Trochę powymieniane, wahacze z tulejami przód prawa i lewa.
Dalej na gazie szarpie przy ruszaniu tak jakby zapowietrzał się a czasami od razu rusza, [rzy redukcji biegów, przy zmniejszeniu prędkości, w mieście cały czas.
Akumulator złom - orientujecie się jaka moc 1.8 ?
Amortyzatory z łożyskami przód do wymiany,
Słabo z nawiewu daje i w ogóle ciepłym nie daje.
Ja miałem właśnie tak, lecz wystarczyło przepłukać. Obyło się na szczęście bez wymiany czy naprawy nagrzewnicy
PressionLife napisał/a:
Mógłbyś, proszę coś więcej powiedzieć, jak się za to zabrać ?
Niestety, w tym Ci nie pomogę bo swoje auto dawałem do warsztatu który się tym zajmuje.
Zapłaciłem coś koło 150 zł, bo miałem strasznie zapchane (3 razy mechanik przepłukiwał)
Mógłbyś, proszę coś więcej powiedzieć, jak się za to zabrać ?
Kładziesz sie w nogi kierowcy, odkręcasz osłonę tunelu środkowego, tam gdzie jest taka mala kratka nawiewu. Odkrecasz opaskę na połączeniu nagrzewnicy, rozłączasz, trochę płynu wyleci trzeba ręcznik przygotować, wyjmujesz nagrzewnicę, ciągniesz w stronę drzwi, płuczesz/wymieniasz, składasz do kupy uzupełniasz płyn. Poszukaj na forum jest instrukcja z obrazkami co i jak.
Mógłbyś, proszę coś więcej powiedzieć, jak się za to zabrać ?
Kładziesz sie w nogi kierowcy, odkręcasz osłonę tunelu środkowego, tam gdzie jest taka mala kratka nawiewu. Odkrecasz opaskę na połączeniu nagrzewnicy, rozłączasz, trochę płynu wyleci trzeba ręcznik przygotować, wyjmujesz nagrzewnicę, ciągniesz w stronę drzwi, płuczesz/wymieniasz, składasz do kupy uzupełniasz płyn. Poszukaj na forum jest instrukcja z obrazkami co i jak.
Wow, dziękuję Ci serdecznie. W tygodniu zabieram się za to, na razie przygotowuje się,żeby to zręcznie zrobić.
Na forum chyba złe szukałem bo widziałem ale do innego modelu Rovera.
Co do płynu w jakim trzeba wypłukać i jaki trzeba uzupełnić powiedz proszę o jakie płyny chodzi ?
To trochę teraz ode mnie. Kupiłem 3 miesiące temu r 75 2.5 gaz automat. Mam nie mniej bolączek od ciebie. Po wejściu na mój samochód zobaczysz kosztorys. Jestem w połowie drogi do względnej bezproblemowej używalności. Większość napraw to drobne, niedrogie pierdoły, ale został jeszcze rozrząd i visy, pokazuje mi wypadanie zapłonu sporadycznie, malowanie maski, niesprawny tempomat. W końcu będzie wszystko hulać i będę zadowolony, że kolejny dobry roverek śmiga.
Co do nagrzewnicy to proponuję się przyłożyć i nie zakładać, że w 2 godzinki zejdzie całość. Mi porządne płukanie zeszło 3 godziny. Zamiast ręcznika proponuję blaszkę do ciasta i lejek xD
Sprawdziła się wyśmienicie. Wylatuje około litr cieczy. Nie zapomnij odpowietrzyć układu chłodzenia!
Wracając do problemu jeden z użytkowników doradzil mi,żebym decydował mój problem przed zabiegiem na forum.
Ciepły nawiew w ogóle nie leci,leci tylko zimne i jest słaba siła nawiewu nie równa we wszystkich nawiewach,w niektórych nie wyczuwalne.
[ Dodano: Sob Kwi 01, 2017 21:30 ]
Wracamy do problemu SZARPANIA na gazie :
Gaziarz stwierdził, wymiana świec i kabli zapłonowych.
Kable Sen Tech i świece nowe założone, auto szarpie gorzej niż było.
Auto nabiera mocy 40 na godzinę w czasie takim jak normalnie osiąga się 80 km/h.
Dusi się, zbiera się bardzo powoli jakby jechał na jakimś awaryjnym trybie ?
Coś doradzicie ? Ręce mi opadają, auto jest mi niezbędne na co dzień, robię trochę km co dziennie a tu taki psikus.
Cewki nie były wymieniane.
AKTUALIZACJA :
Za pomocą za którą jestem niezmiernie wdzięczny Punx udało Nam się okiełznać " trochę " Rovera.
Wymienione zostały tarcze tył z klockami, akumulator, wahacze przód, cały tłumik, świece i kable zapłonowe w ostatnim czasie.
Wtyczka ODB nie dawała zasilania, zauważyliśmy, że bezpiecznika nie było, wymieniony działa.
Wtyczka daje prąd nawet gdy auto jest wyłączone, drenuje akumulator nie wiem co zrobić, żeby nie działo się tak bo w końcu rozładuje akumulator gdy auto stoi.
Przeskanowane zostało auto TOAFEM :
Błędy po pierwszym podłączeniu :
Kod:
TOAF - Rover 75/MG ZT tool - 0.5.00.51 - Version : 0.5.00.51 - Scan car
TOAF - Rover 75/MG ZT tool - 0.5.00.51 - Version : 0.5.00.51 - Scan car
DDE/DME :
ID : NNN100683 , HW : SW : CI : 01
VIN : SARRJSLPNYM171912
Odometer : ---
Errors : 13
P0262 - Cylinder 1 injector circuit high
P0262 - Cylinder 1 injector circuit high
P0265 - Cylinder 2 injector circuit high
P0265 - Cylinder 2 injector circuit high
P0267 - Cylinder 3 injector circuit low
P0268 - Cylinder 3 injector circuit high
P0271 - Cylinder 4 injector circuit high
P0650 - Unknown error
P1191 - Oxygen sensor heater circuit open circuit, downstream sensors
P1191 - Oxygen sensor heater circuit open circuit, downstream sensors
P0445 - Evaporative emission control system purge control valve short circuit
P0340 - Camshaft position sensor circuit malfunction
P0170 - Unknown error
ZCS :
GM : 72110221-1
SA : 0180C0C08300022A-0
VN : 0000000011-7
IKE :
ID : YAC110417 , HW : 01 SW : 09 CI : 02
VIN : YM171912
Odometer : 189155 km
Errors : 2
C7 - lever-type sensor 1
CF - SII reset
ZCS :
GM : 72110221-1
SA : 018040C08300022A-C
VN : 0000000011-7
EWS :
ID : 88387448 , HW : 03 SW : 06 CI : 81
VIN : SARRJSLPNYM171912
Odometer : 339676km
Errors : 0
ZCS :
GM : 72110221-1
SA : 018040C08300022A-C
VN : 0000000011-7
BCU :
ID : YWC112330 , HW : 12 SW : 55 CI : 02
VIN : SARRJSLPNYM171912
Odometer : ---
Errors : 14
07 - All Doors Unlock Relay Circuit Failure
A3 - Front window fuse blown
A4 - Door lock fuse blown
82 - Rear right window motor output
80 - Driver window motor output
8D - Front wiper speed output
81 - Passenger window motor output
A2 - Rear window fuse blown
9F - Front wiper delay sense input
90 - Horn/headlamp wash output
8C - Front wiper enable output
93 - Heater rear window output
02 - Alarm mislock - Driver door open
07 - Alarm mislock - Boot open
LCM :
ID : YWC105020 , HW : 08 SW : 13 CI : 28
VIN : YM171912
Odometer : 189100 km
Errors : 0
SRS :
ID : YWC107090 , HW : 08 SW : 25 CI : 02
VIN :
Odometer : ---
Errors : 0
ABS/ASC :
ID : SRB101145 , HW : 51 SW : 01 CI : 01
VIN : ---
Odometer : ---
Errors : 3
04 - wheel sensor rear left
0E - valve-relay Error
21 - wheel sensor front left
ATC :
ID : --- , HW : --- SW : 33 CI : ---
VIN : ---
Odometer : ---
Errors : 0
Po wykasowaniu błędów i przejechaniu 15 KM na benzynie wyskoczyło 10 błędów :
Kod:
TOAF - Rover 75/MG ZT tool - 0.5.00.51 - Version : 0.5.00.51 - Scan car
TOAF - Rover 75/MG ZT tool - 0.5.00.51 - Version : 0.5.00.51 - Scan car
DDE/DME :
ID : NNN100683 , HW : SW : CI : 01
VIN : SARRJSLPNYM171912
Odometer : ---
Errors : 10
P0262 - Cylinder 1 injector circuit high
P0265 - Cylinder 2 injector circuit high
P0268 - Cylinder 3 injector circuit high
P0271 - Cylinder 4 injector circuit high
P0650 - Unknown error
P1191 - Oxygen sensor heater circuit open circuit, downstream sensors
P1191 - Oxygen sensor heater circuit open circuit, downstream sensors
P0340 - Camshaft position sensor circuit malfunction
P0141 - 02 Sensor heater circuit malfunction (bank 1 sensor 2)
P0136 - 02 Sensor circuit malfunction (bank 1 sensor 2)
ZCS :
GM : 72110221-1
SA : 0180C0C08300022A-0
VN : 0000000011-7
IKE :
ID : YAC110417 , HW : 01 SW : 09 CI : 02
VIN : YM171912
Odometer : 189170 km
Errors : 0
ZCS :
GM : 72110221-1
SA : 018040C08300022A-C
VN : 0000000011-7
EWS :
ID : 88387448 , HW : 03 SW : 06 CI : 81
VIN : SARRJSLPNYM171912
Odometer : 339676km
Errors : 0
ZCS :
GM : 72110221-1
SA : 018040C08300022A-C
VN : 0000000011-7
BCU :
ID : YWC112330 , HW : 12 SW : 55 CI : 02
VIN : SARRJSLPNYM171912
Odometer : ---
Errors : 0
LCM :
ID : YWC105020 , HW : 08 SW : 13 CI : 28
VIN : YM171912
Odometer : 189100 km
Errors : 0
ABS/ASC :
ID : SRB101145 , HW : 51 SW : 01 CI : 01
VIN : ---
Odometer : ---
Errors : 3
04 - wheel sensor rear left
0E - valve-relay Error
21 - wheel sensor front left
ATC :
ID : --- , HW : --- SW : 33 CI : ---
VIN : ---
Odometer : ---
Errors : 0
Proszę o pomoc wszystkich którzy się znają, mają chęci.
Zostałem oszukany przy zakupie auta, sprawdzałem na stacji gdzie nic nie wyszło a okazało się, że auto to jak widać PADŁO, od ponad roku borykam się z nim, zresztą widzicie temat w którym wszystko piszę.
Odkryliśmy też, że na liczniku jest 189155 km a w Toafie odkryliśmy smutną dla mnie prawdę 339676 km..
Nie sugerowałbym się tak bardzo tym co wskazuje TOAF. Czasami przy nieudolnym dodaniu kluczyka do EWS'a odo się przekręca przyjmując dziwne wartości. Jednak zmiana przebiegu w innych modułach nie jest taka trudna do wykonania, więc manipulacji nie można wykluczyć.
Od kogo to auto jest zakupione?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Błędy 4 wtrysków, sprawdź połączenie kostek przy kolektorze ssącym, filtr paliwa. Najlepiej by było chyba sprawdzić ciśnienie paliwa przed listwą wtryskową. Ja bym wlał do baku dodatek do czyszczenia układu paliwowego może układ jest po prostu zasyfiony.
Błędy sondy/sond, sprawdzić połączenia na kostkach, nie wiem czy sondy da się sprawdzić ale pewnie tak i warto to zrobić bo wg mnie to one powodują muła w aucie na zimnym+ problemy z układem dostarczania paliwa.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Klasycznie, cuda na kiju, no nic próbuje co się da zrobić.
dzelo23 napisał/a:
Błędy 4 wtrysków, sprawdź połączenie kostek przy kolektorze ssącym, filtr paliwa. Najlepiej by było chyba sprawdzić ciśnienie paliwa przed listwą wtryskową. Ja bym wlał do baku dodatek do czyszczenia układu paliwowego może układ jest po prostu zasyfiony.
Błędy sondy/sond, sprawdzić połączenia na kostkach, nie wiem czy sondy da się sprawdzić ale pewnie tak i warto to zrobić bo wg mnie to one powodują muła w aucie na zimnym+ problemy z układem dostarczania paliwa.
Czarna magia dla mnie co piszesz ale dziękuje za rady.
Filtr paliwa rozumiem WYMIENIĆ, tak ?
Sprawdź połączenie kostek - tzn co mam zrobić ? Pamiętasz mnie - laikiem jestem kierowałeś mnie przez telefon
dodatek do czyszczenia układu paliwowego - jaki kupić ? obojętnie, czym się kierować ?
Ponoć sondy nie ma w ogóle w moim aucie ale to nie potwierdzone info.
Kostki porozpinaj, zobacz czy nie są pośniedziałe, użyj jakiegoś sprayu do styków w celu ich wyczyszczenia i tyle.
Dodatek na każdej stacji benzynowej nawet dostaniesz, oby był do benzyny, może być taki do czyszczenia układów paliwowych albo do aut z lpg wg mnie to i tak prawie to samo.
Sondę zobaczysz jadąc palcem po wydechu od kolektora wydechowego w kierunku tłumika końcowego, pierwsza chyba jest widoczna po otwarciu maski między chłodnicą a silnikiem a druga pod autem zaraz za katalizatorem.
Filtr paliwa dobrze było by wymienić tylko podobno są dwa rodzaje, mój kosztował 80zł ale są podobno nawet za 40. poszukaj bo niedawno ktoś pisał nawet nr tych za 40.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Kostki porozpinaj, zobacz czy nie są pośniedziałe, użyj jakiegoś sprayu do styków w celu ich wyczyszczenia i tyle.
Dodatek na każdej stacji benzynowej nawet dostaniesz, oby był do benzyny, może być taki do czyszczenia układów paliwowych albo do aut z lpg wg mnie to i tak prawie to samo.
Sondę zobaczysz jadąc palcem po wydechu od kolektora wydechowego w kierunku tłumika końcowego, pierwsza chyba jest widoczna po otwarciu maski między chłodnicą a silnikiem a druga pod autem zaraz za katalizatorem.
Filtr paliwa dobrze było by wymienić tylko podobno są dwa rodzaje, mój kosztował 80zł ale są podobno nawet za 40. poszukaj bo niedawno ktoś pisał nawet nr tych za 40.
Dziękuję za wyrozumiałość i chęci pomocy.
Dziś albo jutro postaram się kupić o ile będę miał możliwość taka i dam znać.
Bardzo dziękuję!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum