Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZS] Głowica do 1.8 16v
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Mar 31, 2011 14:34
[MG ZS] Głowica do 1.8 16v

Silnik 1.8 16v a silnik 1.8 VVC
Autor Wiadomość
BoloSr
[Usunięty]






  Wysłany: Czw Mar 31, 2011 12:39   [MG ZS] Głowica do 1.8 16v
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003

Witam sie pytam :(
Okazalo sie HGF niestety nie mam w aucie ale peknieta glowice :(
Czy ja da sie uratowac czy nie to sie okaze dzisiaj wieczorem :(
Ale mam inne pytanie da sie inna glowice zapodac do 1.8 16v czy tylko od 1.8 16v trzeba szukac i to musi byc od 45 czy moze byc od innego Rovera a mam podejsc do mojego MG ZS 120 (czyli benzynaika 1.8 16v :) .
Ostatnio zmieniony przez szoso Pią Kwi 01, 2011 07:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 31, 2011 12:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Czw Mar 31, 2011 12:51   

Kompletnie niezrozumiale pytanie :) Dowolna glowica do K - serii 1.8 (moze byc z 45/75/ZS/landrover etc.)

http://allegro.pl/listing...owica+rover+1.8
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Czw Mar 31, 2011 12:56   

Bumelant napisał/a:
Kompletnie niezrozumiale pytanie :) Dowolna glowica do K - serii 1.8 (moze byc z 45/75/ZS/landrover etc.)

http://allegro.pl/listing...owica+rover+1.8


czyli mam byc glowica od 1.8 i juz nie inna ?? ?
a co sie stanie jak zapodamm glowice od 1.4 albo 1.6 16V ?? ??
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 31, 2011 13:28   

BoloSr napisał/a:
a co sie stanie jak zapodamm glowice od 1.4 albo 1.6 16V ?? ??
wydaje mi się że te głowice są takie same, ale co ten temat robi w tuningu mechanicznym? Nie powinien być czasem w poradach technicznych?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Czw Mar 31, 2011 13:42   

bonus89 napisał/a:
BoloSr napisał/a:
a co sie stanie jak zapodamm glowice od 1.4 albo 1.6 16V ?? ??
wydaje mi się że te głowice są takie same, ale co ten temat robi w tuningu mechanicznym? Nie powinien być czasem w poradach technicznych?


dobrze ci sie wydaje ze sa ponoc takie same a ja bym wolal wiedziec dokladnie co i jak :)
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Czw Mar 31, 2011 14:46   

16v sa wszystkie takie same procz vvc - tam jest wiekszy zawor juz - sprobuj swoja uratowac - przeciez chyba nie upaliles az tak dziada :mrgreen: mnie sie udalo zabic silnik ale naprawde to jest sztuka i nie bylo to wynikiem HGF. Proponowalbym narazie oddac do dobrego zakladadu do regeneracji, oszacowania, testu szczelnosci i dopiero kupowac - drugi obieg tez nie wiadomo co trafisz a nowa jest droga....
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Czw Mar 31, 2011 15:26   

Bumelant napisał/a:
16v sa wszystkie takie same procz vvc - tam jest wiekszy zawor juz - sprobuj swoja uratowac - przeciez chyba nie upaliles az tak dziada :mrgreen: mnie sie udalo zabic silnik ale naprawde to jest sztuka i nie bylo to wynikiem HGF. Proponowalbym narazie oddac do dobrego zakladadu do regeneracji, oszacowania, testu szczelnosci i dopiero kupowac - drugi obieg tez nie wiadomo co trafisz a nowa jest droga....



poszla wlasnie do goscia co to robi i zobaczymy co z tego wyniknie :)
a jak ma sie sprawa zaworow 1.4 1.6 i 1.8 one sa rozne ?? ?
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Czw Mar 31, 2011 17:47   Silnik 1.8 16v a silnik 1.8 VVC

Witam i sie zapytam specow jak ma sie sterowanie silnika 1.8 VVC w stosunku do 1.8 16v ?? ?
Da sie tego VVC odpalic na kompie od 1.8 16v ?? ?? czy trza kompa tez przekladac ?? ?
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 31, 2011 17:49   

BoloSr napisał/a:
Da sie tego VVC odpalic na kompie od 1.8 16v ?? ?? czy trza kompa tez przekladac ?? ?
Odpalić może się uda ale nic więcej. Kompa trzeba przekładać i nie ma innej opcji
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 31, 2011 17:50   

zazwyczaj nie opłaca się robić głowic, lepiej kupić używkę i oddać na gwarancji rozruchowej do sprawdzenia kanałów wodnych
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Czw Mar 31, 2011 17:55   

bonus89 napisał/a:
BoloSr napisał/a:
Da sie tego VVC odpalic na kompie od 1.8 16v ?? ?? czy trza kompa tez przekladac ?? ?
Odpalić może się uda ale nic więcej. Kompa trzeba przekładać i nie ma innej opcji


czyli sama glowica to nie wszystko
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Czw Mar 31, 2011 17:57   

bonus89 napisał/a:
zazwyczaj nie opłaca się robić głowic, lepiej kupić używkę i oddać na gwarancji rozruchowej do sprawdzenia kanałów wodnych


ze co ?? ?
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 31, 2011 18:04   

sama głowica to kropla w morzu :P bo chyba troche przewodów się różni też i wiązke by się przydało. Także niestety to nie takie hop siup :P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Czw Mar 31, 2011 18:07   

bonus89 napisał/a:
sama głowica to kropla w morzu :P bo chyba troche przewodów się różni też i wiązke by się przydało. Także niestety to nie takie hop siup :P


no wlasnie to mnie ciekawi jakbym musial kombinowac z glowka to sie zastanawiam czy nie dalo by sie zapodac gory od vvc :rotfl: ale jak trzeba niezle to kombinowac to wloze tylko zwykla glowke 16v :(
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 31, 2011 19:01   

BoloSr napisał/a:
ale jak trzeba niezle to kombinowac to wloze tylko zwykla glowke 16v :(
Jeśli nie masz przynajmniej 2-3k funduszu to wsadzaj zwykła głowe, bo VVC o ile w ogóle uda Ci się znaleźć potem modzenie z wiązką kompem a i obróbka także koszta realne to tak w tych granicach niestety
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 31, 2011 19:03   

nie robi się głowic jeśli gdzieś w środku kanał wodny jest pęknięty bo potem to wyjdzie ponownie. Najlepiej kupić nową głowice gdzieś i poprosić o gwarancje rozruchową na sprawdzenie i wtedy ją oddać gdzieś gdzie porządnie sprawdzą ją na wode koszt ok. 100zł ale sprawdzą czy nie ma mikropęknięć
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Czw Mar 31, 2011 19:05   

bonus89 napisał/a:
BoloSr napisał/a:
ale jak trzeba niezle to kombinowac to wloze tylko zwykla glowke 16v :(
Jeśli nie masz przynajmniej 2-3k funduszu to wsadzaj zwykła głowe, bo VVC o ile w ogóle uda Ci się znaleźć potem modzenie z wiązką kompem a i obróbka także koszta realne to tak w tych granicach niestety


2-3 to ja wydam na zwykla glowke :(
bo za czesci do HGF wydalem juz prawie 800 do tego mechanior 450 i teraz okazalo sie glowica do bani a za glowice do 1.8 kpl wolaja 1200 czyli juz mam 2500 a sam silnik 1.8 VVC mozna kupic za 1200 zeta wiec kombinuje czy tego nie podmienic ale to sa koszta 2 razy wieksze niestety :(
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Czw Mar 31, 2011 19:07   

bonus89 napisał/a:
nie robi się głowic jeśli gdzieś w środku kanał wodny jest pęknięty bo potem to wyjdzie ponownie. Najlepiej kupić nową głowice gdzieś i poprosić o gwarancje rozruchową na sprawdzenie i wtedy ją oddać gdzieś gdzie porządnie sprawdzą ją na wode koszt ok. 100zł ale sprawdzą czy nie ma mikropęknięć


to juz mam tak jedna na oku tzn sprawdzonego sprzedawce mam ale on wola za kpl glowice 1200 i sie zastanawiam co mam robic :( bo w sumie nie mam jeszcze infa co z moja glowica jest do konca :(
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Mar 31, 2011 19:09   

A czym takim głowica VCC różni się od zwykłej? Nie ma przypadkiem różnicy tylko w wałkach rozrządu ?
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1747
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Czw Mar 31, 2011 20:08   

jest vvc ktore jest sterowane dwoma zaworami i kontrolowane czujnikiem, do tego ida dodatkowe kable, niby idzie je dosztukowac ale trzeba miec kompa odpowiedniego do tego
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Czy to uszczelka pod głowicą czy sama głowica?
prezes_jelonek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 22 Czw Maj 17, 2007 21:14
bizon9ek
Brak nowych postów [R400] Problem z głowicą, czy głowica z 1.4 pasuje do 1.6
sulphur90 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Maj 06, 2014 11:23
sulphur90
Brak nowych postów [R45] Czy to uszczelka pod głowicą
miros Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pią Sie 29, 2008 18:18
PHJOWI
Brak nowych postów [R 45 03r.] padnięta głowica.
Pedro0009 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Wrz 04, 2012 17:43
Jugol
Brak nowych postów [R45 2.0 idt] czy to uszczelka pod głowicą?
redcloud Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 31 Pon Maj 28, 2012 09:28
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink