Ja tylko jednej rzeczy nie rozumiem, pierwszy post wskazuje ze tylko jedna strona wisi za nisko druga strona jest ok. A teraz wynika ze cały przód za nisko wisi
Się już gubię
[ Dodano: Wto Paź 17, 2017 14:01 ]
U mnie jest po prawej jak sworzen wyglada RTS
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
dzisiaj wymieniałem sworzeń z lewej strony (ten z dwiema nakrętkami)
Remigiusz tylko prawa strona była niżej, lewa może minimalnie.
iktorn73 miałeś rację , stożek sworznia ten na dole miał średnice 14mm zamiast 16mm , dosłownie latał środku. nowy pasował , czyli identyczny jak z prawej strony.
Wnioski po wymianie są następujące, przód się wyrównał ale i tak jest dosyć nisko ale po jeździe próbnej już nie trze mi błotnik o ziemię, dziękuje wszystkim za pomoc i myślę ze to lekcja nie tylko dla mnie ale i ciekawostka dla wszystkich uczestniczących w tym temacie.[/b]
Koder [Usunięty]
Wysłany: Sro Paź 18, 2017 12:35
mechtron napisał/a:
stary sworzeń był identyczny , widać że był tam od nowości auta i porównując wymiaro i wizualnie, taki sam.[...]
... i w kilku innych miejscach podobne zapewnienia (części takie, jakie być powinny).
Nie to, żebym się czepiał, ale faktycznie, lekcja i nauczka jest...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum