Forum Klubu ROVERki.pl :: [fiat 125p] Brak mocy na wysokich obrotach odcinka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[fiat 125p] Brak mocy na wysokich obrotach odcinka
Autor Wiadomość
saperx 




Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 6



  Wysłany: Pią Mar 06, 2015 13:07   [fiat 125p] Brak mocy na wysokich obrotach odcinka
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: < 1993

Witam!

Fiat 125p Rover 1.6 16V na elektronice 1.6

Nie ma mocy powyzej 4 czy 4.5 tys. Odcina przy okolo 5500 czasem 6000. Wczoraj walczylem z rozrzadem i niby jest dobrze ustawiony. Z tym ze jest taka sytuacja ze jak dolne jest na znaki o gory sa rozjechane o poł zęba. dosyc dziwne ale sprawdzalem kika razy.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 06, 2015 13:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Mar 06, 2015 13:13   

moze tak byc, ale sprawdz czy dolne kolko nie ma scietego klina na ktorym sie opiera kolo pasowe

sprawdz filtr paliwa / cisnienie paliwa na listwie

masz silnik bez czujnika polozenia walka ssacego?
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 455
Skąd: Radom



Wysłany: Pią Mar 06, 2015 14:46   

Chyba wydechowego. Ssącego miał tylko VVC.

Jakie masz wtryski ? Jak beżowe 0 280 150 749 to do wymiany, bo zalewa go. Polecam 0 280 155 884 z 1.6 na cewkach.
 
 
 
saperx 




Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 6



Wysłany: Pią Mar 06, 2015 14:55   

Wiec tak: nowe sa przewody, zbiornik, filtr.

Wtryski bezowe i regulator z 1.6 kupilem komplet. Komp jest z 1.6.

Czujnika na walku brak. Na wydechowym jest palec u rozdzielacz zaplonu.

Pompa nowa podobno calkiem niezlej firmy.
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 455
Skąd: Radom



Wysłany: Nie Mar 08, 2015 10:29   

Jakieś dziwne te wasze Rovery... :) Kopułka z palcem to raczej na ssącym.
Silnik w jakim stanie ? Kompresja zmierzona ? Rozrząd dobrze ustawiony ?
 
 
 
saperx 




Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 6



Wysłany: Nie Mar 08, 2015 21:26   

Wiec tak:
Rozrzad sie przestawia bo sie standardowo kolo male wy...robilo. Naprawilem to na patencie poxipolem i blaszka i jest poki co ok. Troche to odmulilo silnik. Kompresja po 13.2 wiec chyba zdrowy. Ale dalej jest dziwnie bo jedzie tak do 5.5k a widze ze kseria to jezdzi od 4 do 6. Ale zeby byla jasnosc opisze w pelni jak to jest zbudowane.

Swap z poloneza.
Blok z 1.6, glowica po portingu planowaniu i docieraniu zaworow od 1,4
kolektor ssacy z 1.4, przepustnica mniejsza od 1.6 filtr z poloneza 1.4
walki od 1.6
kolektor wydechowy 4-2-1 na dlugiej dwururce, strumienica i dwa tlumiki przelotowe, rura po calosci 2 cale
kolo zamachowe sprzeglo i komp z 1.6
wtryski listwa i regulator z 1.6
rozrzad nowy i caly uklad paliwowy
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 14, 2015 21:52   

saperx napisał/a:
Wiec tak:
Rozrzad sie przestawia bo sie standardowo kolo male wy...robilo. Naprawilem to na patencie poxipolem i blaszka i jest poki co ok. Troche to odmulilo silnik. Kompresja po 13.2 wiec chyba zdrowy. Ale dalej jest dziwnie bo jedzie tak do 5.5k a widze ze kseria to jezdzi od 4 do 6. Ale zeby byla jasnosc opisze w pelni jak to jest zbudowane.

Swap z poloneza.
Blok z 1.6, glowica po portingu planowaniu i docieraniu zaworow od 1,4
kolektor ssacy z 1.4, przepustnica mniejsza od 1.6 filtr z poloneza 1.4
walki od 1.6
kolektor wydechowy 4-2-1 na dlugiej dwururce, strumienica i dwa tlumiki przelotowe, rura po calosci 2 cale
kolo zamachowe sprzeglo i komp z 1.6
wtryski listwa i regulator z 1.6
rozrzad nowy i caly uklad paliwowy

Zastanawiam się czemu postanowiłeś założyć komp od 1,6. To więcej roboty [immo itp] a wychodzi na końcu że mocy ci przez to nie przybędzie. Jak dla mnie to wtryski założyć musisz zamiast beżowych to te [turkusowe/niebieskie czy jak tam] i zobaczysz.
Ja zrobiłem swap na osprzęcie od PN 1,4 ,dałem tylko wtryski od 1,6 i samochód po połowie dnia roboty śmigał jak głupi.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Fiat 125p] 1.6 16V przerwy w obrotach, impulsach na cewke
saperx Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 4 Pią Lut 06, 2015 00:48
saperx
Brak nowych postów [Fiat 125p] 1,6 rover 16v serii K i nie pali...
innybylzajety Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 17 Sob Gru 17, 2011 17:56
innybylzajety
Brak nowych postów [Fiat 125p] 1.6 rover trzyma wysokie obroty...
innybylzajety Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 13 Pią Wrz 07, 2012 18:10
polofix
Brak nowych postów [Polonez 1.4] dławienie, brak mocy
Biala_Strzala Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 7 Sro Gru 10, 2014 18:15
Biala_Strzala
Brak nowych postów [ClioII 1,5 dCi 2001]-Brak mocy, nie przyspiesza
tronsek Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 2 Pon Wrz 13, 2010 07:00
tronsek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink