Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Nie Sie 05, 2012 21:32
w dieslu tempomat jest zintegrowany z modułem ECM, który zarządza dawką paliwa do utrzymania stałej prędkości. W kV6 jest inaczej, tempomat jest samodzielnym systemem z własnym sterowaniem i mechanizmem utrzymywania otwarcia przepustnicy (siłownik).
_________________ Andrzej
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sie 05, 2012 21:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pon Sie 06, 2012 21:00
mnie montaż zajął bez pośpiechu niecałe trzy godziny, kanał potrzebny jest do przykręcenia jednej śruby ( dolnej ) od pompki podciśnienia , ale na jednej przykręcanej od góry też może być bo są trzy kołki ustalające, a drugą można przykręcić przy okazji. Wygodniej pompkę przykręca się z kanału. Dla mechanika skala trudności 0 .
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Sie 15, 2012 11:26
gacek189 napisał/a:
w którym miejscu znajduję się ta pompka?
na prawej podłużnicy pod grodzią na wysokości odpływu wody z grodzi. Są tam trzy otwory na kołki ustalające między nagwintowanymi otworami do przykręcenia (M 6 ).
Jak działa oryginalnie to ja wiem Pytam o zachowanie tego dokładanego. Pytam ponieważ kolega haszczyc w dieslu poliftowym dołożył tempomat, ale zachowuje się inaczej niż mój fabryczny Ma wszystkie czujniki itp. itd. ale jego tempomat po naciśnięciu hamulca rozłącza się - wytraca prędkość - ale kontrolka "autostrady" na desce nie gaśnie
Nagrał nawet film. Jak będzie chciał to może wrzuci tu link.
Pozdrawiam,
[ Dodano: Czw Sie 16, 2012 00:08 ]
Okej to już mam
Faktycznie SeniorA zwracam honor, bo nie potrzeba kodować podzespołów do uruchomienia tempomatu. Jednakże tak jak czytałem na angielskich forach, T4 nie widzi tempomatu (ale to nie jest ważne) natomiast dzieją się różne jaja przy deaktywacji i ponownej aktywacji systemu. Być może w benzynowcach tak się nie dzieje - nie wiem - ale w dieslach jest jak pisałem wyżej u haszczyca.
Z opisu anglików właśnie wzięło mi się to, że trzeba autu dać wyraźnie do zrozumienia że ma tempomat
A to należy zrobić za pomocą kodów ZCS. Czyli w ósmej grupie z szesnastogrupowego kodu SA należy włączyć tempomat. Z kontrolą trakcji to będzie C, bez trakcji to 8.
Jednakowoż do zapodania kodów ZCS póki co potrzeba T4
Ps.
SeniorA znasz swoje kody ZCS?
Pozdróweczki
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Może ktos to robił i wie gdzie ona się znajduje , a może nie w każdym rowerku była ?
Zdjęcie przedstawia jak jest u mnie zamontowany sterownik tempomatu, a kabel do niego wchodzi z wiązki która dochodzi do puszki z bezpiecznikami. Szukaj u siebie po kolorach kabli z mojego zdjęcia.
Witajcie, żeby nie zaśmiecać forum wrzucę moje pytanie tutaj. Mianowicie, czy ta zwisająca wtyczka jest od tempomatu ? Dodam, iż nie znalazłem za schowkiem innych wolnych wtyczek, chociaż nie jest wykluczone, że gdzieś tam są bo sporo kabli jest grubo okręconych taśmą izolacyjną i są pod tą taśma także różne plastikowe kostki. Innymi kablami jest podłączona zmieniarka oraz grzanie foteli.
[/list]
Ostatnio zmieniony przez UEDSquadron Nie Lut 10, 2013 23:06, w całości zmieniany 2 razy
A ile Ci wchodzi wtyczek do tego czarnego pudełka?
Masz climatronic? Może to od climatronica wolna wtyczka?
mam klimatronic. teraz nie jestem w stanie sprawdzić ile mi tam wtyczek wchodzi ale ze zdjęcia wynika, że przynajmniej trzy (chodzi o ten obiekt czarny na górze zdjęcia ?). Zrobiłek kilka innych zdjęć ale pokazują one bezpieczniki itp, nie wtyczki.
SerniorA - dzięki
Znalazłem na alledrogo tempomat kompletny do diesla i koleś chce za wszystko 180 plus przesyłka 20 i się zastanawiam czy brać
mam klimatronic. teraz nie jestem w stanie sprawdzić ile mi tam wtyczek wchodzi ale ze zdjęcia wynika, że przynajmniej trzy (chodzi o ten obiekt czarny na górze zdjęcia ?). Zrobiłek kilka innych zdjęć ale pokazują one bezpieczniki itp, nie wtyczki.
Spoko. SeniorA odpowiedział, a ja nie dopisałem, że wtyczka od CLT ma więcej pinów. Także to jest tempomat, tylko czy te przewody są gdzieś zawinięte, bo jakoś krótko mi ich na oko
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum