Trzeba sprawdzić czy do trąbki dochodzi masa i zasilanie , a także czy masa dochodzi do przycisków w kierownicy.
No juz o tym pisałem bo na bank nie ma sprawnej instalacji dochodzącej do kiery bo alarm klaksonami mu ryczy
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 16, 2016 20:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pią Cze 17, 2016 06:25
taba19 napisał/a:
jaki wo gule to jest przekaźnik może poczciwy p541??
nie , to nie jest poczciwy 541, sprawa bardziej skomplikowana, jeśli to przekaźnik ( co b. mało prawdopodobne) to wymiana obudowy. BCU uruchamia tylko jedną trąbkę do sygnalizacji .
sprawa wygląda następująco jak wczoraj wsiadłem do auta i wcisnąłem klakson to klakson niczym feniks ożył jedyne co zrobiłem to poruszałem przekaźnikami w bezpiecznikach tych w środku auta ale wydaje mi się ze coś musi być luźne bo to pewnie tylko na chwile ożył i pewnie od wibracji coś tam nie styka wiec przy okazji jak będę wymieniał prawą lampę za Tydzień to i poprawie instalację od trąbek oraz złącze mas przy lampie a i chyba w środku też poprawię
[ Dodano: Pią Cze 17, 2016 08:55 ]
dziękuje wszystkim za poświęcony czas sprawę dalej opisze jak będzie rozwijała się dalej
zweryfikować to możesz tak porostu rozbierając kierownice i fizycznie zobaczysz czy taśma zerwana czy nie u mnie jak miałem dojechana to ewiden przy przekręcaniu kierownica strzelało jak sprężynka w resoraku nakręcanym wiec spokojnie fizycznie to zobaczysz co do rozbierania zajmie ci to max 10 min co do klaksonu to mozliwe ze to taśma u mnei oprócz taśmy niestety przetarty był jeden przewodzik od ślimaka klaksonu z przodu obok wentylatora co do przekaźnika to ja nie wymieniałem
[ Dodano: Wto Lis 15, 2016 14:50 ]
Witam ponownie niestety problem z klaksonem dalej jest zaczyna mnie to wpieniać, sytuacja po sprawdzeniu punktu masowego w silniku niby się ustabilizowała na 2 tygodnie po czym przyszła jesień i znowu raz klakson jest raz go niema wiec teraz pytanie moje brzmi gidze znajdę drugi punkt masowy bo mam wrażenie ze czasem jak wjadę w dziurę to zaczyna klakson działać albo jak deszcz pada to przestaje działać wiec coś tu kurde jest na rzeczy. był bym wdzięczny jeśli ma ktoś zdjęcie . i instrukcje
Ps z nowinek przy przegładzę niestety pękły mi przewody hamulcowe i musiałem na gwałt wymieniać wszystkie bo tylne porostu wyzionęły ducha ( lew zgnił) naprawa 960 zł a myślałem ze auto już doprowadziłem na tip top a tu zoonk hehe
Ostatnio zmieniony przez taba19 Wto Lis 15, 2016 14:54, w całości zmieniany 1 raz
960 zł za przewody hamulcowe? Ja za wymianę tylnych (lewy+prawy) płaciłem 500-600 zł (rurki miedziane i niepotrzebnie ściągany zbiornik paliwa co też podrożyło)...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum