Forum Klubu ROVERki.pl :: [R All Di SDi Diesel 220 420 620] How-to kąt wtrysku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R All Di SDi Diesel 220 420 620] How-to kąt wtrysku
Autor Wiadomość
Mundekk 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 241
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Sty 21, 2013 14:49   

Jusci, zła odpowiedź. Im większy kąt tym większe wyprzedzenie, czyli zmieniając z 2 na 4 - przyspieszasz
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 21, 2013 14:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Jusci 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 58
Skąd: Zamość



Wysłany: Pon Sty 21, 2013 22:14   

napisał/a:
Techniczny FAQ Prawidłowy kąt wtrysku (wg. wiedzy i doświadczeń użytkowników) zawiera się pomiędzy 2 a 4 stopniami. Z własnych obserwacji i słów mechaników wynika, że opóźnienie kąta wtrysku powoduje zmniejszenie dynamiki auta w dolnym zakresie obrotów (poniżej 2000). Zbyt wczesny kąt powoduje natomiast trudności z odpaleniem silnika "na zimno" (także latem).

Ja to rozumiem tak, że 2 st. to "wczesny"; 4 st to "późny". Więc opóźnienie to przestawienie z 2 na 4 stopnie.
_________________
Pozdro!
 
 
 
karol6376 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 80
Skąd: Kielce



Wysłany: Sro Maj 08, 2013 17:28   

Zmieniałem rozrząd i auto przestało palić, byłem na ustawieniu kąta wtrysku. Był ustawiony u mnie na 9 stopni, auto paliło idealnie ale CHECK sie zapalał. Zmiana kąt na 3.5 150 zł, auto po nocy nie chciało zapalić. Dzisiaj byłem znowu na ustawieniu, koleś z wielkim fochem ustawił mi na 4 i 50 zl wziął ale mowil, że następnym razem będzie 150 :/ jak jutro będzie źle palił to chce sam ustawić metodą prób i błędów. Jak teraz mam ustawione na 4 i chce dać na 5 to mam kręcić zgodnie ze obortem wskazówek zegarka?
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Sro Maj 08, 2013 22:39   

_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Maj 10, 2013 21:08   

U mnie po długim postoju udało się odpalić na 13% i wszystko chodzilo ok po około 5 tyś km zauważyłem zmianę zachowania tzn. Od 2,5 do 3.5 tyś obrotów samochód nie przyśpieszał a od 3,5 do 5 tyś. Obr chciał kierownice wyrwać , odczucie jak w mocnym v-tecu . Wtedy co remi sprawdzał wyszło właśnie 13% więc odstawiłem samochód do Pana Midowicza który go wskrzeszał wcześniej po tej przerwie wtedy właśnie dowiedziałem się co było przyczyną takiego ustawienia i nieodpłatnie przestawił na 3% i wykasował błędy w tym złego ustawienia kąta . :-) .
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Maj 10, 2013 21:52   

° Stopni nie % procent :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Sty 24, 2014 18:59   

Witam mam Pytanko czy w sdi jak kąt na ciepłym silniku na biegu jałowym jest 3 stopnie to po dodaniu gazu powinien się przestawiać na minus tak ?? tzn powinien się zmniejszać a nie zwiększać tak ?
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Sty 24, 2014 19:45   

Powinien się zmniejszyć ale za równo jak się trzyma dalej pedał znów rosnąc.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Sty 25, 2014 13:33   

no właśnie bo był u mnie szymon z kompem i podłączał sie pod r420 sd kąt 3 stopnie i po dodaniu gazy sie zmniejszał następnie podpieliśmy się do idt kąt 4 stopnie i po dodaniu gazu sie zmniejszał i potem do sdi kąt 2 stopnie i po dodaniu gazu w sdi kąt się zwiększał do 6 stopni a nie malał i tak za każdym razem.... co może być przyczyną ? zero błędów w silniku...
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 25, 2014 18:18   

A źle jedzie czy jak ?
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
mariuszsurbiniu 



Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 2
Skąd: krasówka



  Wysłany: Nie Sty 26, 2014 09:39   

dołączę się do tematu czy przy montażu pompy trzeba jakoś ją ustawiać czy tylko kąty wyprzedzenia na wałku
:?:
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Sty 26, 2014 19:19   

wg mnie brakuje mu z 20 koni i słabo pali
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Szymon199010 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 160
Skąd: Wolica Kozia

Rover 25

Wysłany: Pon Sty 27, 2014 20:32   

Firq będę chyba w przyszłym miesiącu w okolicy to sprawdzimy jeszcze dawkę paliwa.
Chociaż najlepszym rozwiązaniem była by wizyta u goodhopa na hamowni i byś wiedział czy napewno mu brakuje tej mocy czy nie bo według mnie w miarę jechał.
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Sty 27, 2014 22:45   

ok dawke możemy sprawdzić ale ja sądze że brakuje mu tak jak rozmawialismy jak byłeś u mnie wtedy.
czy miał ktoś podobny przypadek że kąt wtrysku rósł a nie malał na rozgrzanym przy wciśnięciu gazu ??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sty 28, 2014 07:56   

Firq, Jak bym dorwał gdzieś SDI bym tobie mógł porównać, mam niestety tlko drugie IDT wiec nici z tego :(

Mam tez autocoam wiec dawkę można zbadać tez :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
mariuszsurbiniu 



Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 2
Skąd: krasówka



Wysłany: Wto Sty 28, 2014 21:35   

ponawiam pytanie czy ktoś odpowie mi na nie
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Lut 02, 2014 17:42   

mariuszsurbiniu, pompe ustawiasz na poczatek zaplonu a reszta wg. rozrządu.
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Naki17 



Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 69
Skąd: Osola / Wrocław



Wysłany: Wto Lut 04, 2014 17:43   

Remi masz interfejs autocom czy jakis kabel obd2 do lapka i tylko program autocom? :)
_________________
Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lut 04, 2014 17:54   

Naki17, Interface cały Autocom oraz program Autocom :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Naki17 



Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 69
Skąd: Osola / Wrocław



Wysłany: Wto Lut 04, 2014 17:58   

kurde tez zastanawiam sie czy nie kupic jak sie spisuje wogole? na allegro za 280zł juz jest do kupienia :) i co on ogarnia kompa sdi? bo jak probowałem dwoma innymi interfejsami podpiac sie do siebie to zaden sie nie połaczył a obydwa profesjonalne :D
_________________
Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [All idt] Kąt wtrysku Radom
djinni Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Sro Sty 21, 2015 15:55
bociannielot
Brak nowych postów [SDi all]Kąt wtrysku po raz setny....
jak i gdzie ustawić bez kompa?
czapaja Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Pią Kwi 09, 2010 19:20
cesta
Brak nowych postów [R ALL 2.0 IDT ] Kąt Wtrysku ALL Polska- warsztaty
Warszataty, w ktorych maja pojecie jak sprawdzic i ustawic prawidłowy kąt wtrysku.
25_krzytof Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 27 Wto Gru 25, 2012 13:49
Jordan87
Brak nowych postów [SDi] Uszczelnienie pompy VP37 pod przestawiaczem wtrysku?
mustek3 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Pon Paź 23, 2017 12:11
Remigiusz
Brak nowych postów [R all diesel] Bioester
Chester Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 72 Sro Wrz 14, 2011 14:20
plemaster



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink