Forum Klubu ROVERki.pl :: [R820] Jakie sprzęgło?? Jakie uszczelniacze??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R820] Jakie sprzęgło?? Jakie uszczelniacze??
Autor Wiadomość
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 10:24   [R820] Jakie sprzęgło?? Jakie uszczelniacze??
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam

Najprawdopodobniej staje przed koniecznoscia wymiany sprzegła. I teraz pojawia sie pytanie. Czy w moim Roverku sprzegło jest 215mm czy 228mm?

Data produkcji jest '95, SN to 216102

Na stronie producenta zamiennikow National napisane jest ze sprzegło 228mm obowiazuje od SN 152420, natomiast wczesniej bylo 215mm

szperajac po katalogu fota.pl dowiedzialem sie natomiast ze wg firmy LUK wieksze sprzegla sa po numerze SN 230967 a przed tym byly mniejsze

jakie ja mam w koncu sprzeglo, wolalbym sie tego dowiedziec przed zamowieniem i wizyta w warsztacie :-)

pozdrawiam
_________________
820ti Coupe :-) raw power
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 04, 2011 23:19, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 04, 2010 10:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 21:02   

Z moich informacji wynika że mniejsze tarcze szły do silników bez turbo a większe do silników turbo oraz diesli (prawdopodobnie tylko do tych mocniejszych bo do słabszych też szła mniejsza tarcza)

Jak kupisz kompletne sprzęgło to co najwyżej koło zamachowe nie będzie pasowało

Co do sprzęgła National będzie ok szkoda przepłacać za Valeo a jakościowo równie dobre (jeśli nie lepsze)
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Wto Sty 05, 2010 08:26   

no wlasnie po malym sledztwie w EPC i na stronie rimmerbros.co.uk wyszlo mi ze 228mm bedzie dobre...

wiec za tym kolejne pytanie: zakładajac ze wypada wymienic uszczelniacz tylny wału i uszczelniacz wałka skrzyni, to w jakich zamiennikach jest to dostępne i gdzie w Polsce?

uszczelniacz wału widziałem w ofercie angielskiej firmy FAI, uszczelniacz wałka skrzyni wydaje mi sie ze powinien byc dostępny jako ze skrzynia PG1 nie jest taka egzotyka :-)

ktokolwiek widział? ktokolwiek wie?
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Wto Sty 05, 2010 16:29   

W silnikach 180KM były sprzęgła 215, w 200KM były 228mm. Z uszczelniaczamiw UK nie byłlo najmniejszego problemu, więc napewno gdzieś znajdziesz. Żeby zmienić uszczelniacz w skrzyni trzeba całą skrzynię rozebrać, więc jeśli nie cieknie raczej nie ma sensu wymieniać.
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Sro Sty 06, 2010 10:56   

czyli nie warto go kupowac bo jak cieknie to i tak sie wyremontuje skrzynie skoro trzeba ją rozebrać
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Sty 08, 2010 00:50   

Konix napisał/a:
Żeby zmienić uszczelniacz w skrzyni trzeba całą skrzynię rozebrać,


tez slyszalem o tym, nadal jestem mocno zszokowany takim rozwiazaniem :shock:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
kwiatekt11 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 169
Skąd: Jarosław



Wysłany: Pią Sty 08, 2010 19:56   

AndrewS napisał/a:
Konix napisał/a:
Żeby zmienić uszczelniacz w skrzyni trzeba całą skrzynię rozebrać,


tez slyszalem o tym, nadal jestem mocno zszokowany takim rozwiazaniem :shock:
a mi sie wydaje(dawno skrzynie rozbierałem i nie pamiętam), że jednak jest normalnie simering założony od zewnątrz i da sie go wymienić
 
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Pią Sty 08, 2010 21:31   

Nie da się, chciałem zmienić przy okazji wymiany sprzęgła, ale jest założony od środka skrzyni. Z zewnątrz otwór ma średnicę wałka i się nie da.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820/R220] Jakie różnice silnikowe?
bastek Rover serii 800 21 Czw Lip 08, 2010 10:08
Pyros
Brak nowych postów [R820] Miękkie sprzęgło
Yog-Sothoth Rover serii 800 4 Sro Mar 24, 2010 19:41
UniculTLX
Brak nowych postów [R820] Gaśnie kiedy wciskam sprzęgło
tomek122 Rover serii 800 26 Pon Lis 22, 2010 15:55
tomek122
Brak nowych postów [r820] Jak odpowietrzyc sprzegło brak biegów na odpalonym
Granat Rover serii 800 8 Pią Cze 06, 2014 23:30
Granat
Brak nowych postów [R800] Jakie żarówki?
Yog-Sothoth Rover serii 800 7 Pią Lis 13, 2009 14:30
paff



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink