Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Katalizator - wycięcie CDT/CDTi
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Katalizator - wycięcie CDT/CDTi
Autor Wiadomość
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 18, 2012 12:07   

Wymienił złącze elastyczne i wstawił zwykłą rurkę.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 18, 2012 12:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 12:25   

lukasz5992 napisał/a:
apples, konkrety bardzo proszę na początek w jaki sposób sprawdzić czy aby katalizator nie jest przytkany?
Nie znam się. :smile:
lukasz5992 napisał/a:
wielkie dzięki kolego masz pomogl
Nie Twój temat, więc nie możesz dać pomógł. :wink:
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 18, 2012 12:44   

Ja nie zbieram punktów "pomógł" :)

Ale nie ukrywam że przydałaby mi się inna pomoc w tematyce R75, jednakże nie chcę zaśmiecać forum kolejnymi watkami o problemach z kontrolką ABS czy wibracjami na kierownicy. Wszystkie przeczytałem, zastosowałem się do rad ale efekt żaden.

Jeśli ktoś ma ochotę pomóc to zapraszam na PW, w momencie gdy uda mi się uporać z problemami wówczas mogę opisać jakie rozwiązanie doprowadziło do szczęśliwego usunięcia problemów.
 
 
 
lukasz5992 




Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 194
Skąd: Świętokrzyskie

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 18, 2012 12:58   

apples, jak zawsze czujny i na posterunku hehehe fakt zapomnialem o tym ale tak się w dyskusję zaangażowalem że potraktowalem go jak swój. A sytuacja ze spalaniem jak zmieniła się w którymkolwiek kierunku?
_________________
„Jeśli cel przyświeca, sposób musi się znaleźć.” A.Sapkowski
 
 
 
21matys 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 457
Skąd: bytom



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 14:50   

ja kupiłem i mam zamiar wstawić strumiennice zamiast kata...
http://allegro.pl/jmj-tlu...2697518488.html
teraz tylko musze ugadac sie z mechanikiem,
mechanik sam jezdzi audi i tez zatkał EGR i wyciął kata. i powioedział ze wczesniej z 4 osobami na pkładzi to przy niec wiekszym wzniesieniu musiał redukowac bieg tak teraz nawet na 5tce ciśnie pod góre
_________________
kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
 
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 14:56   

21matys, ja mam wyciętego kata i bypass EGR - zamiast kata wstawiony tłumik przelotowy, jedno co mogę powiedzieć że jest głośniejszy i tyle. Mam tłumik walkera . Wzrostu mocy nie zauważyłem niestety.
 
 
lukasz5992 




Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 194
Skąd: Świętokrzyskie

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 18, 2012 17:32   

szpynior napisał/a:
21matys, ja mam wyciętego kata i bypass EGR - zamiast kata wstawiony tłumik przelotowy, jedno co mogę powiedzieć że jest głośniejszy i tyle. Mam tłumik walkera . Wzrostu mocy nie zauważyłem niestety.

Na forum BMW jest temat odnośnie kata i piszą tam, że wzrost mocy przed i po zabiegu jest o jakieś 10 KM większy.Wyniki maja z pomiaru na hamowni przed i po wycięciu kat. Może wzrost mocy jest uzależniony od zapchania katalizatora w sumie było by to logiczne.Im bardziej zapchany tym po wycięciu więcej mocy w autku
 
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 20:09   

i weźcie pod uwage że w BMW jest inna turbina
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
lukasz5992 




Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 194
Skąd: Świętokrzyskie

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 18, 2012 21:22   

sash997 napisał/a:
i weźcie pod uwage że w BMW jest inna turbina

Oczywiście i z tego co znalazłem ze zmienną geometrią łopatek. Gdybym tylko wiedział jak mogę sprawdzić drożność katalizatora bo nie chciał bym niepotrzebnie ingerować w wydech R.
 
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 22:40   

Ja po wycięciu spojrzałem pod światło i był drożny zresztą tłumikarz sam powiedział że niepotrzebnie wycinałem ale cóż klient żąda klient ma :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Paź 19, 2012 11:36   

Ja nie mam katalizatora. Mój się już rozsypał, zostawiłem go w rozliczeniu za moje naprawy :)
Nie zakładałem nowego, więc zastosowałem substytut ;) Auto nie odżyło aż tak, żeby się mieć czym podniecać ;D Mocy też raczej od tego nie przybyło. Więc jeśli Twój kat. nie jest zużyty, to proponuje go tam zostawić. No chyba, że w celach zarobkowych chce się sprzedać do 1kg platyny ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
lukasz5992 




Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 194
Skąd: Świętokrzyskie

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 19, 2012 14:02   

zgadzam się tylko jak się dowiedzieć czy mój kat. jest ok?
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Paź 19, 2012 17:23   

Zostało to ocenione przy wymianie tłumika końcowego. Zaczęło się od częstych rozszczelnień na łączniku elastycznym i z drugiej strony kata. Po zdjęciu całości coś mi tam pokazywali w środku ;) Ale oprócz czarnej dziury nie widziałem tam nic. Do tego jeszcze zrobili mi kilka rzeczy od spodu auta. Poprosiłem o rachunek. Dostałem w ilości kilku set złotych i powiedziałem, że mogę rozliczyć się w katalizatorze ;) Pokręcili nosami, ale w końcu się zgodzili. Ktoś wspominał jeszcze o kwestii spalania. Nic się nie zmieniło wtedy także. Dopiero po zwiększeniu mocy i dodaniu BOX'a drastycznie spadło mi spalanie.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZT -T 190] Wycięcie katalizatora, czy można
melo102 Rover serii 75, MG ZT 4 Sob Sie 21, 2021 10:48
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [R 75] Wycięcie ostatniego tłumika a przepisy prawa
domel101 Rover serii 75, MG ZT 8 Czw Paź 17, 2013 15:30
domel101
Brak nowych postów [R75]cdti Przegrzany silnik cdti
zaku4 Rover serii 75, MG ZT 3 Pią Gru 02, 2016 00:02
longer86
Brak nowych postów [R75] Katalizator - 2.0 V6
gacek189 Rover serii 75, MG ZT 17 Pią Cze 13, 2014 19:38
rafalmis1
Brak nowych postów [R75] Alternatywa katalizator pierwszego.
daniel18c Rover serii 75, MG ZT 2 Sro Mar 01, 2017 18:44
kos3



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink