Numer mam, to jutro będę dzwonić. Niby mogę wymontować zegary i je podwieźć, ale współlokator raczej mi beemki nie da ot tak. A czy będzie mu się chciało jechać to nie wiem. Będę starał się prosić o "państwo róbcie, a ja skoczę gdzieś na kawę".
Mi się wydaje że ten wyświetlacz "komputera" to przecież taki "pic na wodę" umowny. Skoro da sie odczytać to po co się zadręczać. Ważne by auto było w dobrym stanie mechanicznym / estetycznym. Piękne samochody; ja ten cały "komputer" włączam czasami dla zabawy tylko bo i tak w jego wskazania za bardzo nie wierzę.
damiaanp, wiadomo, że świetnie byłoby wrzucić tam jakieś ustrojstwo, które pozwoliłoby nam zaprojektować użyteczny ekran jazdy: bieżące spalanie, temperatura płynu chłodniczego oraz prędkość. Kiedyś nawet skleiłem koncept tego:
Ale jak już zaglądasz, aby zobaczyć ekran aktualnej prędkości, kontrolujesz Trip-2 czy choćby wyświetla Ci się "seat belt please" to miło widzieć to w pełnej okazałości. U mnie czasem trudno odczytać cyferki, które po prostu zlewają się w jakieś szczątki.
Zadzwoniłem i dowiedziałem się, że są w stanie ogarnąć ten wyświetlacz na poczekaniu. W przyszły poniedziałek powinienem mieć czas, więc postaram się tam podjechać - bo wątpię, aby przyjęli mnie w piątek po południu z taką robotą.
MD koniecznie daj znać o efekcie regeneracji wyświetlacza. Ciekawe czy zrobią to w identyczny sposób jak Aceef...
Gorzej jak facet rozłoży licznik zobaczy taśmę i mu ręce opadną
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Kompletnie nie mam czasu teraz tam jechać, a na dzień przed trasą wolałbym nie kombinować - na wypadek, gdyby coś poszło nie tak. Ogarnę to po majówce.
Problem martwych linii na wyświetlaczu w R75/ZT, to nie jest niestety tylko połączenie galwaniczne taśmy do płytki zegarów. Pomiędzy taśmą a wyświetlaczem jest największy ból. Połączenie jest na klej i trudno w domowych warunkach to ogarnąć.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
tommasino, aktualnie nie ma mnie nawet w Warszawowie. Nie ukrywam, że chwilowo jestem dość zawalony rzeczami i trochę trudno mi to ogarnąć. Druga sprawa, że zacząłem się zastanawiać między regeneracją i robieniem czegoś swojego - ale pewnie skończy się na regeneracji, przynajmniej na razie.
[ Dodano: Czw Mar 14, 2019 20:25 ]
Dzisiaj odebrałem licznik od Elektro-Panel. Wysłaliśmy wspólnie z Adam_26 i Sintram. U mnie było mnóstwo kresek. Po naprawie została jedna. Maksymalnie po prawej stronie. Uznaliśmy z Sintramem, że nawet niewidoczna. Jak dla mnie efekt zadowalający. Oby się utrzymal
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum