Forum Klubu ROVERki.pl :: (R75) Zmiana silnika 1.8N/A na 1.8Turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
(R75) Zmiana silnika 1.8N/A na 1.8Turbo
Autor Wiadomość
Markzo 
Klubowicz





Pomógł: 186 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7076
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 29, 2017 14:44   

Wygląda na pękniętą tuleję jednego baniaka, Dzelos wybadał nawet którego :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Gru 29, 2017 14:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
adam_26 
Klubowicz





Pomógł: 37 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 904
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 29, 2017 17:45   

marek501 napisał/a:
Witam ! Napisz skąd się brał płyn w oleju i "majonez" pod korkiem skoro to raczej nie wina uszczelki pod głowicą. Ciekaw jestem bardzo.
pozdr.


Jak nie uszczelką to musi być coś nie tak z tulejką :mrgreen: u mnie w starym KV6 jak pojawiał się czasem majonez pod korkiem, po rozebraniu okazało się że było go trochę pod pokrywą zaworów, a przyczyną była odklejona jedna tuleja.
_________________
:pisze:
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 58 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1485
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 30, 2017 10:10   

Święta, święta i po świętach :D
Jak już zostało napisane najprawdopodobniejszą przyczyną dostawania się płynu do oleju była tuleja albo rozszczelnienie łączenia jej z blokiem na pierwszym garze.
Najprawdopodobniej bo pewny nie jestem, pęknięcia w tuleji nie znalazłem ale i nie szukałem jakoś strasznie. Zalałem płaszcz wodny wodą i ... efekt taki jak na foto.

[ Dodano: Sob Gru 30, 2017 10:10 ]
Panewki wyglądały tak, coś się zużyły na pewno. Jako że się nie znam to może napiszecie dlaczego wyglądają tak a nie inaczej.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
maniu48 
Klubowicz





Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 809
Skąd: Staszów

MG ZS


Wysłany: Sob Gru 30, 2017 17:08   

Wiency mocy dzelo, wiency mocyyy dawaj . Teraz juz mozna
_________________
Był: Fiat 126p, FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI, FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSI, eR 416Si, eR
220SD(i), MG ZS (eR 45) Pb 1.8+LPG, MG ZS (eR 45) Pb 2.0T+LPG

Jest VOLVO V50 T5 AWD
 
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 58 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1485
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pią Sty 26, 2018 15:31   

:roll: bywalcy ssb wiedzą co się dzieje z "nowym" silnikiem
:/ niestety silnik stuka, nie jestem w stanie namierzyć co to stuka bo raz było to ewidentnie słychać a raz prawie wcale. Zrobiłem 800km i poszła płukanka, efekt https://youtu.be/7HnAl7WmMUs
Teraz słychać popychacze na 1;2? cylindrze.
Zalany został olej liqui moly i wyciszacz do popychaczy.
Oprócz popychaczy słychać jeszcze jakiś dźwięk, nie wiem co to, mogą to być panewki ale równie dobrze może to być wydźwięk wydechu.
Tak więc przygód ciąg dalszy, zezowate szczęście wciąż trzyma mnieeee :d
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2320
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 20, 2018 18:37   

- Puk Puk
- Kto tam?
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 58 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1485
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 20, 2018 18:49   

Nikt nic nie napisał o panewkach więc pokazałem je komuś tam i ..."panewki spoko, normalne ślady eksploatacyjne, nic złego na nich nie widzę".
Dokonałem pomiaru ciśnienia i jest nieciekawie, na wolnych obrotach mam około 1 bar przy 2500 około 3,5 bara. Pasuje to do ciśnienia w 1.8 N/A aczkolwiek i tak delikatnie za mało bo rave twierdzi że na wolnych obrotach w n/a powinien być 1 bar a przy 2,500prm 3,75bara.
:/ a wg rave w turbo przy 1000prm powinienem mieć 4; 4,2 bara
Więc wyszło jak zawsze :/
Mniej więcej mam już plan co zrobić ale chciałbym dowiedzieć się od Was co by było zrobić najlepiej.
Bocian i reszta świty z ssb, uprzedzam Was, skarpa nie wchodzi w grę :p
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Markzo 
Klubowicz





Pomógł: 186 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7076
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 20, 2018 19:10   

2,0T! :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 58 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1485
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 20, 2018 19:16   

za dużo kombinacji i niewiele więcej mocy :p
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2320
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 20, 2018 19:52   

2.0t i skarpa? Więcej mocy i większy pęd? ;P
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 58 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1485
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 21, 2018 15:55   

Zapomniałem napisać o najważniejszej sprawie :d
Wał korbowy ma widoczny, wyczuwalny i słyszalny luz wzdłużny.
:/ a teraz wyobraźcie sobie jak byłem i jestem zly.
W sumie to sam na siebie ze się dałem tak wrobić i nie sprawdziłem tego słupka jak trzeba przed montażem.
Teraz trzeba zbierać $$$ na naprawę w firmie bo sam już silnika nie wytargam :płacze:
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Remigiusz 
Klubowicz





Pomógł: 359 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7618
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lut 22, 2018 10:25   

dzelo23, Najgorzej ze zdrowiem przepłaciłeś na nic a tego nie odzyskasz :cry: :cry:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 58 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1485
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 18, 2018 15:38   

:mrgreen: :-|
Dzisiaj miałem telefon od mechanika, silnik rozebrany na części pierwsze, nic z niego nie nadaje się do ponownego użycia.
Muszę ochłonąć i się odstresować bo nawet bana na ssb dostałem :/
Gluwnym powodem całego zamieszania podobno jest korozja.

[ Dodano: Sro Kwi 18, 2018 16:38 ]
Widziałem dzisiaj wyrywkowo po pierwszej lepszej która się wzięła w łapkę panewce i tłoku, zerknąłem na wał i na jeden cylinder, więcej nie miałem ochoty oglądać :/
Wszystko porysowane że szok :zły:
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 140 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3942
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Kwi 18, 2018 16:21   

dzelo23, źle zdjąłem Ci tego bana, przepraszam :lol:
 
 
 
Markzo 
Klubowicz





Pomógł: 186 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7076
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 18, 2018 16:37   

A może tak swapik na 2.0T?...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 58 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1485
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 18, 2018 16:45   

Marek :| przy tych kosztach to ja o swapach i innych modach do końca roku mogę zapomnieć. :mrgreen:
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2320
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 26, 2018 06:12   

I jak tam brytyjska myśl techniczna? ;)
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 58 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1485
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 26, 2018 06:27   

Profesor składa https://youtu.be/EcXYyd4GX5I
Jak zawsze z przygodami u mnie :d
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
maniu48 
Klubowicz





Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 809
Skąd: Staszów

MG ZS


Wysłany: Wto Maj 22, 2018 10:54   

Co tu taka cisza??
_________________
Był: Fiat 126p, FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI, FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSI, eR 416Si, eR
220SD(i), MG ZS (eR 45) Pb 1.8+LPG, MG ZS (eR 45) Pb 2.0T+LPG

Jest VOLVO V50 T5 AWD
 
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 58 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1485
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Wto Maj 22, 2018 19:43   

Bo eR się uczy chodzić i ma choroby wieku dziecięcego :P
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów zmiana silnika w 200 z 1.1 na 1.4 16v
karolkr Tuning mechaniczny 3 Pią Lut 06, 2009 14:57
NEOSSS
Brak nowych postów [MG ZS] zmiana silnika na vvc
djdk Tuning mechaniczny 37 Wto Gru 05, 2017 09:07
Markzo
Brak nowych postów [R25] zmiana silnika
komoss Tuning mechaniczny 10 Pon Sty 20, 2014 21:18
Harry
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] Zmiana silnika z 8v na 16v
Avixxx Tuning mechaniczny 2 Pią Mar 07, 2014 16:04
leszczu
Brak nowych postów [r200] zmiana silnika
rudealis Tuning mechaniczny 52 Pon Lip 25, 2016 20:17
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink