Forum Klubu ROVERki.pl :: [620Ti]"strzały" przy skrętach
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[620Ti]"strzały" przy skrętach
Autor Wiadomość
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Sie 24, 2012 08:33   

Chudeck, namachasz sie lewarkiem a nie bedzie to jechało w ogóle - daj sobie spokój z tą od diesel,a PS mi w volvo w skrzyni niby cos telepało fachofcy kazali wyminiac - be skrzynia, po jakims czasie samo sie naprawiło a obstawiano mech. róznicowy
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 24, 2012 08:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Pią Sie 24, 2012 14:12   

Problem w tym, ze samochod juz stoi wybebeszony,a za samą diagnoze, tj. wyciagniecie skrzyni i ogarniecie co pukało musze wydac 350zł :cry:
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Sie 24, 2012 14:38   

Chudeck, znam ten ból - w poprzednim aucie mi też zwne rzeczy kazali wymieniac a nie zawsze to bylo to co potrzeba...
trza bylo dojechac skrzynie do konca a w miedzy czasie szukac nowej. Tak czys siak jak wrzucisz od klekota to bedzie bez szpery, przelozenia beda do bani i prawdopodobnie bardzo zanizone v max
 
 
 
Chudeck 



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 102

Rover 600

Wysłany: Pią Sie 24, 2012 16:33   

ale wiesz, samochod po prostu przestal jeździc, tak to bym sie za bardzo nie przejał i bym ją zajeździł na amen :mrgreen: oj nie, v maxa sobie odebrac nie dam
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Pią Sie 24, 2012 18:51   

Z diesla nie podejdzie i nie ma gadania, nie jest tez bardziej "pancerna" jak pisałeś , jest w zasadzie identyczna jeśli chodzi o wytrzymałość tyle że nie pracuje pod takimi obciążeniami
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Sie 24, 2012 20:56   

davidlive napisał/a:
Z diesla nie podejdzie i nie ma gadania, nie jest tez bardziej "pancerna" jak pisałeś , jest w zasadzie identyczna jeśli chodzi o wytrzymałość tyle że nie pracuje pod takimi obciążeniami


W zasadzie czy SDi czy Ti to moment obrotowy powyżej 200Nm także jeśli chodzi o obciążenia to jest podobnie, przełożenia też w sumie są zbliżone w SDi do tych z Ti ale brak torsena to najpoważniejszy brak skrzyni z diesla...
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Pią Sie 24, 2012 21:05   

ale chodzi mi o to jak traktuje się skrzynie w mulastym sdi a zadziornym ti
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Sie 25, 2012 10:23   

Marrkus, za wuja mi nie powiesz że przełożenia w Ti idą podobnie jak w SDi nie ma bata... Jeszcze nie widziałem klekota żeby miał wystopniowaną skrzynię jak benzynowiec ;
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Sie 25, 2012 21:36   

bociannielot napisał/a:
Marrkus, za wuja mi nie powiesz że przełożenia w Ti idą podobnie jak w SDi nie ma bata... Jeszcze nie widziałem klekota żeby miał wystopniowaną skrzynię jak benzynowiec ;


Przełożenie główne inne ale reszta identyko (porównując diesla do fredka):


Dla R600
1- 3.157 2- 1.842 3- 1.308 4- 1.033 5- 0.765 główne- 3.938

Też podobnie - zwłaszcza na początku gdzie główną rolę odgrywa moment obrotowy który jest podobny i w SDi i w Ti góra coraz krótsza ale to już ze względu na wyższa moc w Ti.
Żeby była jasność - nie mówię że od diesla pasuje ale że gdyby nie było innej to już lepiej brać tą z diesla
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: !! ZASADY KĄCIKA "Porady techniczne" !!
Przeczytaj, zanim napiszesz PIERWSZEGO posta!!!
kasjopea Rover serii 600, Honda Accord 0 Czw Lis 18, 2010 02:41
kasjopea
Brak nowych postów Zamek "lock" przy dzwigni otwarcia wlewu paliwa
adamo1490 Rover serii 600, Honda Accord 4 Czw Mar 03, 2016 16:25
adamo1490
Brak nowych postów [R600] "Warczenie-mruczenie" przy hamowaniu
pablom1978 Rover serii 600, Honda Accord 3 Sro Maj 19, 2010 20:50
pablom1978
Brak nowych postów [R620] "Stuki w kole" i "wycie"
dansky Rover serii 600, Honda Accord 5 Pią Maj 30, 2008 11:57
dansky
Brak nowych postów [R620] pompa wody marki "DOLZ" dobra czy badzie
Mazak Rover serii 600, Honda Accord 14 Sob Lis 20, 2010 13:23
Marrkus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink