Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] Podłączenie pod komputer na Podkarpaciu.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] Podłączenie pod komputer na Podkarpaciu.
Autor Wiadomość
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



  Wysłany: Nie Sty 13, 2019 13:27   [R25] Podłączenie pod komputer na Podkarpaciu.
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005

Witam
Szukam kogoś ogarniętego na Podkarpaciu co mógłby podpiąć pod kompa i zdiagnozować usterki w R 25 2.0 itd. Nie pseudo pana Janka który może mu się uda..!!!.
Silnik ma problemy z uruchomieniem i raz pracuję ok a za chwilę kuleje i jest nie ciekawie. Były robione rożne rzeczy, sterownik w pompie, podmiana pompy na inną, przepływomierz, czujnik położenia wału, świece żarowe i nic nie pomogło.
Jako że, już nie jeżdżę R ale autko zostało w rodzinie i czuję sentyment do Roverka i nie chcę żeby skończył na szrocie...

Może ktoś z Was miał podobny problem z silnikiem, każde wskazówki mile widziane...
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 13, 2019 13:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sty 13, 2019 23:31   

Chyba ja tylko jestem jeżeli chodzi o diesla :-) musiał byś do mnie podjechać jak coś.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Sty 14, 2019 05:23   

Remigiusz, podaj mi dokładne namiary na do Ciebie na PW...
Bo czuję że, nikogo lepszego nie znajdę na tym terenie i będzie ciężko dojechać, bo R nie jest wstanie jechać tylko linka lub laweta :roll:
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Sty 14, 2019 10:39   

Każdy mechanik z Autocom Ci pomoże, spotkasz ich wszędzie, dosłownie na każdym rogu ;p
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 14, 2019 11:10   

A gdzie auto jest :-) mogłeś dopisać że nie na chodzie :-/

W Strzyżowie jestem lokalnie :-)

Co do speców z autocom to co z tego że podłącza jak to nie 1.9tdi :-) główna część zaraz ręce rozłoży :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Sty 14, 2019 14:33   

Remigiusz, auto stoi 130km od Ciebie powiat lubaczowski gmina Stary Dzików.. :sad:
Co do mechaników z za rogu Autocomem to nie chcę ich widzieć .... :P
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 14, 2019 14:50   

No powiedzym zte okolo 90km bo z Rzeszowa juz nietak daleko :mrgreen:

Nagraj jak mozesz jakis filmik jak to pracuje i w czym dokladnie problem lezy. Kuleje tylko na wolnych, na dodaniu gazu tez tak lipnie pracuje.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Sty 18, 2019 20:01   

Remigiusz, Sprawa jest taka że, nagranie filmiku jest raczej nie możliwe, ponieważ ja jestem akurat na w innej części kraju....
Autkiem zajmuje się mój ojciec i wiem tylko tyle co mi powie przez tel...
Silnik teraz nie pali....lub pali tak jakby na 2 garki...telepie silnikiem.
Wcześniej nawet palił równo tylko reakcja na gaz skutkowało zdławieniem go i nie wkręcał się na obroty ....dodatkowo biały dym nie spalonej ropy.
Wykręcone 4 wtryski z silnika i sprawdzone przy przykręceniu na sucho do pompy... wtryski pylą, pompa podaje.
Wiem że, był przestawiany kont wtrysku na wałku rozrządu na tzw...czuja, bo nie ma sprzętu programowego do tego...i jak odpalał, pracował ładnie to znowu się nie wkręcał na obroty...i tak w kółko...
Ogólnie lipa.... :(
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 19, 2019 20:40   

Aha no ja najwcześniej pod koniec stycznia mógł bym jak coś podjechać zobaczyć bo poza krajem :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Sty 20, 2019 08:02   

Remigiusz, ok zgadamy się jeszcze w tej sprawie dzięki wielkie...
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
Robertus74 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 317
Skąd: Podkarpacie



Wysłany: Nie Sty 27, 2019 20:26   

Remigiusz napisał/a:
Chyba ja tylko jestem

Kiedyś w Roverkach specjalizował się jeszcze Tomi_114 z Pilzna.
Czy on jeszcze działa?
Czy Ty masz komputer diagnostyczny taki jak on miał?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 28, 2019 19:58   

Robertus74, panie te czasu to już dawno temu były. Nie mam inny sprzęt.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Robertus74 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 317
Skąd: Podkarpacie



Wysłany: Wto Sty 29, 2019 11:55   

A w jakich naprawach się specjalizujesz?
Ja mam benzynę 214Si 103KM z 1996r. i zawsze to lepiej dać wóz do speca od Roverków niż do ogólnego warsztatu w razie jakiejś konieczności.
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Paź 22, 2019 19:45   

Hej
Wracam po długiej nieobecności.
Roverek dalej nie pracuje.... :roll: czeka go oddanie na szrot niestety. :sad:
Zostało zrobione przy nim dosłownie wszystko i nic nie pomogło. Ostateczna diagnoza to to że, jest słabe ciśnienie na cylindrach około 15 Bar...Zrobiona głowica szczelność, planowanie, sprawdzona gładź na cylindrach i pierścienie bez oznak zużycia. Gładź cylindra bez progu i ze śladami po oryginalnym honowaniu ...
I nic po podaniu oleju w cylindry....ciśnienie wzrośnie do 17 bar i spada do 15 i tak się utrzymuje.... ogólnie jedna wielka kicha....
Pompa podaje wtrysk jest....ropa się leje wydechem ...ale nie pali a jak już odpali to tak kaleczy ...kuleje że, tylko defibrylator by się przydał ... :roll:
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
bielu000 



Dołączył: 17 Paź 2015
Posty: 54



Wysłany: Pią Paź 25, 2019 20:25   

Będąc na bieżąco z L serią.
Mierzyłeś ciśnienie po wyjęciu wtrysków?
Jeżeli tak, to niezbyt możliwe żeby było takie małe.
Sprawdzałeś rozrząd?
U mnie z wydmuchaną uszczelką, po przebiegu grubo ponad 500k, ciśnienie trzyma wmiarę dobrze.
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Lis 02, 2019 14:33   

bielu000, niezbyt możliwe ale możliwe. Silnik umarł i nie wiadomo tak do końca dlaczego.
Rozrząd :mrgreen: :mrgreen: daj spokój nie ucz ojca dzieci robić ... :mrgreen: :mrgreen:
Co to już nie było robione przy tym silniku ;)

Temat do zamknięcia ...
Autko pojechało do krainy wiecznego spoczynku :aniołek:
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Ostatnio zmieniony przez azor77 Czw Lis 14, 2019 19:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bielu000 



Dołączył: 17 Paź 2015
Posty: 54



Wysłany: Sob Lis 02, 2019 15:12   

Jeżeli leje ropą z wydechu a nie spala, to na 90% źle ustawiony rozrząd.
Bo niemożliwe żeby nie było kompresji, biorąc pod uwagę że "wszystko" zrobione.
Druga opcja to pompa wtryskowa, ale skoro wtryski rozpylają.
Ściąg przewód od kolektora dolotowego i psikaj plakiem.
Jeżeli nie będzie pracował na plaku to masz problem z rozrządem.
Kup chińskiego kompa Delphi i bedziesz mógł troszkę zdiagnozować błędy.
Lub zamów kogokolwiek z Delphi, autocomem, wow.
daj zdjęcie znaków na rozrządzie.
Jeżeli robiłeś sam, posprawdzaj wszystko co było robione, może się pomyliłeś.
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sob Lis 02, 2019 16:56   

a toaf nie ogarnie diesla r25? Bo benzynę jak dobrze kojarzę odczytywałem
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214Si '99] Serwis na Podkarpaciu.
Damon Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 35 Nie Lip 27, 2008 23:35
SKonrad
Brak nowych postów [R 214 Si '97] Gdzie zaprogramować piloty na podkarpaciu?
Lukaszn2006 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Sro Kwi 21, 2010 08:20
sobon
Brak nowych postów [R 25 1,4] podłaczenie pod komuter
Grzesiek79 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Wto Sty 29, 2008 16:43
piter34
Brak nowych postów [R25 2.0 iTd 05r ] Podłączenie pod KTS 520 Bosch.
azor77 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Sro Lip 21, 2010 17:58
keczu
Brak nowych postów [R25] Podłączenie zegarka z 8-pin na 4-pin
demin Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Sro Cze 19, 2013 19:07
demin



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink