszperalem troche neta i wychodzi na to ze:
1.co do wskazowek obrotomierza i predkosciomierza mozna uzyc takiej metody ze wyjmujemy te wystajace bolce co blokuja wskazowki by nie opadly dalej.i zaznaczamy pozycje w jakiej zatrzyma sie wskazowka po wyjeciu ograniczenia.i zakladajac ponownie wskazowki, ustawiamy je w zaznaczonej pozycji, zakladamy ogranicznik i przesuwamy wskazowke przenoszczas ja ponad ograniczeniem w pozycje 0.
2.w przypadku gdy zdjelismy wskazowki bez powyzszej procedury, nalezy na rozgrzanym silniku ustawic wskazowke obortomierza na wartosci z przed demontazu, czyli w przypadku roverkow jakies 850 obrotow.natomiast wskazowke predkosciomierza musimy ustawic wzgledem wskazowki obrotomierza, t.j. okreslone obroty = predkosc.np. ja u siebie przy 3tys mam cos kolo 100 - 110km/h. i w ten sposob metoda prob i bledow trzeba to zrobic.mozna jeszcze poprosic kumpla by jechal z dana predkoscia i probowac ustawic predkosciomierz.
3.co do wskazowki temp.nalezy rozgrzac slinik i ustawic wskazowke w pozycji srodkowej.albo zaznaczyc na rozgrzanym silniku pozycje wychylenia wskazowki i potem zalozyc ja w tej samej pozycji.
4.co do wskazowki od paliwka nie pozostaje nic innego jak zapamietac lub zaznaczyc stan i potem ponownie zamontowac w tej samej pozycji.
tyle znalazlem na necie na innych forach samochodowych.czekam jeszcze na odpowiedz od goscia z tego linku co mi dales.ale pewnie nie pozostanie mi nic innego jak metoda prob i bledow.ehh.na glupote nie ma rady
Witam
Gdzie piszą na necie o prawidłowym montażu wskazówek Może linka podeślesz
michu1123 witam kolegę, proszę powiedz jak ci się zegary sprawują po modyfikacji wymiany wskazówek, nie ma żadnych problemów??? Ja ostatnio malowałem swoje skazówki i mi kontrolka paliwa opada do zera przy zgaszonym silniku, czy też u ciebie występuje takie coś??? Aha bym zapomniał, czy możesz opisać dokładnie sposób montowania tego licznika który wskazuje zapięty bieg, bardzo mnie to interesuje, i jeszcze jedno czy masz może zamontowane dodatkowe wskaźniki w kabinie??? Jeżeli tak czy można prosić o foto???
Pozdrawiam.
Co do wskazówek to wszystko jest ok. Może troszkę przekłamuje prędkościomierz ok. 5 km/h porównywane z GPS. Z wskazówką paliwa na początku też miałem takie problemy (opadła po wyciągnięciu kluczyka) lecz po kolejnych próbach montażu aby prawidłowo pokazywała problem znikł.
Kolejna kwestia to wskaźnik do wyświetlania biegów- jeszcze nie mam przerysowanego schematu podłączenia oraz zrobionych zdjęć podłączenia pod dźwignię biegów. Temat na pewno się pojawi na forum - cierpliwości.
Jeśli chodzi o dodatkowe zegary w moim R to posiadam 2 wskaźniki: ładowanie akumulatora oraz turbodoładowanie.
Po zakupieniu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum