Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-Series 2.0,freel] Złe paliwo :(
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Pią Lis 19, 2010 18:37
[L-Series 2.0,freel] Złe paliwo :(
Autor Wiadomość
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Pią Gru 25, 2009 23:06   

sobrus napisał/a:
btw co sądzicie o biodieslu? Jak to sie sprawuje?

Mojemu Roverowi nie służył.Jazda na nim była podobna do jazdy z uszkodzoną przepływką ,natomiast do diesli starszej generacji jak najbardziej się nadaje.jeździłem na nim mazdą'92 a brat to leje do W124 '88 i jest ok

SyntaX napisał/a:
Jeśli diesel zima to najlepsze paliwo jest na Shell albo na Statoil

Potwierdzam, Statoil -debeściak :ok:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Gru 25, 2009 23:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
win32
[Usunięty]






Wysłany: Pią Gru 25, 2009 23:59   

No mój też dostał 'zimową jakość' ze statoill , i jeździ całkiem sympatycznie. Troszkę lepiej się zbiera z dołu (do 2000 rpm) , ale nie wiem czy to kwestia ropy, czy przeczyszczenia wtrysków i nowego filtra.
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Gru 26, 2009 12:06   

Ja staram się zawsze tankowac na stacjach Shell.
Nigdy się nie zawiodłem i mam zaufanie do tego paliwa.
Dodatkowo co 3 pełen zbiornik dolewam preparatu K2 Turbo Diesel do czyszczenia wtryskiwaczy.
Jak były te duze mrozy to dolałem preparatu Diesel Skyd który kupiłem na stacji Shell.
Auto pali bez najmniejszego problemu.
Ładnie sie zbiera od najnizszych obrotów.

W ASO Land Rover'a powiedzieli mi też że do motoru TD4 lepszy jest olej Mobil1.
Instrukcja LR podaje by stosować Castrol, ale to się bardziej tyczy silników produkcji LR.
No i jak szczerze pogadałem sobie z szefem stacji to powiedział, że wymiana oleju w IRD co 15.000 to ściema marketingowa by od ludzi kase wyciągnąć.
Oni w autach co jeżdzą w terenie naprawde trudnym wymieniają olej w IRD co 50.000
i nie ma róznicy z tym wymienianym co 15.000.
MTF 94 jest OK ale jak szykują auta w teren to zalewają to olejem takim co w konsystencji jest jak miód nazywa się to Carlube.
Maja na stanie 12 aut do wypraw terenowych więc wiedzą co mówią.
Regularnie biorą udział w rajdach Freelanderami z 2004r.
 
 
win32
[Usunięty]






Wysłany: Sob Gru 26, 2009 13:20   

No ja właśnie też mam mobila , wcześniej miałem książkowe texaco. Mam wrażenie że na tym mobilu łatwiej o pierwsze obroty na rozruszniku przy zimnym oleju.

Co do IRD , skrzyni i dyfra, to wszystko zmieniłem po zakupie (bo to nigdy nie wiadomo co poprzednik robił) i wszystko jest git. W oleju IRD nie ma opiłków, a auta zbytnio nie oszczędzam. Jeździ po błocku , piachu i nie narzeka :D
 
 
drax 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 85
Skąd: Sandomierz



Wysłany: Sob Gru 26, 2009 15:37   

SyntaX napisał/a:
Jeśli diesel zima to najlepsze paliwo jest na Shell albo na Statoil

Statoil nie koniecznie .Zatankowałem kiedyś jadąc w trasę pełny zbiornik myśląc ,że będzie tam dobre paliwo i po przejechaniu kilkudziesiąciu kilometrów musiałem wrócić do domu sądząc ,że coś jest z silnikiem a okazało się to winą paliwa .Teraz tankuję tylko na tej samej stacji ,małej ,bez żadnej nazwy gdzie zawsze tankowałem bo po prostu mają dobre paliwo,chyba im zależy. Podczas mrozów nie lałem żadnych dodatków a samochód stoi na dworze i nie było żadnych problemów z paleniem.
 
 
 
Drill 



Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 36
Skąd: Bolesławiec



Wysłany: Sob Gru 26, 2009 22:16   

No i teraz opowiem o mnie -
były ostatnio ładne mrozy - 17 u mnie , aku sie rozładował i autko nie chciało odpalić. Podładowałem i miałem jechać w tamta niedziele 50km na zakupy świąteczne. Po podładowaniu autko zamruczało no i jadę. Pierwsze kilometry było ok. Później po paru km nie mogłem wkręcić powyżej 2000rpm - zapała się check engine i auto stawało. Chwile odczekałem - sprawdziłem pod macha czy wszystko ok i chce już wracać do domu. Ujechałem jeszcze 2 km i autko stanęło bezpowrotnie :P - czekałem na znajomego na hol. Pociągnał mnie pareset metrów aż auto załapało. - szybko na cpn - zalać denaturatu do dieselka i wszystko wrociło do normy - turbo działało, wkrecało się na obroty.

Zrobiłem sobie zapas denaturatu na wszelki wypadek ale chyba mrozów nie będzie juz :)

co do paliwa - też tankowałem na orlenie i lukoil ;/ teraz tankuje u tirowców :P - oszczędności ^^
 
 
 
BetJar 
Klubowicz





Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 626
Skąd: Gliwice



Wysłany: Nie Gru 27, 2009 01:13   

Drill napisał/a:
teraz tankuje u tirowców

Szczęściaż. A ile płacisz?
_________________
ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,był
R111 LSi'96,był
R420 Di'97,był
R75 CDT+'02,jest
MG TF '04,jest
 
 
Drill 



Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 36
Skąd: Bolesławiec



Wysłany: Nie Gru 27, 2009 12:21   

Teraz zależnie 2.70-3zl za litra - mam 50m od dużego cpnu gdzie zawsze ktoś ma oszczędności
 
 
 
Legion1349 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Katowice

Land Rover Freelander

Wysłany: Nie Gru 27, 2009 19:49   

Drill napisał/a:
teraz tankuje u tirowców :P - oszczędności ^^
te oszczędności mogą Ci nie wyjść na dobre, z tego co wiem paliwo w tirach to jest mieszanka ropy i opału.
_________________
Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 27, 2009 19:52   

Legion1349 napisał/a:
te oszczędności mogą Ci nie wyjść na dobre

jeśli nie zna się źródła to tak, ja np. nigdy nie brałem w ciemno od kogo popadło
Legion1349 napisał/a:
z tego co wiem paliwo w tirach to jest mieszanka ropy i opału.

to zależy, jak jakieś cwaniaki to i mieszają ale są i tacy co czystą ropę mają
od mieszanki to nic się nie stanie, gorzej jak sam opał by był
 
 
Legion1349 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Katowice

Land Rover Freelander

Wysłany: Nie Gru 27, 2009 21:29   

to nie wynika z tego czy ktoś jest cwaniak czy nie tylko z ustawy wprowadzonej przez rząd RP :P
_________________
Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Polonez 1.9D 2002r] Zamarznięte paliwo, co robić
LookMyWay Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 9 Sob Lut 01, 2014 14:06
Brt
Brak nowych postów [polonez 1.8 16v k-series] Swap. 1.8 16v w polonezie
Seba_OBR Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 67 Pią Wrz 16, 2011 21:09
Seba_OBR
Brak nowych postów [1.4 16v k-series]Wymiana uszczelki pod glowica - Śląsk
Tomi Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 27 Sob Kwi 28, 2007 00:01
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink