Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Kręcenie obrotów, brak mocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Kręcenie obrotów, brak mocy
Autor Wiadomość
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Mar 07, 2010 23:20   

Dobrze by było abyś podjechał na T4. Możemy podpowiadać i tylko tyle.
Jak odkręcali rozrusznik mogli ruszyć kable od czujnika wału, od czujnika wałka, kable od pompki, ruszali filtr paliwa, itp. Jest sporo możliwości, tym bardziej ze wywalając skrzynie gdzieś ten osprzęt trzeba poprzerzucać aby zrobić sobie miejsce.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 07, 2010 23:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
phuss 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 393
Skąd: KUJ-POM



Wysłany: Pon Mar 08, 2010 00:06   

Na moje oko to się zapowietrza układ paliwowy.
Jedyna a jak już odpalisz to jak się zachowuje silnik??
Ma kopa jak miał, może jakoś przerywa co jakiś czas??
Weź go trochę przypiłuj tak ok. 4 tys. obrotów podczas jazdy na I,II i III biegu i wsłuchaj się w pracę silnika czy ma chęć ciągnąć dalej czy może się dławi.
pozdro
_________________
szkoda mi go będzie
 
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 08, 2010 08:21   

Silnik jak już zapali to chodzi normalnie,tak jak przed operacją.
Pompka słychać że pracuje,ale nie jest równomiena praca tylko czasami wydobywa się z niej jakby jakieś tyrknięcie
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
phuss 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 393
Skąd: KUJ-POM



Wysłany: Pon Mar 08, 2010 08:39   

I w tym tyrkotaniu pompki może (ale nie musi) tkwić przyczyna.
Przed odpaleniem (kluczyk w pozycji II)obstukaj ją jakimś gumowym młotkiem, kawałkiem drewna itp. tylko tak z czuciem żebyś jej nie powginał. To jest tyrkotanie czy może coś podobnego do bulgotania??
_________________
szkoda mi go będzie
 
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 08, 2010 16:34   

Raczej bulgotanie.
W serwisie powiedzieli mi żebym spróbował drugim kluczykiem.
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
phuss 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 393
Skąd: KUJ-POM



Wysłany: Wto Mar 09, 2010 08:47   

Jeżeli to jest bulgotanie to masz zapowietrzony układ paliwowy lub się zapowietrza. Łapie gdzieś lewe powietrze. Co masz zrobić drugim kluczykiem??

[ Dodano: Wto Mar 09, 2010 08:47 ]
Albo pada ta pompka przy aku. Wytwarza rózne ciśnienia.
_________________
szkoda mi go będzie
 
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 09, 2010 18:22   

Po 3 dniach jeżdzenia jest tak,że niekiedy pali od razu a niekiedy trzeba kręcić dłużej.I dzieje się tak bez względu na okres postoju,potrafi po nocy odpalić bezproblemowo,a po pół godz,postoju trzeba kręcić.
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Wto Mar 09, 2010 18:29   

Podjedz do warsztatu gdzie robili i niech sprawdzą. Może ruszyli kable od czujnika wału lub coś z paliwem. Nie mam pomysłu co może jeszcze być. Trzeba to sprawdzić co pisaliśmy bo samo się nie zrobi :wink:
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 09, 2010 19:35   

apples napisał/a:
Może ruszyli kable od czujnika wału

A gdzie ten czujnik się znajduje?
Jakby ruszyli to co to ma do rzeczy,przez poruszenie takie są teraz objawy?

phuss napisał/a:
Łapie gdzieś lewe powietrze.

Podejrzewam że gdyby tak było to podczas jazdy też by się to w jakiś sposób odczuwało.
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Wto Mar 09, 2010 19:37   

Pod rozrusznikiem.

http://forum.roverki.eu/v...p=471659#471659
 
 
phuss 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 393
Skąd: KUJ-POM



Wysłany: Sro Mar 10, 2010 10:44   

phuss napisał/a:
Łapie gdzieś lewe powietrze.

Podejrzewam że gdyby tak było to podczas jazdy też by się to w jakiś sposób odczuwało.[/quote]

A byś się zdziwił. Miałem kiedyś bardzo dziwny przypadek w Maździe. Odpalał i do przodu jeździł ok. A na wstecznym szarpanie jakieś. Silnik inaczej się układał i łapał lewe powietrze, malutka dziurka była.
Sprawdź tą pompkę paliwa, pożycz od kogoś , podmień i zobaczysz czy jest różnica. Jak już auto odpali to ta pompka ma lżej w dostarczaniu ON, bo silnik konsumuje.
_________________
szkoda mi go będzie
 
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 10, 2010 18:49   

No,zobaczymy jak teraz będzie odpalał:dzisiaj zauważyłem że mam mokrą plamę na spodniej osłonie silnika,pojechałem do warsztatu i mechanik zlokalizował że to paliwo może uciekać gumowym przewodem który dochodzi do pompki paliwa.Nie tyle winien jest sam przewód co obejma łącząca go z pompką,mechanik wcześniej ją ściągał a później założył tę samą,teraz założył nową,no i zobaczymy.
Zauważyłem natomiast jeszcze jedną rzecz,przewód z odpowietrznikiem układu chłodzenia nie mam tak jak kiedyś na akumulatorze,tak jak tutaj:
http://moto.allegro.pl/it...cony_plock.html
tylko mam z boku,tak jak na tym zdjęciu:
http://moto.allegro.pl/it...azowieckie.html
Czy tak zostawić jak jest,czy poprawić to?
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sro Mar 10, 2010 18:54   

Zrób u siebie tak jak było.
Daj znać jak będzie palić. :wink:
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 15, 2010 19:32   

No i powiem Wam że pomimo wymiany sprzęgła mój problem w tym temacie nie zniknął,czyli:
"auto jedzie dajmy na to na 2 biegu i wszystko jest ok,dopóki obroty nie dojdą do ok.2000,wtedy obroty idą w górę a auto jedzie dalej tą samą prędkością,wtedy wrzucam 3 bieg i wszystko okay aż do dojścia obrotów do ok.3000. "
I co to może być jak nie sprzęgło?
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Mar 15, 2010 19:53   

Ślizga się sprzęgło. Wymienili komplet? Jak wyglądała dwumasa? Od samego początku po odebraniu tak jest?
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Mar 15, 2010 20:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Mar 15, 2010 19:59   

Myślę głośno:
Oberwany dwumas? Raczej niemożliwe, nie jechałby wogóle... Kurcze dziwne. A może olej gdzieś się na sprzęgło dostaje....
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 15, 2010 20:56   

apples napisał/a:
Wymienili komplet? Jak wyglądała dwumasa? Od samego początku po odebraniu tak jest?

Tak,wymienili komplet.Działo się tak przed wymianą sprzęgła i dzieje się tak od początku po odebraniu auta.Tak jak już pisałem wcześniej,powiedzieli mi że dwumasa ma już spore luzy.Ja narazie nie mam żadnych objawów kończącej się dwumasy,nic nie stuka,nie ma drgań przy dodawaniu gazu.
Rowan napisał/a:
A może olej gdzieś się na sprzęgło dostaje....

Kurczę,tego raczej nie sprawdzę.
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Mar 15, 2010 20:59   

Dostałeś stare sprzęgło? Jak wyglądało? Moze wysprzęglik nie wysprzęgla do końca?
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 15, 2010 21:03   

Tak,zostawili mi stare sprzęgło i wysprzęglik.Tarcza sprzęgła była już prawie starta,ale o nity jeszcze nie haczyło.
Nie no,czuć że sprzęgło wymienione,pedał mięciutki że aż miło
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Mar 15, 2010 21:06   

Tylko dlaczego się ślizga :???: Ile masz po wymianie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZT 2.5 V6] Brak mocy, dochodzi do max 5,5tys obrotow.
Mat_Dob Rover serii 75, MG ZT 19 Wto Paź 01, 2019 17:19
Mariuszczs
Brak nowych postów [R75] Wypadanie zapłonu, brak ładowania, brak mocy.
Ramzes120 Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Lip 22, 2019 20:17
Ramzes120
Brak nowych postów [r75] szarpanie i utrata mocy przy 3tys obrotów
slim Rover serii 75, MG ZT 1 Nie Maj 15, 2016 14:49
MaReK
Brak nowych postów [R75] Brak przyspieszenia z wolnych obrotów
sokolow Rover serii 75, MG ZT 28 Wto Kwi 01, 2008 21:24
Marian_K
Brak nowych postów [R75] 2CDTi .Brak obrotow wentylatora chlodnicy
czarek236 Rover serii 75, MG ZT 6 Nie Lip 09, 2017 10:44
czarek236



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink