Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT-T]Ciężki rozruch silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT-T]Ciężki rozruch silnika
Autor Wiadomość
Gusio92 



Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 167
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT-T

Wysłany: Sob Lip 21, 2018 06:13   [MG ZT-T]Ciężki rozruch silnika
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2004

Witam mam mianowicie taki problem na początku jak go odpalałem to pracował jakby bez ssania po pewnym czasie po odpalaniu pracował jakby na trzy gary a teraz żeby go odpalić muszę wcisnąć pedał gazu do podłogi czego może być to przyczyna? MG ZT-T benzyna+gaz
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 21, 2018 06:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brat 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Cze 2016
Posty: 200
Skąd: Jaworzno



Wysłany: Sob Lip 21, 2018 08:31   

A po odpaleniu i zagrzaniu, już odpala dobrze ? Może leją Ci wtryski od gazu, u mnie kiedyś wtrysk hana, zatarł się na pozycji otwartej i ciągle zalewało silnik. Po zgaszeniu silnika, cały gaz który powinien zostać w instalacji gazu, przez otwarty wtrysk zalewał silnik. Po długim postoju, albo po nocy odpalał z dużym oporem i też musiałem dodawać gazu, na początku też wypadały zapłony, dopiero po 20 -30 sekundach zaczynał pracować "normalniej". Spróbuj wyłączyć całkiem gaz, i pojeździć z jeden dzień, tak żeby na 100% nie było gazu w układzie.
_________________
Rover 75, 2.5 kv6 LPG '01
 
 
Gusio92 



Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 167
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT-T

Wysłany: Sob Lip 21, 2018 08:39   

Ok sprawdzę tak:)

[ Dodano: Sob Lip 21, 2018 08:39 ]
Czytałem że też to jest wina że dużo na gazie się jeździ niż na benzynie i dlatego mam takie efekty
 
 
Brat 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Cze 2016
Posty: 200
Skąd: Jaworzno



Wysłany: Sob Lip 21, 2018 11:21   

Tak, jeśli jeździsz bardzo dużo na gazie, to wtryski benzynowe tak rzadko pracują że się zapiekają, zabrudzają itp i wtedy mogę być problemy na benzie.

Na początek zrób jak Ci pisałem wyżej :mrgreen:
_________________
Rover 75, 2.5 kv6 LPG '01
 
 
Gusio92 



Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 167
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT-T

Wysłany: Sro Sie 01, 2018 06:13   

Jestem na wakacjach więc aktualnie tego nie zrobię ale jak wrócę to zaraz biorę się za to;)
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1001
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 05, 2018 19:09   

Ja mam podobnie alternator musi pokręcić chwilę żeby silnik odpalił, chyba że chwile wcześniej auto było odpalone i zgaszone albo stało tydzień czasu to wtedy nie ma problemu pali od strzała. Jak przejeździłem na weekendzie tylko na PB to też nie było problemów.
Znalazłem chyba przyczynę
https://youtu.be/I3nCj97tJfw
Wydaje mi się że Reduktor puszcza gaz do Przewodu podciśnienia. :cool: Chyba czeka mnie regeneracja allbo wymiana parownika. instalacja ma już 120k przebiegu :D
_________________
:pisze:
 
 
BetJar 
Klubowicz





Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 626
Skąd: Gliwice



Wysłany: Pon Sie 06, 2018 00:54   

adam_26 napisał/a:
Ja mam podobnie alternator musi pokręcić chwilę żeby silnik odpalił,

:?: Boże, Adam, co Ty wciągasz :?:
:terefere2:
_________________
ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,był
R111 LSi'96,był
R420 Di'97,był
R75 CDT+'02,jest
MG TF '04,jest
 
 
Gusio92 



Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 167
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT-T

Wysłany: Pon Sie 06, 2018 08:30   

Witam wróciłem do Polski i spróbuję nagrać moje objawy i wrzucę na YT;)

[ Dodano: Pon Sie 06, 2018 08:30 ]
Zamieszczam dwa filmiki na YT z pracy mojego chorego ZT:(

https://www.youtube.com/c...7YHYQ_KKIJc9FLA
 
 
Brat 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Cze 2016
Posty: 200
Skąd: Jaworzno



Wysłany: Pon Sie 06, 2018 09:28   

Moim zdaniem przy odpalaniu go zalewa i dlatego przygasa a dodając gazu jakoś pomagasz mu wstać. Na filmiku z pracą trochę ciężko wyczuć i nie słychać aż tak dobrze, ale też Ci wypadają zapłony ? To też może sugerować zalewanie świec.

Wypróbuj sposób o którym pisałem Ci wcześniej.
_________________
Rover 75, 2.5 kv6 LPG '01
 
 
Gusio92 



Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 167
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT-T

Wysłany: Czw Sie 09, 2018 23:40   

wypróbowałem zakręciłem zawór na butli to było odpalanie przez noc z wypalonym gzem w przewodach.Powiem tak mam wrażenie ze na wysokich obrotach przy przyspieszaniu
delikatnie żabkuje. ale wątpię by to też była przyczyna by po dluzszym postoju przez jakis okres czasu pracował jakby na '3gary"

[ Dodano: Czw Sie 09, 2018 23:40 ]
Ktoś może mi coś doradzić czy temat umarł?
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1001
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 19, 2018 09:28   

Gusio92 napisał/a:

Ktoś może mi coś doradzić czy temat umarł?


Gusio92 ja bym na twoim miejscu zają się układem zapłonowym +pomiar kompresji to jest najważniejsze. Musisz podpiąć się pod kompa jakiegoś i zobaczyć w LIVE data co się dzieje z zapłonem na poszczególnych cylindrach czy pokazuje w kompie wypadanie ewentualnie jakie są błędy wnioskuję że do tej pory w ogóle kompem auta nie sprawdzałeś.


Wrzucam tutaj rozwiązanie mojego problemu:
uszkodzona membrama reduktora GENUIS 1500 (przebieg na gazie od montażu to już 120 tys):


Zapłaciłem wczoraj 250 zł za kompletną regenerację parownika w Biłgoraju u mojego gazmena (montażysty gazu w moim aucie) i śmiało mogę polecić usługi Pana Sławomira http://lpg-brc.pl/index.p...wisow?name=0546
Podobno BRC wypuściło rok temu nową membramę czerwoną z jakiegoś innego materiału która ma wytrzymać większe przebiegi.

Generalnie auto zbiera się teraz jak szatan na gazie idzie jak strzała lepiej się teraz jeździ spalanie już widzę że będzie poniżej 12 litrów. I odpala od strzała w każdych warunkach :mrgreen:
_________________
:pisze:
 
 
Gusio92 



Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 167
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT-T

Wysłany: Pon Sie 20, 2018 18:25   

Jak uruchomić live datę ? Wchodzę w zakładkę silnik i nie ma tam zakładki live data...
Druga sprawa wymieniłem cewki i świece stare świece były w idealnym stanie żadna nie była przypalona na elektrodach nie ma śladu by coś się działo z kompresja

Dzisiaj własnie przed chwila odpaliłem samochód i po odpaleniu odrazu zgasł potem znowu odpaliłem dodawajac pedał gazu i auto odpaliło ale zaświecił mi sie bład silnika zczytałem bledy TOAFEM

-P0481-Cooling fan 2 control circuit malfunction
-P0174- System to lean (bank2) (zwarcie do zasilania)
-P0171- System too lean (bank1) (zwarcie do zasilania)
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Pon Sie 20, 2018 20:54   

Gusio92 napisał/a:
Jak uruchomić live datę ? Wchodzę w zakładkę silnik i nie ma tam zakładki live data...

Powtarzam raz jeszcze : Silniki bezynowe nie mają LIVE DATA !
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
Gusio92 



Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 167
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT-T

Wysłany: Pon Sie 20, 2018 21:15   

No wiem o tym więc czym mam go zdiagnozować? Jakiś program polecacie? Co te błędy oznaczają od czego zacząć diagnozę?
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Pon Sie 20, 2018 21:22   

ELM327
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1001
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Pon Sie 20, 2018 21:23   

Np autocom lub inny jak nie masz to skocz do warsztatu jakiegoś. Toaf nie ma live data dla bebzyny.
_________________
:pisze:
 
 
Gusio92 



Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 167
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT-T

Wysłany: Nie Wrz 02, 2018 12:51   

Ale do tego kabla którym się łącze z komputerem samochodu bym potrzebował program macie jakiś program który ściągnę i będę miał wgląd w parametry?

Taki interfejs by dał radę obsłużyć ?
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7483589189

[ Dodano: Pią Sie 31, 2018 16:49 ]
Podpiąłem się kompem z gazu do niego pokazuje bardzo długie czasy wtrysku benzyny.. wymieniłem uszczelki pod kolektorami ssącymi i nic to nie zmieniło map sensor po podpięciu pod autocoma pokazuje 33

[ Dodano: Nie Wrz 02, 2018 12:51 ]
Zamieszczam Live datę z mojego ZT może teraz ktoś mi pomoże z problemem

https://youtu.be/-iw2GvUE1ec
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZT-T] ciężki rozruch ciepłego silnika
Gusio92 Rover serii 75, MG ZT 10 Sob Lis 03, 2018 08:37
Gusio92
Brak nowych postów [R75] Dość długi rozruch silnika
markos620SDi Rover serii 75, MG ZT 10 Sro Wrz 16, 2009 11:53
apples
Brak nowych postów [R75] Ciężki pedał sprzęgła...
Kizashi Rover serii 75, MG ZT 44 Nie Maj 31, 2009 23:58
Kizashi
Brak nowych postów [R75] Rozruch na mrozie
argail Rover serii 75, MG ZT 30 Pią Sty 18, 2008 22:06
String
Brak nowych postów [R75] Dziwny rozruch, auto chyba mnie nie lubi :/
wkornas Rover serii 75, MG ZT 1 Pon Lut 15, 2016 17:09
paolinio



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink