Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 & MG ZR] Lampka rezerwy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 & MG ZR] Lampka rezerwy

Nie masz lampki rezerwy? Nie chcesz byc gorszy od innych. Zajrzyj :)
Autor Wiadomość
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Sro Lip 08, 2009 09:27   

Aaaaa to dlatego nigdy mi sie rezerwa nie zapalila nigdy :lol: :lol: :lol: bo w R200, R25 i ZR takiej opcji poprostu nie ma! Niezla ze mnie sierota, po 2 latach sie o tym dowiedzialem! :lol: Tak sam bym na to wpadl jak by mi zabraklo paliwa w baku :cool:

Dzieki za info, pomysl rzeczywiscie mistrzowski, ale wytlumaczcie mi jedno, jak to jest mozliwe ze we wszystkch autach swiata jest cos takiego jak lampka rezerwy a w R200 akurat nie ma??? Czy to jest jakis chwyt marketingowy? Nie rozumiem, przeciez kazdy normalny czlowiek bedzie jezdzil az mu sie zapali lampka, jak nie ma stacji ktora mu pasuje, a tu nagle dup. i po jezdzie :/

Czasami mam wrazenie ze Anglicy to troche jak Ruscy, jak cos wymysla to nie dojdziesz jaki byl tok myslenia.. :???:
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 08, 2009 09:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pat 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 175
Skąd: Jelenia Góra



Wysłany: Sro Lip 08, 2009 10:34   

ale genialne ... powinienes juz robic tego wiecej ... na zlocie sam by chetnie to zakupil :P

jesli to mozliwe, tez bym sie pisal na 1 sztuke ... wszelkie koszty zwroce :)
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 10:35   

Pat28, ja tez :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tian 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 206

Rover 200

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 10:42   

ceremony napisał/a:
we wszystkch autach swiata
nie we wszystkich Hondy też tak miały

ceremony napisał/a:
Czasami mam wrazenie ze Anglicy to troche jak Ruscy, jak cos wymysla to nie dojdziesz jaki byl tok myslenia..

hiehie , ważne że jest juz rozwiązanie :D
_________________
Był: rower Wigry 3
Jest: ®200 RF ('99) - 1.4i & Zafira B ('06) - 1.8
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 10:53   

No ja myślę ze sie pojawię na następnym zlocie :razz:

Zrobie może max 10 takich sztuk bo więcej mi sie nie będzie chciało lutowacz ręcznie.

A co do gadżetu to jeszze mam taki pomysł zeby zrobić to na dwoch lampkach czerwona i żółta. Ze jak sie będzie miało tylko 10l w baku to będzie sie świeciła żółta a jak będzie tylko juz 5l to będą się obie świeciły :mrgreen:

Tylko nie wiem chłopaki jak to chcecie miec przy ilu litrach sie ma świecić 5l czy 10l :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tian 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 206

Rover 200

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 10:54   

A jeszcze mnie jedna sprawa zaciekawiła.
Dioda Zenera 3,9 V to 10l - dość duży zapas
Dioda Zenera 4,3 V to 5l - już nie taki duży :] Acz w Polsce przy dość gęstej sieci stacji wydaje się OK.

Zastanawiam się czy zastosowanie diody 4,1V (może i dość nietypowa) wynik oscylował by w okolicach 7-7,5 l, czyli tak dość klasycznie :] (Wszystko OK, o ile ten komparatorek ma charakterystykę liniową - a wydaje mi się ze tak).
_________________
Był: rower Wigry 3
Jest: ®200 RF ('99) - 1.4i & Zafira B ('06) - 1.8
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 10:59   

mrd napisał/a:
Zastanawiam się czy zastosowanie diody 4,1V


Tylko gdzie taka diode kupisz z 4,1 V :mrgreen: W tym jest problem ze taka dostać będzie cudem.

Bez problemu można kupić 3.9V oraz 4.3V, dlatego pisałem ze są to akurat standardowe diody Zener gdzie można wszędzie kupić.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 11:09   

Remi55, nie wytrzymam do następnego zlotu :twisted:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 11:21   

Raptile napisał/a:
Remi55, nie wytrzymam do następnego zlotu :twisted:


hehe... jak się tyle lat bez tego wytrzymało :mrgreen: To juz to jest pestka :grin:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Gość






Wysłany: Sro Lip 08, 2009 12:29   

Remi55 napisał/a:
Raptile napisał/a:
Remi55, nie wytrzymam do następnego zlotu :twisted:


hehe... jak się tyle lat bez tego wytrzymało :mrgreen: To juz to jest pestka :grin:


Moje już zdiełane na 10 l rezerwy. A w niedzięlę dostawa i montaż :D
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 13:23   

Jest ktoś z dolnegośląska co by mi zamontował coś takiego :D ?
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
bambi 




Dołączyła: 13 Maj 2008
Posty: 101
Skąd: Jasło

Rover 200

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 13:26   

Ja też bym kciała taką diodę :> ale moje umiejętności kończą się na przeczytaniu tutka.
_________________
...heaven can wait, belt up...
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 13:41   

Remi55, albo chodziasz łopatologiczne zdjęcia montażu :)Bo ja nie wytrzymam bez tego :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 13:44   

Raptile napisał/a:
Remi55, albo chodziasz łopatologiczne zdjęcia montażu :)Bo ja nie wytrzymam bez tego :D


Przciez w tut'ku jest wszystko :mrgreen:

chodź nie wiem co to ma znaczyć "łopatologiczne zdjęcia montażu" :/
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 13:50   

Remi55, chodzi o zmontowanie tego układu :) Krok po kroku z dokładnością do 3 mm :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 15:10   

Jeszcze porobię zdjęcia :wink: Jak będę miał czas się tym zając.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
am_k 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 582
Skąd: Bychawa/Lublin

Rover 200

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 16:28   

Jak to cudo sprawdzić, czy działa, bez montowania do auta?

[ Dodano: Sro Lip 08, 2009 16:51 ]
Na zdjęciu płytki są widoczne 2 kondensatory a w schemacie 3.
_________________
Pozdrawiam.
Marcin
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 17:29   

Tak ale zrob tak jak jest na schemacie :mrgreen: To z płytka jest takie tylko zdjęcie żeby pokazać jak ida kabelki :razz:

[ Dodano: Sro Lip 08, 2009 17:31 ]
Pisze ze ma to wygladac mniejwiec tak a nie ze dokladnie :razz:

Brakuje tylko tego 1000µF Kondensatora ale bez tego tez bedzie dzialac.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
am_k 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 582
Skąd: Bychawa/Lublin

Rover 200

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 17:44   

ok a jak sprawdzić nie podpinając do auta?
_________________
Pozdrawiam.
Marcin
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 18:09   

No tak jak widac na schemacie,

12+ do 12+
massa do minusa

i potem tam gdzie idzie kabelek to czujnika wskazówki trzeba by podłączyć pod małe napięcie niz 4.3V i nie powinna świecić a jak dojdziesz do 3.4V to powinna świecić.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] 1,4 16V
m35sie2 Tuning mechaniczny 1 Nie Gru 15, 2013 10:36
greg-si
Brak nowych postów R200 MG-POWER
NFSU9 Tuning mechaniczny 12 Pon Paź 12, 2009 13:36
tian
Brak nowych postów r200 14 8v tlumik
sekns Tuning mechaniczny 6 Czw Sie 18, 2011 11:12
sekns
Brak nowych postów [R200/25/ZR] Hamulce na tył.
Krzysi3k Tuning mechaniczny 26 Czw Mar 24, 2011 01:01
maniaq
Brak nowych postów [R200]Dolot
mateuszm94 Tuning mechaniczny 10 Wto Maj 19, 2015 12:08
Harry



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink