Forum Klubu ROVERki.pl :: (R75) Zmiana silnika 1.8N/A na 1.8Turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
(R75) Zmiana silnika 1.8N/A na 1.8Turbo
Autor Wiadomość
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 17, 2015 21:16   

http://images67.fotosik.p...ec29da97gen.jpg
tak wyglądają szpilki
Miał jedną starą wykręconą i dla porównania przyłożył tą wykręconą teraz i różnica jest około 5mm, co najlepsze jak ją wziąłem to obydwie są z oznaczeniem kx więc są to kamaxy to co się z nimi stało ??
Klucz dynamometryczny miał normalny nie w łokciu :D
eRa odebrałem około 19 mam nadzieję że będzie ok.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 17, 2015 21:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Mar 17, 2015 21:26   

normalnie przewężenie widac na tej śrubie, moze na kluczu zle jednostki dobrał przeliczył ....., albo rzeczywiście wadliwe sruby :roll:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 17, 2015 21:33   

Ja już nie wnikam, mam dosyć :evil:
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Mar 17, 2015 22:59   

Ładna siła jak w taki stan przeszła. :) choć jak dobrze pamiętam to te śruby w kserii się mają rozciągnąć ale nie urwać.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Mar 17, 2015 23:35   

Widać ze na śrubie została przekroczona (jak dobrze pamietam) "granica plastycznosci stali"
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Sro Mar 18, 2015 06:18   

Dzelo, to ze robił kluczem dynamometrycznym nie znaczy ze klucz mial sprawny. Nie wiem czy jest sens śruby reklamować, mógł by jedna szlak trafić, ale nie kilka. Majster przegiął po prostu.
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 455
Skąd: Radom



Wysłany: Sro Mar 18, 2015 17:08   

Śruba w K-Serii dokręcona poprawnie dochodzi właśnie do punktu granicy plastyczności i w praktyce zapewne nieco przekracza, ale to jest ewidentnie problem albo ze śrubą albo z osobą operującą kluczem...
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 18, 2015 19:38   

to jest ewidentnie problem albo ze śrubą albo z osobą operującą kluczem...
Zgadza się. Jak oglądałem uszczelkę po wyjęciu to wyglądała jak nowka, miała jedynie zadrapanie na brzegu ale mechanik mówił ze to juz po wyjęciu jak leżała w zlomie.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 11, 2015 08:56   

znowu HGF? :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 11, 2015 09:14   

Znowu? :nie:
Wczoraj w podszybiu zagościł komputer z mg zt.
Pupohamownia wykazała +30KM :mrgreen:
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 11, 2015 09:15   

dzelo23 napisał/a:
Pupohamownia wykazała +30KM :mrgreen:

a nie po prostu 30? :lol:
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 11, 2015 09:22   

:P
A tak poważnie to nie wiem czy da się wyczuć różnicę tych 10KM
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 11, 2015 09:37   

zabieg marketingowy ;) musisz uwierzyć w te 10 KM :D jakaś naklejka na szybę i jeszcze +5 będzie :D
_________________
75 Red Edition
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 11, 2015 19:50   

Zgraj mapy i porównaj je :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 11, 2015 21:18   

Próbowałem już w dwóch miejscach zgrać mapy i się nie udało :/
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 12, 2015 12:01   

Wpadnij do mnie :P Musze dorwać kiedyś 75 z 1.8T i Mg ZT i zgrać w tedy mapy :wink:

Z VVC da rade zgrać to tym bardziej się uda w 1.8T
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 12, 2015 12:34   

Remi mapy zgrywasz przez OBD czy na stole ?

[ Dodano: Nie Kwi 12, 2015 12:34 ]
Mam kompa od eR 75 1.8t i MG ZT 1.8T.
jakoś pod koniec czerwca będę w zakopcu to może i bym podskoczył gdyby się udało termin dogadać.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 12, 2015 22:07   

Przez obd :)

Można i w Krk się umówić jak coś :) choć muszę poszukać bo gdzież kiedyś miałem mapy 1.8t tylko ze pokasowalem.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 12, 2015 22:40   

:mrgreen: to szukaj, szukaj.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Wrz 14, 2017 16:49   

up up up
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów zmiana silnika w 200 z 1.1 na 1.4 16v
karolkr Tuning mechaniczny 3 Pią Lut 06, 2009 14:57
NEOSSS
Brak nowych postów [MG ZS] zmiana silnika na vvc
djdk Tuning mechaniczny 38 Czw Sty 17, 2019 11:50
polonez_vvc
Brak nowych postów [R25] zmiana silnika
komoss Tuning mechaniczny 10 Pon Sty 20, 2014 21:18
Harry
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] Zmiana silnika z 8v na 16v
Avixxx Tuning mechaniczny 2 Pią Mar 07, 2014 16:04
leszczu
Brak nowych postów [r200] zmiana silnika
rudealis Tuning mechaniczny 52 Pon Lip 25, 2016 21:17
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink