u mnie nie działał tempomat naprawiłem przesuwając tą białą kostkę do oporu przy puszczonym pedale sprzęgła. u mnie białe porusza się w czarnym i raczej to białe jest nie rozbieralne. aha potem jeszcze strzeliłem pedałem tak żeby sprawdzić czy się nie wciśnie głębiej ale się nie wcisnął działa do dziś ponad półtora roku już.
U mnie lampka w zegarach zapala się dopiero jak wcisnę przycisk w kierownicy a nie zaraz po przycisku na konsoli.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 02, 2010 19:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sob Sty 02, 2010 20:27
sknerko dzięki. Czyli działa u ciebie tak jak u Dziadka.
Zrobiłem też tak samo. Słychać było jak się przesunęło po puszczeniu pedału i dalej d...
Muszę przejrzeć jeszcze włącznik. Może coś ruszyłem jak szukałem śruby od mocowania radia. Przemyję jeszcze jakimś odtłuszczaczem włącznik przy pedale bo może nie ma styku od płynu DOT.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sob Sty 02, 2010 21:44
apples napisał/a:
Wiesz coś jak zbudowany jest ten czujnik przy pedale sprzęgła?
Wiem ,że jest to czujnik Halla i daje napięcia 2V i powyżej 12, w zależności od położenia pedału sprzęgła ( jakoś tak ). Jeszcze jest czujnik położenia hamulca , ale tu masz chyba OK.
_________________ Andrzej
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez SeniorA Sob Sty 02, 2010 21:57, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 12 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 178 Skąd: Szczecin
Wysłany: Sob Sty 02, 2010 21:51
Podaje bardzo przydatny link do forum-wystarczy myszka najechac na ICE Forum lub Owerns klub -dotyczy wszystkich silnikow R75 i nadwozia .Korzystam z tych wiadomosci fachowych od pol roku link:www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?=49215&page=2
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Sob Sty 02, 2010 22:08
Do tej pory myślałem,że kontrolka tempomatu u wszystkich działa tak samo,bo wykorzystuję go bardzo często-robię dłuższe trasy.Kiedyś zdarzyło mi się włączyć przycisk w Krakowie i jakoś do Nowego Targu nie uruchomiłem na kierownicy;czyli sterowałem nogą...i tempomat nie działał,więc nie świeciła się kontrolka w zegarach.No i to wydaje się logiczne.Może są inne modele komputera i wtedy jest inaczej?
Bardzo dobre urządzenie na dłuższe monotonne drogi,tylko sprzęgło nie może się ślizgać,tak jak u mnie.Miałem kilka momentów z kempingiem na haku,kiedy pod górę wybijało mi tempomat i było niezłe szarpnięcie.
Zrobiłem też tak samo. Słychać było jak się przesunęło po puszczeniu pedału i dalej d...
wyjmij go tyłem i wsadź tam jakiś papierek czy coś między białe a czarną ramkę żeby się nie cofał jak go pedał dotknie i musi chodzić, może te ząbki ci tam się wytarły i lata luźno, za luźno
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sob Sty 02, 2010 23:21
sknerko chyba właśnie mam ułamane jedno z zabezpieczeń i przeskakuje na ząbkach. Zrobię jak piszesz, chociaż będzie ciężko bo wygłuszenie przeszkadza. Dam znać co i jak.
Póki co dzięki wszystkim za pomoc. Nie mój post więc nie mogę kliknąć pomógł.
apples, to mój post ja tu rządzę ''Pomagierami" czyli wystawię każdemu kto pomoże mi ale bez jaj już.. Piszemy tu o pierdutach, wiemy że czujniki się przesuwają i wiadomo jak włączyć tempomat. Ale kurna wszystko robię jak należy a i tak nie działa jedyna naprawdę przydatna rzecz w tym samochodzie.
Nie mogłeś trafić? Jak dolewasz płynu do pompki? Ja odkręcam włącznik świateł i LUUU go za siebie, a dziurą po włączniku ręka bardzo łatwo wchodzi aż do zbiorniczka, wtedy i łatwo odkręcać zbiorniczek i łatwo strzykawką dolać, czy wyciągnąć stary płyn wymieniając go.
No widzisz, każdy lubi moje strony Na pomorzu tylko raz byłem, a w Gdyni zabłądziłem Wiesz, jakbyś jechał w te strony to zawsze można jakiś mini zlocik urządzić
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Lut 08, 2010 10:57
Jestem po wizycie na T4. Wyszedł błąd SWITCH CLUTCH.
Próbowałem go poprawiać. Wypchałem do przodu aby dotykał pedału sprzęgła i dalej nic. Cały czas T4 pokazywał błąd. Czyżby walnął czujnik. Jak on jest zbudowany? Na jakiej zasadzie działa?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum