Powiem Ci to co na ogół pisze do mnie Longer86 - 'za dużo kombinujesz'. I skończysz tak, że będziesz 2 razy pompkę wymieniał. Raz na tę dziadowską chińską i drugi raz z powrotem na tazu
U mnie też było drżenie na sprzęgle (mam tazu pompe i wysprzeglik AP z landrovera) ale po ok 30tys km zniknęło. Wymieniałem wszystko w zasadzie jednym strzałem, w zasadzie bo pompka zawitała nieco później bo najpierw założyłem regenerowaną u bonckiego a potem tazu ale mrowienie było na regenerowanej już. Wg. mnie dopuki tarcza się nie dotrze przyzwoicie to będzie drżeć
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Powiem Ci to co na ogół pisze do mnie Longer86 - 'za dużo kombinujesz'.
ogólnie to lubię jak wszystko działa "jak szwajcarski zegarek"
Cytat:
I skończysz tak, że będziesz 2 razy pompkę wymieniał. Raz na tę dziadowską chińską i drugi raz z powrotem na tazu
spokojnie, na razie to nic nie wymieniam, mam zamiar min 10tys przejechać
powyższy link podesłałem bardziej jako ciekawostkę, bo wygląda ze roewe 550 i mg 6 ma identyczna pompę
możliwe ?
sknerko napisał/a:
U mnie też było drżenie na sprzęgle (mam tazu pompe i wysprzeglik AP z landrovera) ale po ok 30tys km zniknęło. .....Wg. mnie dopóki tarcza się nie dotrze przyzwoicie to będzie drżeć
jak już wyżej pisałem, na pewno nie od razu planuje wymianę, pojeżdżę trochę, możne faktyczne się "dotrze", na razie to szukam potencjalnej przyczyny
Wszystkie w/w chińczyki oglądaliśmy na targach i to są te same części i rozwiązania co rover zatem pompka jest identyczna i ma te same przypadłości mówił to jeden z użytkowników roewe750
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
no właśnie jak to jest - moja przejechała 170tys, wiec nie uważam tego za wadę
sknerko napisał/a:
Wszystkie w/w chińczyki oglądaliśmy na targach i to są te same części i rozwiązania co rover zatem pompka jest identyczna i ma te same przypadłości mówił to jeden z użytkowników roewe750
na jakich targach? nie wierze ze nowe pompy w Roewe sypia się po 1-3tys przebiegu
Fabryczne wytrzymują dość dlugo szczegolnie jak są serwisowane w aso u mnie wytrzymała 90kkm to głównie zależy jak duzo po miescie latała. Nowe nawet takie jak fabryczne to już loteria u mnie 20kkm.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
U mnie wibracje pojawiły się po zmianie pompki sprzęgła (przy plastikowym wysprzęgliku).
Dołożenie metalowego wysprzęglika nie zwiększyło wibracji.
Dodam tylko, że mi te 'wibracje' w najmniejszym stopniu nie przeszkadzają. To raczej jest delikatne mrowienie pedału... Którego i tak nie powinniśmy trzymać wciśniętego na światłach ze względu na trwałość wysprzęglika
Potwierdzam. Jest korelacja co do wibracji przy zestawie TAZU wysprzęglika i pompki.
Są to minimalne drgania na pedale sprzęgła (mrowienie).
Nie przeszkadza to w żaden sposób. Przy oryginalnych plastikowych AP tego nie było
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do MG i ROVERA
karol77787, a wysprzęglik masz jaki? Bo moim zdaniem głównie metalowy wysprzęglik odpowiada za drgania. Wymieniałem w wozie najpierw pompkę; zauważalnych drgań nie zauważyłem. Po wstawieniu wysprzęglika TAZU drgania na pedale były już zauważalne.
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do MG i ROVERA
Co user to inne wrażenia
Wydaje mi się, że to metalowe rurki bardziej przenoszą drgania niż plastikowe. Nie wiem, czy samo ich ułożenie też może mieć jakiś wpływ .
Ciekaw jestem, czy TAZU wie o tej przypadłości i kombinują jak to wyeliminować.
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do MG i ROVERA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum