Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Duże spalanie pomocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Duże spalanie pomocy
Autor Wiadomość
bolekk 



Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 8
Skąd: wawa



Wysłany: Pon Lis 02, 2009 22:45   [R600] Duże spalanie pomocy
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

mam problem. auto pali mi 8-9 l na 100 km czym mogło by być to spowodowane ? wcześniej miałem nizsze spalanie ponizej 7 litrów na dynamicznej jezdzie a teraz jadac spokojnie pali jak smok
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 06, 2011 22:51, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 02, 2009 22:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 02, 2009 22:51   

bolekk, czlowieku!!! mi pali 13 i sie martwie a Tobie 8 i jest zle ?? ?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 02, 2009 22:56   

No w Dieslu to tobie duzo pali :mrgreen: Chyba ze masz bolekk T-serie :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 02, 2009 23:01   

Remi55, Chyba chodzi mu o benzyne, bo nigdzie nie napisane ze to diesel ...
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pon Lis 02, 2009 23:06   

bolekk, gdybyś napisał temat jak należy, tzn. zawarł w nawiasie wszystkie dane auta opisane w zasadach kącika, to łatwiej byłoby Ci odpowiedzieć :roll:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
bolekk 



Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 8
Skąd: wawa



Wysłany: Pon Lis 02, 2009 23:12   

jest to disel sdi
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 02, 2009 23:13   

Kot, Wiem dlatego tez tak napisałem :mrgreen: Moze byc to 2.0 w Dieslu oraz w benzynie. Moze mu palic 8l jak ma przeplywke walnięta.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 02, 2009 23:13   

a kopci na czarno??
 
 
bolekk 



Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 8
Skąd: wawa



Wysłany: Pon Lis 02, 2009 23:14   

wydaje mi sie ze to logiczne ze jesli jest nappisane 2.0 i duze spalanie 8-9L to chodzi o disla
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 02, 2009 23:15   

bolekk, To jak masz diesel to sprawdź sobie przeplywke oraz węzę od intercoolera.

[ Dodano: Pon Lis 02, 2009 23:15 ]
bolekk, Jest jeszcze seria T w bezynie co ma turbo i ma tez 2.0 litrow :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bolekk 



Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 8
Skąd: wawa



Wysłany: Pon Lis 02, 2009 23:19   

auto nie kompci tylko po odpaleniu z ranca przez jakis czas jest dumek ciemno biały i po paru minutach ustaje

[ Dodano: Pon Lis 02, 2009 23:16 ]
auto nie straciło na mocy tylko obroty troche skacza na biegu jałowm jak i przy przyspieszaniu czuc ze przerywa czasem przy ok 1500obrotów

[ Dodano: Pon Lis 02, 2009 23:18 ]
a weze mam sprawdzic czy nie sa dziurawe? a przpływke jak najlepiej sprawdzic? odpinajac?

[ Dodano: Pon Lis 02, 2009 23:19 ]
remi55 ale nawet gdybym napisał ze duze spalanie 8-9 l na turbo to jest przeciez mało
 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 02, 2009 23:21   

chodzilo o benzyne z TURBO a to jest raczej malo :)
 
 
bolekk 



Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 8
Skąd: wawa



Wysłany: Pon Lis 02, 2009 23:25   

ja mam disla i pali mi duzo
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lis 02, 2009 23:26   

bolekk, Twoim obowiązkiem w celu uzyskania odpowiedzi jest podanie dokładnych danych auta :ok: im więcej danych tym łatwiej coś doradzić.

Co do spalania, to jak napisano, możesz odpiac przepływomierz i zobaczyc czy bedzie róznica w dynamice i spalaniu. W jakim stanie jest filtr powietrza ?? Pozatym .... teraz jest sporo chłodniej i jeśli jeździsz na krótkich odcinkach na niedogrzanym silniku (a diesel się dość długo grzeje) to wzrost spalania w dieslu (i nie tylko) zimą jest normalny.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
rtoip24 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 65
Skąd: okolice Krakowa



Wysłany: Wto Lis 03, 2009 02:51   

bolekk, Sprawdź może czy wybłyska Ci jakieś błędy http://www.roverki.pl/article.php?sid=420
-może wyjdzie czujnik temp. paliwa, albo... przepływka.
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Wto Lis 03, 2009 13:34   

Obejrzyj czy w okolicy wężyków- powroty przy wtryskach, masz sucho, może któryś jest do wymiany i paliwo się sączy po silniku zamiast powracać.
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Lis 03, 2009 20:26   

Cytat:
Moze mu palic 8l jak ma przeplywke walnięta.


A spotkałem się już kilka razy na forum z twierdzeniem,że przepływomierz w roverowskim SDi współpracuje tylko z EGR i raczej nie powinien mieć większego wpływu na spalanie...

Moje średnie spalanie to 6.6 L więc nie narzekam.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 03, 2009 20:29   

filo, Jak jest na prtzeplywce wtyczka która ma tylko 4 kabelki to steruje tylko EGR jeżeli ma 5 kabelków to steruje również dawka paliwa. :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Lis 03, 2009 20:36   

Remi55 napisał/a:
eżeli ma 5 kabelków to steruje również dawka paliwa

5 kabelków jest chyba w iDT a w SDi tylko 4...
 
 
czapaja 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 254
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Lis 03, 2009 20:39   

bolekk, zacznij od najprostszych rzeczy (pominę już fakt poprawnej pisowni i obeznania z regulaminem) czyli:
* filtr powietrza
* ciśnienie w kołach
* jakość paliwa (gdzie tankujesz, czy nie zmieniałeś stacji)
* przepływomierz pod warunkiem 5 kabelków jak słusznie podpowiada Remi55, ;)
później będziemy się zastanawiać dalej
_________________
'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Za duże spalanie i jest mułowaty
nie-dzwiedz Rover serii 600, Honda Accord 10 Pon Wrz 15, 2008 21:31
NEOSSS
Brak nowych postów [R600] Duże spalanie, gotuje sie woda...
Duże spalanie, duza temperatura , rozladowywanie sie aku.,..
djkrysztof Rover serii 600, Honda Accord 8 Wto Lip 19, 2011 01:04
ykziwo
Brak nowych postów [R620] Duże spalanie?
czeniu Rover serii 600, Honda Accord 7 Czw Cze 14, 2007 00:21
majnus
Brak nowych postów [R620] Duże spalanie??
Zwiększyło się spalanie
simion0 Rover serii 600, Honda Accord 5 Nie Lut 08, 2009 16:11
maciej
Brak nowych postów [R620] Duże spalanie LPG!!!Czy to normalne??
FudiX Rover serii 600, Honda Accord 10 Sro Sty 16, 2008 20:35
maciej



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink