Forum Klubu ROVERki.pl :: [75] blad 4496 control deviation over engine speed too great
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[75] blad 4496 control deviation over engine speed too great
Autor Wiadomość
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



  Wysłany: Sro Maj 13, 2015 21:00   [75] blad 4496 control deviation over engine speed too great
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

witajcie:-) Co dokladnie oznacza opis tego bledu?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 13, 2015 21:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10888
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Maj 13, 2015 21:31   

witaj!
Pisz po polsku.
Skąd jest ten błąd? przepraszam, "blad"?
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Sro Maj 13, 2015 22:04   

Nie da sie napisac tego inaczej na telefonie:-P z komputera w roverze

[ Dodano: Sro Maj 13, 2015 22:04 ]
System common rail chodzi o wytlumaczenie tego zdania co jest po angielsku
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10888
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Maj 13, 2015 22:15   

czym go odczytałeś?

tłumaczenie dokładnie to :odchyłka sterowania nad prędkością silnika za wielka.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Sro Maj 13, 2015 22:36   

Inpa nie moge zrozumiec o co chodzi z tego opisu:/
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10888
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Maj 13, 2015 22:48   

wygląda na to, ze masz za dużą różnicę między prędkością zadaną a obrotami silnika. do sprawdzenia czujnik położenia wału.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Sro Maj 13, 2015 23:28   

A jak go sprawdzic bo myslalem ze jak taki czujnik padnie to auta sie nie da odpalic:/
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10888
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Maj 13, 2015 23:33   

podmienić na sprawny.
z tym padaniem, to w zasadzie masz rację ale jak od każdej reguły regularnie zdarzają się wyjątki.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Czw Maj 14, 2015 00:17   

Oki tak zrobie tylko wiesz jak jest nie wiadomo co kupisz chyba ze ktos bylby na tyle mily ktory pozyczylby mi bo ja jestem z okolic lotniska pyrzowice
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Maj 14, 2015 00:42   

Ten błąd to regulacja ciśnienia paliwa w/g błędów EDC15 dla ROVER 75 DIESEL.
Należy sprawdzić jak wyglądają odczyty parametrów w INPA. Może to kwestia wtrysków, a może czujnika wysokiego ciśnienia. Ten błąd ma powtarzalność? Po wykasowaniu pojawia się od razu?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Czw Maj 14, 2015 07:17   

tak błąd wyskakuje w momencie jak podczas przyspieszania auto samoczynnie zgaśnie
a po odpiciu wtyczki z czujnika na listwie powinien wyskoczyć jakiś błąd w inpie? Bo tak własnie zrobiłem ale błędu nie wywaliło Oo
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Maj 14, 2015 13:25   

Piszesz o listwie wtryskowej (CR) ?
Odpięcie powinno zarejestrować błąd, ale musisz spróbować bez tej wtyczki odpalić auto.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Czw Maj 14, 2015 14:17   

na odpietej wtyczce nie odpala wcale tak samo jak popiołem ją z powrotem a odpiąłęm wtyczke na zaworze pompy, zero odzewu nie odpala.
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 14, 2015 14:22   

Może zaworek wysokiego cisnienia do wyczyszczenia...
_________________
75 Red Edition
 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Pią Maj 15, 2015 11:00   

zaworek czyściłem ale opis błędu nie jest przypisany do niego tylko ... własnie do czego?

[ Dodano: Czw Maj 14, 2015 15:17 ]
Gdyby było coś z zaworkiem to opis tego błędu byłby raczej np.4496 max pressure lub 4496 low pressure a jest 4496 control deviation over engine speed too great

[ Dodano: Pią Maj 15, 2015 11:00 ]
dodatkowo nie rozumiem dlaczego parametry na cylindrach różnią sie tak diametralnie względem siebie
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Maj 17, 2015 19:21   

Czyli jednak kolega longer86 miał rację ;)
Ten błąd dotyczy regulacji ciśnienia paliwa - zwykle związany jest z zaworkiem na pompie. To że wyczyścisz zaworek lub wymienisz go na nowy nie znaczy że problem zniknie. Ja musiałem dodatkowo wymienić filtr paliwa i nalać specyfiku do czyszczenia układu diesla na pełny bak. Dopiero wtedy problemy z gaśnięciem auta się skończyły.

Opis błędu masz przy jego numerze.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] - LCM - control of drive for VHAC
R75 Rover serii 75, MG ZT 2 Sob Lis 05, 2016 17:00
R75
Brak nowych postów [R75] Purge Control Valve
raffi5000 Rover serii 75, MG ZT 10 Sob Maj 22, 2010 22:35
SeniorA
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [75cdt] inpa blad 009
invictus_ Rover serii 75, MG ZT 5 Sob Cze 21, 2014 10:07
sTERYD
Brak nowych postów [R75] Cruise Control czyli tempomat - jak działa ?
roadking Rover serii 75, MG ZT 10 Czw Sie 02, 2007 09:02
Olo12
Brak nowych postów [R75] nie chce odpalic blad 1260
adas07072a Rover serii 75, MG ZT 48 Sob Lut 18, 2017 09:32
adas07072a



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink