Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT] Czy mam dwumasowe koło zamachowe?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT] Czy mam dwumasowe koło zamachowe?
Autor Wiadomość
artur1987 




Dołączył: 06 Lut 2017
Posty: 12

MG ZT

Wysłany: Sob Mar 11, 2017 16:07   [MG ZT] Czy mam dwumasowe koło zamachowe?
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002

Witam serdecznie. Nie znalazłem podobnego tematu a dręczy mnie pewna sprawa, a mianowicie nie wiem czy posiadam dwumasowe koło zamachowe.
Mój MG ZT posiada silnik 2.0 cdti i jest z 2002r.
Kiedy samochód jest odpalony na biegu jałowym drgania przenoszą się na karoserię, zmartwiłem się bo znajomy mówił że dwumasa do wymiany.
Nie zauważyłem jakiś problemów z biegami ani ze sprzęgłem, żadnych stuków puków itp
Chciał bym się upenić czy rzeczywiście kolega miał racje że mam dwumas. Mogę podać VIN do pewności : SARRJLLHC30274843
Bardzo proszę o pomoc
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Mar 11, 2017 16:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 11, 2017 17:01   

Każdy diesel w 75 ma dwumas, może któraś z poduszek silnika padła
_________________
75 Red Edition
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 11, 2017 17:19   

KAŻDY Rover 75 w manualu ma dwumasę. Czy to diesel czy 2.5 v6 albo 1.8 - i tak ma dwumas.

Co do drgań. Szukaj przyczyny w poduszkach, bo tutaj dwumasy są jeszcze z metalu a nie papieru ;)
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
Ostatnio zmieniony przez prebenny Nie Mar 12, 2017 21:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Nie Mar 12, 2017 19:18   

prebenny napisał/a:
Każdy Rover 75 ma dwumasę. Czy to diesel czy 2.5 v6 albo 1.8 - i tak ma dwumas


Za wyjątkiem automatów :) Choć większość automatów jest bez dwumasy, a mniejszość jest z nią :)
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Mar 12, 2017 21:14   

Poprawiłem ale automatów nie biorę pod uwagę, bo max 350 nm ciągną więc :dupa: :D
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
artur1987 




Dołączył: 06 Lut 2017
Posty: 12

MG ZT

Wysłany: Pon Mar 13, 2017 10:12   

Więc na ewno nie dwumasa. To jest deisel 2.0 cdti manualna skrzynia biegów.
A co do samego silnika nie zakładając oddzielnego tamatu, mam oryginalny przebieg 257tyś km, czy to już duzy przebieg na ten silnik? Ile mniej wiecej wytrzymują te silniki? Olej zmieniany był co 10-15tyś km ja po zakupie równiez zmieniłem na valvoline 10w40.
Martwi mnie troche również to że auto ma niby 130KM a ma odczucie jak by tej mocy nie było, po otwarciu maski i przygazowaniu słychać turbinę, oleju nie pobiera, przejechałem nim juz w ciągu miesiąca około 1000km i oleju nic nie ubyło.
Co jak co ale samo auto jest naprawdę świetne. Fajnie się prowadzi.
Spalanie mam w okolicach 8-8,5 litra ale też szerowkie koła 18" więc przez nie pewnie też spalanie jest takie a nie inne, co o tym myślicie? pozdrawiam
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 13, 2017 11:07   

Kolanko intercoolera pewnie wyskoczylo/ wydmuchało oringi. Choc te 130 to nie robi wrażenia w tak ciężkim aucie.
_________________
75 Red Edition
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 13, 2017 11:08   

Ja mam przebieg 405 tyś i jeździ.

Co do braku mocy, spalania i świszczenia - kolanko intercoolera do sprawdzenia na pierwszy ogień. Jak intercooler będzie pływał w oleju (a raczej będzie) to filtr odmy do wymiany (20-30 zł pasuje od BMW).
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Koło zamachowe - 1.8 turbo vs 1.8
mateokrzyku Rover serii 75, MG ZT 0 Czw Paź 04, 2012 20:05
mateokrzyku
Brak nowych postów [R75] Sztywne koło zamachowe
kacper Rover serii 75, MG ZT 19 Sro Cze 13, 2012 16:00
apples
Brak nowych postów [R75] Koło zamachowe / wieniec
damiwr Rover serii 75, MG ZT 6 Nie Lut 16, 2014 22:44
damiwr
Brak nowych postów [R75] Sztywne Koło Zamachowe i Dwumasa
Padzer Rover serii 75, MG ZT 39 Czw Kwi 11, 2019 13:35
AdaskoC
Brak nowych postów [R75] Koło dwumasowe?
markozalko Rover serii 75, MG ZT 18 Pią Lut 11, 2011 08:51
markozalko



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink