Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620Di]Pompka Sprzęgła kilka konkretnych pytań
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620Di]Pompka Sprzęgła kilka konkretnych pytań
Autor Wiadomość
Matbia 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 241
Skąd: Otwock

Rover 600

Wysłany: Pią Lip 15, 2011 19:33   [R620Di]Pompka Sprzęgła kilka konkretnych pytań
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam!

Jest Milion podobnych tematów ale w każdym który czytam brakuje mi konkretnych odpowiedzi na moje pytania... i tak naprawde tylko połowicznie zebrałem odpowiedzi na kilka z nich. Proszę was forumowicze, znawcy tematu o odpowiedzi na kilka moich pytań:

Niestety moje przypuszczenia okazały sie faktem, zajrzałem pod pedał sprzęgła i ujrzałem.... wyciek :( Płynu ze zbiorniczka ubywa juz coraz szybciej i więcej więc chyba czas na reanimacje ale z tym wiąże sie kilka pytań:

1. Czy może mi ktoś przedstawić w łatwy sposób jak wyjąć tą pompke sprzęgła? tak aby nic nie uszkodzić i nie narobić kłopotu. Czy przy wyciąganiu pompki musze w jakiś sposó spuścić płyn z ukłądu?

2. Czy bardziej opłaca się kupić zestaw naprawczy do pompki czy nową pompkę (znalazłęm na allegro za 75zł Nową?)

2.1 Gdzie znajde taki zestaw naprawczy?! Pytałem znajomego w intercarsie nie mają... patrzyłem na allegro też nie mają... w tomateam też nie znalazłem... gdzie ja teraz to moge dostać? Może ktoś nasunie? poda numer części z jakiegoś sklepu aby łatwiej było zamówić?

3. Istnieje jakis manual jak zregenerować pompke?? Jeśli tak może ktoś przytoczyć?

4. Proszę o wszelkie porady dotyczące tego zabiegu! Chcę go wykonać sam bo lubię dłubać a mam takich mechaników którzy zrobią mi auto gdy naprawde stanie dęba a z takimi drobnostkami niechcą sie bawić...

Z góry dziękuje i LICZĘ żę ktoś mi pomoże bo często jest tak jak coś sie pytam na forum to nikt nie odpowiada :(
_________________
[R600]Sprzedam:
Uszczelkę Pokrywy Zaworów ELRING
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lip 15, 2011 19:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maciej1 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 149
Skąd: Lipno



Wysłany: Pią Lip 15, 2011 21:24   

Witam
Z tego co wiem od innych kolegów z forum to lepiej nie bawic się w regenerowanie a zainwestowac w dobrej jakości pompkę. Ta za 75 zł baaaaardzo ciężko się odpowietrza.

Pozdrawiam
 
 
_papa_ 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 424
Skąd: Płock

Rover 600

Wysłany: Sob Lip 16, 2011 09:53   

Ad 1. Demontaż pompki jest bardzo prosty. Odkręcamy przewody ciśnieniowe pod maską, a następnie trzeba się położyć pod kierownicę i odkręcić dwie nakrętki (klucz 12mm), pierwszą odkręcimy bez problemu, natomiast do drugiej potrzebujemy dosyć głębokiego klucza nasadowego z przedłużką bo dostęp jest utrudniony.

Ad 2. Możesz spróbować z zestawem naprawczym (koszt to raptem parę zł) ale jeśli powierzchnia cylindra jest już mocno zużyta to zestaw naprawczy niewiele pomoże.
maciej1 napisał/a:
Ta za 75 zł baaaaardzo ciężko się odpowietrza.
Ja kupiłem w IC też w podobnej cenie i nie było problemów z odpowietrzeniem. Trzeba się tylko odpowiednio za to zabrać (konieczne są dwie osoby).

Ad 2.1 Po prostu trzeba szukać nie do Rovera a do Hondy Accord CC7
proszę: http://sklep.intercars.co...O&towkod=388410
numer części D1-531 firma Autofren

Ad 3. Oczywiście że tak. W manualu serwisowym od HA jest ta operacja bardzo ładnie opisana. Zaopatrz się w ów manual.
tak na szybko:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=34476
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=66929
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=61081
 
 
 
Matbia 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 241
Skąd: Otwock

Rover 600

Wysłany: Sob Lip 16, 2011 12:28   

_papa_ napisał/a:


Ad 2. Możesz spróbować z zestawem naprawczym (koszt to raptem parę zł) ale jeśli powierzchnia cylindra jest już mocno zużyta to zestaw naprawczy niewiele pomoże.
maciej1 napisał/a:
Ta za 75 zł baaaaardzo ciężko się odpowietrza.
Ja kupiłem w IC też w podobnej cenie i nie było problemów z odpowietrzeniem. Trzeba się tylko odpowiednio za to zabrać (konieczne są dwie osoby).


A pompki też należy szukać do HA??
_________________
[R600]Sprzedam:
Uszczelkę Pokrywy Zaworów ELRING
 
 
_papa_ 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 424
Skąd: Płock

Rover 600

Wysłany: Sob Lip 16, 2011 13:58   

Jak najbardziej. RH600 to jest 99% honda Accord V generacji.
http://sklep.intercars.co...&wsk=O&typ=4282

Dla ułatwienia ja mam taką: F94000ABE
 
 
 
Matbia 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 241
Skąd: Otwock

Rover 600

Wysłany: Sob Sty 21, 2012 01:16   

Ok. Znalazłem. Dzięki. A nie ma róznicy czy jest to diesel czy benzyna? średnica 15,9mm

[ Dodano: Sob Sty 21, 2012 01:16 ]
Po długim oczekiwaniu pompka zmieniona! Przez mechanika ale... po zmianie pompki i po 5 próbach odpowietrzenia wraz jest coś nie tak!

Pedał sprzęgła do prawie do połowy jest miekii i luźny po wciśnięciu do połowy nic sie nie dzieje!!

Dopiero od połowy czuć opór i dodatkowo sprzęgło teraz bardzo nisko bierze... odrazu od podłogi samochód rusza!

Układ niby odpowietrzany 5 razy więc powietrza nie ma! Na starej pompce chodź ciekła nie było takiego problemu tyle że ubywał płyn... Dodatkowo wysprzęglik cieknie i czy to moze być powodem tego dalszego problemu?? Czy zestaw naprawczy w InterCarsie od Rovera serii 800 będzie pasował do wysprzęglika od 600?! Zdaje mi sie że są podobne..

Proszę o pomoc!
_________________
[R600]Sprzedam:
Uszczelkę Pokrywy Zaworów ELRING
 
 
bazyl1218 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 132
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Czw Lut 09, 2012 21:52   

Proszę napisz co było powodem tej miekkości sprzęgła i brania przy podłodze bo mam tak samo .Tyle że wymieniłem i wysprzęglik i pompke.A takjak piszesz gdy miałemstar,ą pompkę ,choc ciekła dało sie regulować wyżej czy niżrj jak chciałeś.

[ Dodano: Czw Lut 09, 2012 21:52 ]
U mnie było tak.Miałem min.wyciek płynu z pompki przy pedale ale regulacja brania była jak chciałem.Tydzien temu zdecydowałem się wymienić pompkę.Kupiłem na Allegro firmy SAMKO,jakas włoska.Magik ją wymienił i powiedział mi żebym się rozglądał za nowym wysprzęglikiem bo z niego cieknie.Nie minęło może z 5 dni wsiadam rano do samochodu a tam pedał w podłodze.Z powrotem do tego magika.Diagnoza że padł wysprzęglik.OK kazałem wymienić.Teraz mam nowy komplet pompka plus wysprzęglik.Gościu mi mówi że sprzęgło do roboty bo nie można wyregulować brania wyżej i musiał dospawać kawałek pręta do siłownika wysprzęglika żeby wyżej bralo.No kurna mokry byłem.Przecież jak tamta pomka była mimo że ciekła było wysoko to co sie stało pytam a on że nie wie, może przy odpowietrzaniu poszedł wysprzęglik.Teraz mam do połowy miękki pedał i bierze min. nad podłogą.
Ludzie pomóżcie czy to na pewno się sprzęgło kończy czy on mi żle odpowietrzył wysprzęglik.A może ta pompka SAMKO jest wadliwa.
 
 
Matbia 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 241
Skąd: Otwock

Rover 600

Wysłany: Czw Lut 09, 2012 22:07   

Identyczny problem jak u mnie kolego... Tyle że ja kupiłem zestaw reperacyjny do wysprzęglika bo też podobno cieknie, ale przez te mrozy cale jakoś zwlekałem z oddaniem auta do mechanika i o dziwo sprzęgło wyregulowało sie samo!!! Co prawda nie jest tak jak na starej przepuszczającej pompce ale jest lepiej niż po samym odebraniu od mechaniora. Podobno te pompki z allegro ciężko sie odpowietrza. może trzeba próbować aż do skutku
_________________
[R600]Sprzedam:
Uszczelkę Pokrywy Zaworów ELRING
 
 
bazyl1218 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 132
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Pią Lut 10, 2012 19:08   

Próbowałem dzisiaj sam wyregulować branie sprzęgła by zaczynało troszkę wyżej.Niestety,pręt pompki jest wykręcony na koniec gwintu.Po odkręceniu zderzaka nad pedałem,narobiłem sobie kłopotu.Sprzęgło sie zapowietrzyło,no kurna przecież regulowałem to na starej pompce.Biegi nie chcą wejść,sprzęgło do odpowietrzenia.Sam nie wiem, może jeszcze raz pompkę wymienię,zawsze to inne koszta jak całe sprzęgło.Jeżeli to nic nie da to pozostaję całe sprzęgło.
 
 
Slepiecc 



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 54
Skąd: Bc



Wysłany: Pią Maj 04, 2012 10:10   

Pytanko mam czy AUTOFREN Reperaturka wysprzęglika HONDA ACCORD/CIVIC 90-98
Średnica [mm]: 19 , będzie pasował do Roverka 620 Sdi? Proszę o szybka odpowiedź bo nie wiem czy zamawiać:)
 
 
 
bazyl1218 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 132
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Pią Maj 04, 2012 18:52   

Będzie.

http://sklep.intercars.co...&wsk=O&typ=4282
 
 
Slepiecc 



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 54
Skąd: Bc



Wysłany: Sob Maj 05, 2012 19:20   

dzięki
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620 DI] Wymiana pompki sprzęgła i kilka innych pytań
kataklysm Rover serii 600, Honda Accord 7 Pią Mar 07, 2014 00:44
kataklysm
Brak nowych postów [R600] Pompka sprzęgła padła?
karino Rover serii 600, Honda Accord 20 Pią Sty 14, 2011 23:53
takeda666
Brak nowych postów [r620] Kilka pytań
beer22 Rover serii 600, Honda Accord 16 Sob Sty 18, 2014 18:00
sawek112
Brak nowych postów [R620] Kilka pytań
jarekft Rover serii 600, Honda Accord 4 Sro Paź 27, 2010 10:14
jarekft
Brak nowych postów [R620] Cieknący wysprzęglik i pompka sprzęgła
jarekb Rover serii 600, Honda Accord 4 Wto Sty 05, 2010 07:38
jarekb



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink