Wysłany: Czw Mar 31, 2011 12:39 [MG ZS] Głowica do 1.8 16v
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003
Witam sie pytam
Okazalo sie HGF niestety nie mam w aucie ale peknieta glowice
Czy ja da sie uratowac czy nie to sie okaze dzisiaj wieczorem
Ale mam inne pytanie da sie inna glowice zapodac do 1.8 16v czy tylko od 1.8 16v trzeba szukac i to musi byc od 45 czy moze byc od innego Rovera a mam podejsc do mojego MG ZS 120 (czyli benzynaika 1.8 16v .
Ostatnio zmieniony przez szoso Pią Kwi 01, 2011 07:58, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 31, 2011 12:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Czw Mar 31, 2011 12:51
Kompletnie niezrozumiale pytanie Dowolna glowica do K - serii 1.8 (moze byc z 45/75/ZS/landrover etc.)
a co sie stanie jak zapodamm glowice od 1.4 albo 1.6 16V
wydaje mi się że te głowice są takie same, ale co ten temat robi w tuningu mechanicznym? Nie powinien być czasem w poradach technicznych?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Czw Mar 31, 2011 13:42
bonus89 napisał/a:
BoloSr napisał/a:
a co sie stanie jak zapodamm glowice od 1.4 albo 1.6 16V
wydaje mi się że te głowice są takie same, ale co ten temat robi w tuningu mechanicznym? Nie powinien być czasem w poradach technicznych?
dobrze ci sie wydaje ze sa ponoc takie same a ja bym wolal wiedziec dokladnie co i jak
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Czw Mar 31, 2011 14:46
16v sa wszystkie takie same procz vvc - tam jest wiekszy zawor juz - sprobuj swoja uratowac - przeciez chyba nie upaliles az tak dziada mnie sie udalo zabic silnik ale naprawde to jest sztuka i nie bylo to wynikiem HGF. Proponowalbym narazie oddac do dobrego zakladadu do regeneracji, oszacowania, testu szczelnosci i dopiero kupowac - drugi obieg tez nie wiadomo co trafisz a nowa jest droga....
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Czw Mar 31, 2011 15:26
Bumelant napisał/a:
16v sa wszystkie takie same procz vvc - tam jest wiekszy zawor juz - sprobuj swoja uratowac - przeciez chyba nie upaliles az tak dziada mnie sie udalo zabic silnik ale naprawde to jest sztuka i nie bylo to wynikiem HGF. Proponowalbym narazie oddac do dobrego zakladadu do regeneracji, oszacowania, testu szczelnosci i dopiero kupowac - drugi obieg tez nie wiadomo co trafisz a nowa jest droga....
poszla wlasnie do goscia co to robi i zobaczymy co z tego wyniknie
a jak ma sie sprawa zaworow 1.4 1.6 i 1.8 one sa rozne ?
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Czw Mar 31, 2011 17:47 Silnik 1.8 16v a silnik 1.8 VVC
Witam i sie zapytam specow jak ma sie sterowanie silnika 1.8 VVC w stosunku do 1.8 16v ?
Da sie tego VVC odpalic na kompie od 1.8 16v ?? czy trza kompa tez przekladac ?
sama głowica to kropla w morzu bo chyba troche przewodów się różni też i wiązke by się przydało. Także niestety to nie takie hop siup
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Czw Mar 31, 2011 18:07
bonus89 napisał/a:
sama głowica to kropla w morzu bo chyba troche przewodów się różni też i wiązke by się przydało. Także niestety to nie takie hop siup
no wlasnie to mnie ciekawi jakbym musial kombinowac z glowka to sie zastanawiam czy nie dalo by sie zapodac gory od vvc ale jak trzeba niezle to kombinowac to wloze tylko zwykla glowke 16v
ale jak trzeba niezle to kombinowac to wloze tylko zwykla glowke 16v
Jeśli nie masz przynajmniej 2-3k funduszu to wsadzaj zwykła głowe, bo VVC o ile w ogóle uda Ci się znaleźć potem modzenie z wiązką kompem a i obróbka także koszta realne to tak w tych granicach niestety
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
nie robi się głowic jeśli gdzieś w środku kanał wodny jest pęknięty bo potem to wyjdzie ponownie. Najlepiej kupić nową głowice gdzieś i poprosić o gwarancje rozruchową na sprawdzenie i wtedy ją oddać gdzieś gdzie porządnie sprawdzą ją na wode koszt ok. 100zł ale sprawdzą czy nie ma mikropęknięć
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Czw Mar 31, 2011 19:05
bonus89 napisał/a:
BoloSr napisał/a:
ale jak trzeba niezle to kombinowac to wloze tylko zwykla glowke 16v
Jeśli nie masz przynajmniej 2-3k funduszu to wsadzaj zwykła głowe, bo VVC o ile w ogóle uda Ci się znaleźć potem modzenie z wiązką kompem a i obróbka także koszta realne to tak w tych granicach niestety
2-3 to ja wydam na zwykla glowke
bo za czesci do HGF wydalem juz prawie 800 do tego mechanior 450 i teraz okazalo sie glowica do bani a za glowice do 1.8 kpl wolaja 1200 czyli juz mam 2500 a sam silnik 1.8 VVC mozna kupic za 1200 zeta wiec kombinuje czy tego nie podmienic ale to sa koszta 2 razy wieksze niestety
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Czw Mar 31, 2011 19:07
bonus89 napisał/a:
nie robi się głowic jeśli gdzieś w środku kanał wodny jest pęknięty bo potem to wyjdzie ponownie. Najlepiej kupić nową głowice gdzieś i poprosić o gwarancje rozruchową na sprawdzenie i wtedy ją oddać gdzieś gdzie porządnie sprawdzą ją na wode koszt ok. 100zł ale sprawdzą czy nie ma mikropęknięć
to juz mam tak jedna na oku tzn sprawdzonego sprzedawce mam ale on wola za kpl glowice 1200 i sie zastanawiam co mam robic bo w sumie nie mam jeszcze infa co z moja glowica jest do konca
jest vvc ktore jest sterowane dwoma zaworami i kontrolowane czujnikiem, do tego ida dodatkowe kable, niby idzie je dosztukowac ale trzeba miec kompa odpowiedniego do tego
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum