http://images67.fotosik.p...ec29da97gen.jpg
tak wyglądają szpilki
Miał jedną starą wykręconą i dla porównania przyłożył tą wykręconą teraz i różnica jest około 5mm, co najlepsze jak ją wziąłem to obydwie są z oznaczeniem kx więc są to kamaxy to co się z nimi stało
Klucz dynamometryczny miał normalny nie w łokciu
eRa odebrałem około 19 mam nadzieję że będzie ok.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 17, 2015 21:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Sro Mar 18, 2015 06:18
Dzelo, to ze robił kluczem dynamometrycznym nie znaczy ze klucz mial sprawny. Nie wiem czy jest sens śruby reklamować, mógł by jedna szlak trafić, ale nie kilka. Majster przegiął po prostu.
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 455 Skąd: Radom
Wysłany: Sro Mar 18, 2015 17:08
Śruba w K-Serii dokręcona poprawnie dochodzi właśnie do punktu granicy plastyczności i w praktyce zapewne nieco przekracza, ale to jest ewidentnie problem albo ze śrubą albo z osobą operującą kluczem...
to jest ewidentnie problem albo ze śrubą albo z osobą operującą kluczem...
Zgadza się. Jak oglądałem uszczelkę po wyjęciu to wyglądała jak nowka, miała jedynie zadrapanie na brzegu ale mechanik mówił ze to juz po wyjęciu jak leżała w zlomie.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
[ Dodano: Nie Kwi 12, 2015 12:34 ]
Mam kompa od eR 75 1.8t i MG ZT 1.8T.
jakoś pod koniec czerwca będę w zakopcu to może i bym podskoczył gdyby się udało termin dogadać.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum