tak tez zrobilem,,erling wzmacniany wraz z reszta uszczelek i szpilkami zamówiony
29-go zamowilem w tomateam i zaplacilem na nieszczeście "z góry" . Do dzis nie mam zamówionego towaru. NIe odbieraja telefonu, kontakt przez GG zaden,,, musiałem stworzyć sobie inne konto i z niego "zagadać" pod pozorem kupna części,,, wtedy Pani się odezwała w czym moze pomóc.... obiecała informacje w krótkim czasie,,niestety znów nic się nie dzieje... zarzadałem zwrotu pieniędzy,,,cisza,,, Ci ludzie naprawde nie maja pojęcia o biznesie,,, nieodpowiedzialni,,, ratuje ich tylko, ze mam kawałek do Wawy,,,:)
sorki za offtop,,,ale przestrzegam przed nimi
[ Dodano: Wto Mar 15, 2016 14:02 ]
po wielkich bojach,,,, dostalem informacje o nadaniu listu przewozowego co oczywiście nie równa się z nadaniem paczki... slów brakuje..:(
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 15, 2016 14:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
linki wygasły, czy ktoś może podać linka do sprawdzonej w bojach uszczelki z wypełnieniem itd. do tego jakie tuleje metalowe bo po przeczytaniu całego wątku zgłupiałem.. no i jakie śruby polecacie KAMAX może być?
Ostatnio trafiłem na coś takiego:
http://allegro.pl/rover-2...6425655242.html
Od razu zaznaczam, że to nie reklama. Firma dorabia uszczelki z kompozytu od R25 do R75. Jak widać, nie ma tu tych uszczelnień silikonowych, które w standardowych puszczają. Grubość uszczelki 1,6 mm, istnieje możliwość wykonania grubszej. Ciekawe, czy taka uszczelka zdałaby egzamin w naszych konstrukcjach i pozwoliła na uniknięcie hgf?
właśnie robiłem HGF w Landku i też się na ta uszczelkę natknąłem ale nie mam 2000pln żeby zaryzykować, poza tym trochę ta grubość mnie dziwi bo standardowa nie ma 0,5mm.......
[ Dodano: Nie Sie 21, 2016 11:29 ]
To by się nadawało na bardzo mocno splanowana głowicę
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
W tym ogłoszeniu napisane jest, że są lepsze od metalowego oryginału. Ciekawe czy Ta firma ma to czymś potwierdzone, czy to tylko slogan. No i lepsze pod jakim kątem? Odporności na temperaturę i wydmuchanie? Nie wiem, jak zachowuje się ten "kompozyt". Słyszałem tylko, że uszczelki z kompozytów zakłada się przy tuningu. Na tym moja wiedza się kończy o tym materiale. Tak czy inaczej, chyba jest alternatywa do uszczelki standardowej i typu nowego??
No faktycznie ciekawe jak by to się sprawowało.
Jest tam jeszcze taki zapis
"Zaleca się dokręcanie miękkiej uszczelki siłą w przeliczeniu do grubości śruby
(np. 10mm - 100Nm; 12mm - 120Nm)"
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Właśnie. Może coś w tym jest. Na logikę, w starej uszczelce wzmacnianej lecą te silikonowe ścieżki. W przypadku oferowanej, jak to określono - "miękkiej" uszczelki, przy grubości tych 1,6mm, może po ściśnięciu będzie lepiej spełniała zadanie? No ale mechanikiem nie jestem, tylko takie moje gdybanie. Swoją drogą, może zaczerpnąć informacji u źródła i skontaktować się z firmą.
Druga sprawa która mnie intryguje, mój znajomy kupił MG 6 z bodajże 2013 roku, z silnikiem 1,8T. Czy Chińczycy coś pokombinowali z uszczelką w tych silnikach?
"Zaleca się dokręcanie miękkiej uszczelki siłą w przeliczeniu do grubości śruby
(np. 10mm - 100Nm; 12mm - 120Nm)"
co znaczy grubość śruby? sa jakieś grubsze i cieńsze? bo teraz kupowałem oryginały na pierwszy montaż Kamax i fakt identyko jak te co były w aucie od nowości. Pierwszy raz słyszę o tym ze sa jakieś grubsze czy cieńsze.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
To jest chyba zapis, który widnieje na każdym ogłoszeniu. Ponieważ dorabiają uszczelki też na zamówienie, indywidualnie, chodzi im o to, ze gdy w takim a takim modelu są takie śruby, należy ich wymiar przeliczyć na dokręcenie.
[ Dodano: Wto Sie 23, 2016 13:34 ]
Skontaktowałem się dziś telefonicznie z tą Firmą. Pracownik oznajmił, że zna temat naszych K-silników. Powiedział, że oferowane przez nich uszczelki spełnią dobrze swoją funkcję, trzeba je tylko z odpowiednią siłą dokręcić (stąd zapis "np. 10mm - 100Nm; 12mm - 120Nm".
Poniżej zapiszę kontakt do firmy, link do aukcji allegro z czasem może wygasnąć.
F.H.U. Kompresja, tel. (012) 292-14-53, uszczelka@vp.pl
feldbahn75, Ale to nadal nic nie wyjaśnia bo na moje śruby są jedne, jednakowo grube, więc nie bardzo rozumiem przelicznik.Sprawdziłem przed chwilą i śruby są przy łbie grube ok. 9mm potem na całej długości ok. 8mm czyli by trzeba skręcać momentem 90 lub 80Nm a Oprawca na forum pisał że skręcał zwykłą uszczelkę momentem 55Nm i aż śruby trzeszczały to jak chcesz skręcać taką lutą tą kompozytową? prędzej śruby ukręcisz przecież to ponad połowę większy moment
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Taką uzyskałem informację. Tłumaczono mi przez telefon dokładnie o co chodzi, dlaczego z taką siła. Jednak nie jestem w stanie tego tu napisać, aż tak się na tym nie znam niestety. Aha, przypomniałem sobie, że po 1000 km przebiegu trzeba jeszcze dokręcić.
Tylko tak myślę, że w naszych uszczelkach standardowych ściskasz metal który ma grubość, nie wiem, 0,5mm? A w tym przypadku materiał o grubości 1,5mm. Może nie będzie tak trzeszczeć?
grubość nie ma znaczenia, śruba ma swoją wytrzymałość i każą dokręcać dwa razy mocniej gdzie przy połowie tej siły, można już śruby ukręcić lub gwinty pozrywać.
[ Dodano: Wto Sie 23, 2016 20:05 ]
jeżeli jest miękka uszczelka to przy standardowym dokręcaniu powinna usiąść jak trzeba ew. deko mocniej dociągnąć z powodu jej elastyczności ale nie prawie raz mocniej
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Słuchaj, nie wiem. Moje pojęcie o mechanice jest, powiedziałbym, minimalne. W rozmowie telefonicznej odnośnie uszczelki poruszałem temat dotyczący montażu, dokręcania, wytrzymałości materiału. Jednak lepiej byłoby, żeby skontaktował się z nimi ktoś, kto ma pojęcie i nie na jednym k-silniku zjadł zęby i wtedy napisał coś na forum. Jak ja zacznę pisać co się dowiedziałem, to zaraz ponapisuję głupot
czy uszczelka pod głowicę firmy britpart będzie dobra do silnika kv6?? czy w tym silniku trzeba bezwzględnie wymieniac sruby głowicy( autodata opisuje że niema takiej potrzeby)????
https://m.youtube.com/watch?v=aMcjc3LmMv0
Tak z ciekawości. Widział ktoś ten filmik?. Nie bardzo rozumiem angielski, ale facet zamontował uszczelkę z MG6? Tak też napisał w opisie pod filmem?
Wychodzi na to że to jeszcze nowsza uszczelka opisana jako N series
tu porównanie
https://www.youtube.com/watch?v=tSgq2l0AxR8
ona też jest typu MLS ale inaczej zrobiona wygląda nawet nieźle.
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
To chyba ta, której warstwy spięte są za pomocą nitów? Tytuł filmu chyba brzmi "która lepsza?", może ktoś napisać w skrócie co ten gość mówi o tej nowej?
jacek19522 [Usunięty]
Wysłany: Sro Wrz 06, 2017 21:13
Witam
Mojego Rovera 200 1.4 16V 99r(przebieg 74000 km) dopadł HGF, ubywa płynu i pojawia się niewielka ilość oleju w zbiorniku a na bagnecie olej czysty.
Mam pytanie większość użytkowników twierdzi że najlepsza jest uszczelka "starego typu wzmacniona" lecz wszystkie linki do wglądu wygasły więc proszę o pomoc gdzie mogę dostać tą uszczelkę i jak ona wygląda.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum