Forum Klubu ROVERki.pl :: SOLVED [R 220 Sdi '98] Auto słabo przyspiesza. Brak mocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
SOLVED [R 220 Sdi '98] Auto słabo przyspiesza. Brak mocy

Rozwiązany problem
Autor Wiadomość
barti101 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 169
Skąd: Rzeszów

Rover 200

  Wysłany: Wto Cze 03, 2008 16:19   SOLVED [R 220 Sdi '98] Auto słabo przyspiesza. Brak mocy

Dziś w środku dnia, po kolejnym odpaleniu auta, przestało przyspieszać przy 2 tys. Słychać, że turbina pompuje bo syczy, ale na pusto jakbym, auto nie przyspiesza. Nie wiem czy to może mieć jakikolwiek związek, ale słychać jakby w silniku coś stukało, syczało, wydaje mi sie, że to klima bo chodziła dziś cały dzień, zdarzyło sie wam coś takiego?? od czego zacząć sprawdzanie??
Ostatnio zmieniony przez piter34 Pon Cze 09, 2008 11:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 03, 2008 16:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Wto Cze 03, 2008 16:55   

Sprawdź wszystkie węże przy intercoolerze ...
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Wto Cze 03, 2008 20:44   

Skiba napisał/a:
Sprawdź wszystkie węże przy intercoolerze ...

Czyli niech ktoś depnie pedał gazu a Ty sprawdzaj czy węże twardnieją lub szukaj tych syków.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
barti101 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 169
Skąd: Rzeszów

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 03, 2008 21:25   

Za chwilkę będę to sprawdzał, czekam aż ojciec przyjdzie on tam jeszcze coś sprawdzi, zna się więcej niż ja..

Teraz jeszcze takie pytanko, dlaczego wąż po lewej stronie jest taki wilgotny, śliski


Coraz dokładnie słyszę, że coś sobie tam stuka w silniku. Jedyne co zaobserwowałem, ale to chyba oczywiste, to ze jak włączę klimę to silnik pracuje ciężej, wolniej.

Boję się o tą turbinkę, bo roboty teraz szukam, a nowa (używana) tania nie jest. Autkiem ledwo co da się jeździć, pominę dynamikę, ale przy 2500 obrotach zaczyna dziwnie, niegłośno buczeć.
 
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Wto Cze 03, 2008 21:34   

Sprawdź błędy komputera. Możesz to zrobić sam (instrukcja na stronie klubowej). Napisz coś więcej o tym stukaniu, z której części silnika dobiega ten odgłos ?
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Wto Cze 03, 2008 21:37   

barti101 napisał/a:
dlaczego wąż po lewej stronie jest taki wilgotny, śliski

generalnie nie powinien mieć "tłuszczu" z tej strony. Rozumiem wewnątrz tego przewodu. Czyżby gdzieś jednak wąż od IC ci puszczał? To mogłoby wytłumaczyć spadek mocy.
Co do turbiny - ja regenerowałem ponad miesiąc temu i zapłaciłem dokładnie 1050 PLN.
Zobacz na turbinę czy jest mokra od oleju.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Wto Cze 03, 2008 22:09   

Pocenie się węża nie powinno mieć wpływu .. większość nie oryginalnych węży jest śliska, zwłaszcza latem, gdy jest tak gorąco. Szukaj pęknięć i miejsca opisanego przez Ciebie "syczenia". Sprawdź błędy komputera.
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
barti101 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 169
Skąd: Rzeszów

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 04, 2008 09:44   

Wąż po lewej stronie twardnieje po dodaniu gazu, zauważyłem na nim pęknięcie.
Turbina mokra, wąż który do niej przychodzi prawdopodobnie puszcza. Teraz tylko go wymienić i obserwować dalej pewnie.

jeszcze takie pytanie czy póki co mogę tak jutro jeździć czy lepiej żeby auto stało
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 04, 2008 09:52   

spróbuj na razie jakoś zabezpieczyć pękniecie taśmą izolacyjna... bo jeśli dostanie ci sie coś niepożądanego do środka rozwali ci wirnik...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
barti101 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 169
Skąd: Rzeszów

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 04, 2008 10:17   

Co do liczenia tych błędów, to jak złącze 4 pin z 15 to mruga mi tylko ABS i LAMPKA OSTRZEGAWCZA SPALIN SILNIKA
 
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Sro Cze 04, 2008 10:42   

barti101 napisał/a:
LAMPKA OSTRZEGAWCZA SPALIN SILNIKA


Masz na myśli żółty/pomarańczowy CHECK ENGINE ? (lampka ze znaczkiem silnika)
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
barti101 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 169
Skąd: Rzeszów

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 04, 2008 10:52   



Takie coś tylko, że na czerwono mruga. To jest check engne, chyba takby wynikało....
 
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Sro Cze 04, 2008 11:16   

No to odczytaj teraz te mrugnięcia zgodnie z instrukcją na forum. I powiedz co wyszło.
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
barti101 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 169
Skąd: Rzeszów

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 04, 2008 11:54   

A więc tak, cały czas (10 min) jak sie wpatrywałem w deskę to wystukało tylko 12, czyli start diagnostyki, później zakleiłem taśmą izolacyjną dziurę i autko zaczyna przyspieszać przy 2 tys, ale i świszczeć jak chole**, co jest przyczyną tej izolacji bo powietrze i tak uchodzi. Teraz kupuje tą rurę, ciekawe ile takie coś może kosztować?? Mam nadziej że już dziś wszystko będzie OKI
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 04, 2008 12:51   

Wiesz cena nowej rury może cię powalić !! ! jak tak by sie stało proponuje pójść do najbliższego sklepu z częściami do ciężarówek lub traktorów i kupić rurę z fugamitu (podwójny oplot olejoodporna ) koszt to 50zł za metr lub dać stara do wulkanizacji. Bo jeśli izolacja nie trzyma ci ciśnienia to radze tak nie jezdzic:/
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Cze 04, 2008 14:10   

uszczelnisz to miejsce gdzie powietrze ucieka i wszystko wróci do normy ;) Nową/używaną rurę cieżko dostać. Ja bym próbował połatać jakośto co teraz jest, lub wstawić kawałek metalowej rury w środek i ścisnac opaskami.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Sro Cze 04, 2008 14:17   

A przypadkiem tą rurę ktoś nie kupował w salonie Hondy ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Cze 04, 2008 14:31   

W R220SDi jest najdłuższa rura z wszystkich R i nie dostaniesz jej w Hondzie :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
barti101 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 169
Skąd: Rzeszów

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 04, 2008 16:13   

Widzę, że temat faktycznie troszkę nieciekawy, ale ja miałem o tyle prościej, że ta rura u mnie już była dzielona (poprzedni właściciel widocznie też miał z tym problem). Także szukałem tylko ok 40 cm kawałka, w Rzeszowie kupiłem to w Jelczance, dobrali mi od MANa. Sprzedawca mówił, że właściciele BMW też to często kupują :) . Zapłaciłem 43zł, co prawda ta nowa jest krótsza o 2cm, ale jakoś to naciągnąłem i skręciłem klemami i wszystko chodzi OK. Dziękuję wszystkim za pomoc, zabieram sie do opcji POMÓGŁ teraz.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] Auto jest mułowate, brak mocy, słabo przyspiesza.
marhew Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 21 Sro Sie 31, 2011 23:19
marhew
Brak nowych postów SOLVED [r214Si] Auto gaśnie, wariują obroty, słabo odpala
Cewka, kopułka, kable? immo??
donmulanka Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 96 Czw Maj 08, 2008 11:46
sTERYD
Brak nowych postów [R25 2.0 iDTd] Słabo przyspiesza
mayero Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Mar 17, 2008 10:38
maniaq
Brak nowych postów SOLVED [R220 SDI '97] brak mocy
ronin_ Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Pon Kwi 07, 2008 23:01
thef
Brak nowych postów SOLVED [R220 SDi 2.0 98r.] Brak mocy
auto pomalu sie rozpedza
pawelm19871 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 27 Sro Gru 05, 2007 11:32
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink