Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Przy jakim cisnieniu puszcza korek od zbiorniczka ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Przy jakim cisnieniu puszcza korek od zbiorniczka ?
Autor Wiadomość
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sob Lis 02, 2013 07:40   [R416] Przy jakim cisnieniu puszcza korek od zbiorniczka ?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

Witam
Przy jakim ciśnieniu powinien pościć korek od zbiorniczka wyrównawczego ?Chyba mi sie ten korek zaciął i nie puszcza w ogolę, a rozebrać tez go nie mogę bo jakiś zapieczony
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
Ostatnio zmieniony przez szoso Nie Lis 03, 2013 17:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 02, 2013 07:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 02, 2013 07:46   

dawidd napisał/a:
Przy jakim ciśnieniu powinien pościć korek od zbiorniczka wyrównawczego ?
0,9-1,2bar.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Lis 02, 2013 08:56   

pompowałem niedawno układ i korek drastycznie puszcza przy ok 1,4-1,5 bar
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 02, 2013 11:50   

dawidd napisał/a:
Przy jakim ciśnieniu powinien pościć korek od zbiorniczka wyrównawczego ?

Vernet podaje, że 1bar.
dawidd napisał/a:
Chyba mi sie ten korek zaciął i nie puszcza w ogolę, a rozebrać tez go nie mogę bo jakiś zapieczony

To kup nowy, koszt około 15-20zł.
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Lis 02, 2013 15:25   

Jaja sobie robicie czy o drogę pytacie.
Korek z wysyłką kosztuje 15zł jak nie jesteś pewien czy jest OK to kup nowy i tyle.
Wnerwia mnie ta nasza mentalność motoryzacyjna.
Odnoszę wrażenie że 50% klientów zjawiających się na serwisie kupiło sobie auto na pokaz.
Poklejone to to na opaski, przy robocie chcą najtańsze części britschita zawieszenia wybite i żałują na wszystko.
Kurde jak widzisz że coś się dzieje z korkiem to to się po prostu wymienia i tyle.
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sob Lis 02, 2013 16:25   

kolega SyntaX, należy do osob które wymieniają pol silnika jak cos nie tak? Ja tam wole sprawdzić czy mam uszkodzona część zanim ja wymienie. Szczegolnie korek którego sprawdzenie zajmie 2 minuty majac wiedzę od osób które coś wniosły do tego tematy.
pozdrawiam
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Tomi1 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 54
Skąd: KROSNO/okolice



Wysłany: Sro Lis 06, 2013 22:08   

mój brand new :mrgreen: też ma wypisane 1.0 bar a puszcza w okolicach 1.5 :roll:
wymieniłem bo stary w ogóle nie trzymał


SyntaX Ty jesteś serwisantem czy jak :?:
sztuka to zdiagnozować i ewentualnie wymienić daną część a nie powymieniać szereg części bo to tylko kilkanaście złotych kosztuje a później rachunek na Pińcet za pare pierdół a do tego połowa nie potrzebnie wymieniona :roll:
po co sie ograniczać jak auto sie zepsuje kupić nowe i po sprawie :-|
chyba że i nowe sie popsuje to aaa no tak wymiana na nowe :P
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lis 07, 2013 08:01   

Tak prowadzę serwis i u mnie nie ma czegoś takiego że tylko trochę źle działa. Zrozumiałem to tak że korek nie puszcza wcale.

Ja się nie bawię w jakieś pseudo regeneracje czy zamienniki od Tionga z bazarku.
Jak mi klient mówi że bym po HGF wyczyścił zbiorniczek wyrównawczy to mówię że pomylił adresy. :|
U mnie układ wodny się cały rozbiera na części pierwsze i płucze wszystkie węże zbiorniczek i korek nowe nagrzewnica płukana (bo zaraz przyjedzie że słabo grzeje)
Uszczelki silnika wymieniam wtedy wszystkie - Jak chce na starych - Proszę bardzo ale nie u mnie.
Na silikon to można traktory składać i jakoś na brak klientów nie narzekam.

Zdjęcie kolektora = obowiązkowo nowe uszczelki
Pierwsza wymiana oleju po sprowadzeniu auta = obowiązkowo płukanie silnika i weryfikacja rozrządu.
Kiedy w końcu ludzie nauczą się naprawiać auta a nie je łatać.
Kiedy w końcu ludzie zrozumieją że auto to nie tylko koszty paliwa i przy zakupie uwzględnią koszty utrzymania a nie bo takie ładne i sąsiad będzie mi zazdrościł.
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Czw Lis 07, 2013 12:51   

SyntaX, wymieniasz wszystko po hgfie nawet nagrzewnice? Ciekawe czy jak kable WN zmieniasz to tez przy okazji cewkę, komputer sterujący i tylne pasy bezpieczeństwa.
Wymieniasz nagrzewnice a rozrząd sprawdzasz? Wolałbym w ciemno wymienić rozrząd, a nie go weryfikować bo nawet pasek po 50 czy 80 tys jak są szczelne obudowy i uszczelki potrafi wyglądać jak prawie nowy
To jest chyba własnie sztuka być dobrym mechanikiem i umieć naprawić nie wymieniając wszystkiego, ale tez nie oklejać taśma pękniętego przewodu
pozdrawiam
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 07, 2013 13:28   

dawidd napisał/a:
SyntaX, wymieniasz wszystko po hgfie nawet nagrzewnice?
SyntaX napisał/a:
nagrzewnica płukana
.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Czw Lis 07, 2013 20:49   

moj blad
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416]Korek zbiorniczka wyrównawczego pytania...
najko Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Nie Sty 23, 2011 10:30
Gość
Brak nowych postów [R400] Uszkodzony korek od zbiorniczka ?
nowy123 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sro Lip 11, 2007 23:57
nowy123
Brak nowych postów [Rover 420D]Korek zbiorniczka wyrownawczego.
man7 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Gru 14, 2010 21:08
man7
Brak nowych postów [R414Si 103KM 97`] korek od zbiorniczka plyn. chlod.
jak sprawdzic czy utrzymuje poprawne cisnienie?
mogewszystko Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 36 Pią Wrz 04, 2009 17:46
des
Brak nowych postów [R400] Korek zbiorniczka wyrównawczego. Wymiana na nowy.
fredii Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Czw Cze 05, 2014 16:01
dawidsass



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink